ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ
Με αφορμή τα βιβλία που διαβάσαμε “στο δάσος “της Σ. Ζαραμπούκα και η “Κυρά Δημοκρατία” της Κ. Αρμενιάκου, αποφασίσαμε να διεξάγουμε εκλογές στην τάξη μας. Οι μαθητές θα ψήφιζαν το αγαπημένο τους χρώμα (κόκκινο, κίτρινο, μπλε ,πράσινο). Στήσαμε την κάλπη, το παραβάν και εξηγήσαμε ότι η ψήφος είναι προσωπική και μυστική. Αφού ολοκληρώθηκε η εκλογική διαδικασία καταμετρήσαμε τις ψήφους σε πίνακα γράφοντας ένα σταυρό για το κάθε χρώμα . Όσον αφορά το νικητήριο χρώμα που πήρε τις περισσότερες ψήφους θα σας ενημερώσει παρακάτω ο παρουσιαστής μας. Επιπλέον μιλήσαμε για τα πολιτεύματα της Δημοκρατίας , της Δικτατορίας και δημιουργήσαμε ένα κολάζ .
Ακούστε τα αποτελέσματα των εκλογών.
Φθινοπωράκι δροσερό ήρθε η ώρα σου….
Η εποχή του Φθινοπώρου έδωσε το έναυσμα και την δυνατοτητα ενασχόλησης με φρούτα, χρώματα, φθινοπωρούληδες…. όργωμα και σπορά, επιπλέον μάθαμε για την αποταμίευση φτιάχνοντας από ανακυκλώσιμα υλικά κουμπαράδες, παιξαμε κουκλοθέατρο αλλά ασχοληθήκαμε και με τις φωνούλες του ονόματός μας και το αρχικό γράμμα του, χρησιμοποιώντας την έξυπνη μελισσούλα beeboτ…ακούσαμε το τραγούδι του Φθινοπώρου και γιορτάσαμε χάρη στην κυρία Γκέλλυ την εκπαιδευτικό των Αγγλικών, το Halloween παίζοντας με το γνωστό trick or treat/ φάρσα ή κέρασμα, όπου τα παιδιά καταχάρηκαν και κατέληξαν να πάρουν κεράσματα από την κυρία Γκέλλυ…συνεχίζουμε!!!
ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
Φθινόπωρο στο Νηπιαγωγείο μας
Το Φθινόπωρο είναι μία όμορφη εποχή γεμάτη χρώματα ,αρώματα, εικόνες, οπότε έγινε η αφορμή για να γνωρίσουμε πολλά και ενδιαφέροντα θέματα μέσα από βιωματικές δράσεις, παιχνίδια, παραμύθια, τραγούδια και εικαστικές δημιουργίες. Ανακαλύψαμε τους θησαυρούς της φύσης (φύλλα, καρπούς, φρούτα…) Μάθαμε για τα χρώματα του φθινοπώρου, παρατηρώντας τις αλλαγές στη φύση και φτιάχνοντας πίνακες με φύλλα, δέντρα και φθινοπωρινά τοπία, τα ομαδοποιήσαμε και τα κάναμε ζωάκια ή ανθρωπάκια. Ανακαλύψαμε τα φρούτα του φθινοπώρου, όπως το μήλο, το αχλάδι, το ρόδι και το σταφύλι, ενώ μιλήσαμε για τον τρύγο , γίναμε μικροί «τρυγητές», παίζοντας θεατρικά παιχνίδια και χορέψαμε το ¨μήλο μου κόκκινο ¨ και το ¨μπαίνω μες στ ΄αμπέλι¨. Συμμετείχαμε στην Ευρωπαϊκη Εβδομάδα Προγραμματισμού (Ρομποτική) προγραμματίζοντας την beebot να γευτεί τα αγαπημένα της φθινοπωρινά φρούτα αφού απαντήσει πρώτα στα αινίγματά τους.
Ασχοληθήκαμε με σημαντικές Παγκόσμιες ημέρες όπως: η Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, όπου φτιάξαμε κάρτες και ζωγραφιές για τους παππούδες και τις γιαγιάδες, η Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, όπου μιλήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων και μιλήσαμε για τα κατοικίδιά μας και η Ημέρα Αποταμίευσης, μέσα από την οποία μάθαμε την αξία της αποταμίευσης και φτιάξαμε τους δικούς μας κουμπαράδες.
Μιλήσαμε για το Όργωμα και την Σπορά πως γινόταν τα παλιά χρόνια και πως σήμερα, για τους σπόρους , μελοποιήσαμε το παραμύθι της Πελώριας Κολοκύθας και το χορέψαμε.
Φυτέψαμε σπόρους chia, φακές και φασόλια και περιμένουμε με αγωνία να φυτρώσουν.
Οι φθινοπωρινές μας δράσεις συνεχίζονται…….
Εορταστικές Εκδηλώσεις για την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίουβ1940…
Για το σχολικό έτος 2025-2026 οι εν λόγω εκδηλώσεις θα λάβουν χώρα την Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025 και θα έχουν διάρκεια, η οποία καθορίζεται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας. Σύμφωνα με το προγραμματισμό για το φετινό εορτασμό της επετείου αποφασίστηκε οι μαθητές να προσέλθουν στο νηπιαγωγείο στις 8:30π.μ. και να αποχωρήσουν στις 9:40π.μ. Οι εορταστικές εκδηλώσεις θα γίνουν στο τμήμα Α1, παρουσία όλων των μαθητών και εκπαιδευτικών. Η ενδυμασία τους είναι άσπρο- μπλε (όπως αναφέρθηκε και στο email που στάλθηκε ).
ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΟΥ ΕΠΟΥΣ ΤΟΥ 1940 ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ.
Το κουτί του Έπους του 1940 έφτασε στην τάξη μας. Η ιστορία άρχισε να ξετυλίγεται, καθώς ένα ένα παιδάκι έπαιρνε ένα αντικείμενο από το κουτί (στρατιωτική στολή, κουτί με πρώτες βοήθειες κ φάρμακα, μάλλινες κάλτσες, μια εικόνα της Παναγίας, ενα γαϊδουράκι, ένας σταυρός, το γράμμα μιας μάνας στον γιο της, που το διαβάσαμε ,ένα ξεροκόμματο ψωμί και πολλές φωτογραφίες ασπρόμαυρες από το συσσίτιο, τον τορπιλισμό της Έλλης, μια σημαία….κ ένα κλαδάκι ελιάς). Τα παιδιά έπρεπε στο τέλος να αποκρυπτογραφήσουν τα κρυφά μηνύματα , χρησιμοποιώντας το μαγικό φίλτρο που φτιάξαμε με κουρκουμα. Δύο λέξεις αποκαλύφθηκαν, το ΟΧΙ κ η ΕΙΡΗΝΗ. Στον αναστοχασμό , ζωγράφισαν ότι τους άρεσε κ τους εντυπωσίασε από το Έπος του 1940. Επίσης κατασκεύασαν με οικοδομικό υλικό την γέφυρα του Γοργοποτάμου και την ανατίναξαν.
Ελμερ…ο παρδαλος ελέφαντας!!
Ο Έλμερ είναι ένας ελέφαντας διαφορετικός από όλους τους άλλους — δεν έχει το κλασικό γκρι χρώμα, αλλά είναι γεμάτος πολύχρωμα τετράγωνα! Είναι χαρούμενος, αστείος και κάνει πάντα τους άλλους ελέφαντες να γελούν. Μια μέρα όμως, αρχίζει να αναρωτιέται γιατί είναι τόσο διαφορετικός και προσπαθεί να γίνει σαν τους άλλους. Όταν όμως το καταφέρνει, συνειδητοποιεί ότι ο κόσμος χωρίς το χρώμα και τη χαρά του δεν είναι πια ο ίδιος. Έτσι, αποδέχεται τη διαφορετικότητά του και γιορτάζει αυτό που πραγματικά είναι. Μιλήσαμε με τα παιδιά για την αξία της διαφορετικοτητας και της μοναδικότητας του καθενός μας χωρίστηκαν σε ομάδες και δημιούργησαν τον αγαπημένο μας Έλμερ με κολλάζ και ζωγραφική, παρουσιαζοντας στις άλλες ομάδες το αποτέλεσμα της προσπάθειας τους…Έπειτα παίξαμε με τα χρώματα του Έλμερ και τα ανακαλύψαμε φυσώντας τα δυνατά με ένα καλαμάκι …
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΊ΄ΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ (CODEWEEK)
Το σχολείο μας συμμετείχε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα (codeweek), οργανώνοντας μια δραστηριότητα με τίτλο “Φθινοπωρινά Φρούτα”.
Σκοπός της δραστηριότητας είναι τα παιδιά να προγραμματίσουν την beebot (μελισσούλα-ρομπότ) και να την οδηγήσουν στο αντίστοιχο φρούτο του Φθινοπώρου (Μήλο, Αχλάδι, Ρόδι και Σταφύλι),αφού απαντήσουν σε ένα αίνιγμα .
Αρχικά εξηγήθηκε πως λειτουργεί η beebot, τα κουμπιά χειρισμού και ο τρόπος που κινείται πάνω στο ειδικό τετραγωνισμένο δάπεδο. Οι πρώτες δοκιμές έγιναν με βελάκια ώστε τα παιδιά να κατανοήσουν την έννοια του προγραμματισμού. Επίσης αρχικά επιλέχθηκαν απλές εντολές, δηλαδή, μόνο σε ευθεία και μπροστά και σταδιακά οι εντολές έγιναν πιο σύνθετες. Τέλος, μετά την έγκριση της συμμετοχής μας ,λάβαμε και το αντίστοιχο πιστοποιητικό.



































































