Στο πλαίσιο των δράσεων για τον Ενεργό Πολίτη αλλά και συμμετοχής σε δίκτυο με θέμα: «Μικροί ΠΟΛΙΤΕΣ – Μεγάλη ΑΛΛΑΓΗ», τα τμήματα 3, 8 και Ολοήμερο 1 πραγματοποίησαν δράση Ανταλλαγής Παιχνιδιών. Τα παιδιά έφεραν παιχνίδια που δεν χρησιμοποιούσαν πλέον και τα αντάλλαξαν με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές τους, δίνοντάς τους μια δεύτερη ζωή. Μέσα από τη δράση, κατανόησαν τη σημασία της επαναχρησιμοποίησης, της προσφοράς και της προστασίας του περιβάλλοντος. Με χαρά και ενθουσιασμό συμμετείχαν όλοι στη διαδικασία, συμβάλλοντας στη μείωση των απορριμμάτων και στέλνοντας το μήνυμα πως μικρές πράξεις μπορούν να φέρουν μεγάλη αλλαγή για έναν πιο βιώσιμο κόσμο.
