Επίσκεψη από ΚΕΠΕΑ Βιστωνίδας – YouTube
https://www.ecoschools.gr/schools/6o-nipiagogeio-xanthis
Τα τμήματα 2,3,4,5 είχαν τη χαρά να μεταβούν στο πάρκο “Λιμνίο” για να συμμετέχουν στο “Λούνα Πάρκ Ανακύκλωσης” που διοργάνωσε ο Δήμος Ξάνθης.
Τα τμήματα 2,3,4 & 5 μεταβήκαμε στην παραλία της Μάνδρας προκειμένου να καθαρίσουμε την παραλία από σκουπίδια, πάντα με τον κατάλληλο εξοπλισμό! Περάσαμε όμορφα και μεταδώσαμε το σύνθημά μας για φέτος! “ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΓΑΠΩ, ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ!”
Τα συμβόλαια ανά τμήμα








