Η καλοκαιρινή μας εκδήλωση- Η ειρήνη της μουσικής

Η ειρήνη της μουσικής

Η ειρήνη της μουσικής

 

 

Σε ένα καταπληκτικό χώρο , το πατρικό σπίτι του Πρωθυπουργού Χ. Τρικούπη, πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ η καλοκαιρινή μας εκδήλωση σε συνεργασία με το αδελφό μας Νηπιαγωγείο , το 2ο Νηπιαγωγείο Μεσολογγίου.
“Η ειρήνη της μουσικής” ήταν ένα θεατρικό δρώμενο που επιμελήθηκε η συνάδελφος και καλή φίλη Αποστολία Πάστρα και παρουσιάστηκε από τους μικρούς μας μαθητές. Ήταν μια διαδρομή σε πολλά διαφορετικά μουσικά μονοπάτια. Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν άριστα καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης και τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια!! Θα θέλαμε από τον ιστότοπό μας να ευχαριστήσουμε θερμά τις συναδέλφισσες και φίλες Νεκταρία Ζαμπάτη και Μαρία Καραγκούνη για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε όλη τη σχολική χρονιά που διανύσαμε. Επίσης την συνάδελφο και φίλη Αποστολία Πάστρα που μας κάνει κοινωνούς των έργων της και μας προσφέρει πάντα τη βοήθειά της. Ακόμη το Ωδείο του Κου Γεράσιμου Κουτσαγγέλη που ανταποκρίθηκε άμεσα στο κάλεσμά μας και με τη βοήθειά του ανέβασε πολύ την ποιότητα του θεατρικού μας δρώμενου.Επι πλέον τον Κο Χρήστο Μπάκα και τον Κο Γιώργο Παγούρα για την δωρεάν επιμέλεια του ήχου στην εκδήλωση. Τέλος , το Δήμο Ι.Π. Μεσολογγίου και το Πνευματικό του Κέντρο για την παραχώρηση του χώρου και τη βοήθεια που μας παρείχε! Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το Σεπτέμβριο με νέες ιδέες…
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση από τοπικό διαδικτυακό τόπο:

Η ειρήνη της μουσικής

Πώς ανάβουμε μια λάμπα;

Αλήθεια πώς ανάβει μια λάμπα; Με τη βοήθεια μιας μπαταρίας και δυο μικρών καλωδίων πειραματιστήκαμε για αρκετή ώρα προσπαθώντας να ανάψουμε το μικρό λαμπάκι. Τελικά , μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες, καταφέραμε να το ανάψουμε.

Δοκιμάζουμε να ανάψουμε το λαμπάκι

Δοκιμάζουμε να ανάψουμε το λαμπάκι

Το λαμπάκι άναψε

Το λαμπάκι άναψε

Στη συνέχεια συζητώντας καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η μπαταρία είναι αυτή που με τη βοήθεια των καλωδίων δίνει ρεύμα στο μικρό λαμπάκι και αυτό ανάβει. Τέλος αντικαταστήσαμε την μπαταρία με ένα φωτοβολταϊκό στοιχείο και διαπιστώσαμε ότι και αυτό κάνει τη δουλειά που έκανε η μπαταρία. Δίνει δηλαδή ρεύμα , με τη βοήθεια των καλωδίων στο μικρό λαμπάκι. Μόνο που το φωτοβολταϊκό στοιχείο πρέπει να πάρει ενέργεια από το φως. Έτσι τα φωτοβολταϊκά στοιχεία μπορούν να δουλεύουν με το φως του ήλιου και είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούμε αυτά αντί για μπαταρίες αφού δεν τελειώνει ποτέ η ενέργειά τους καθώς το φως του ήλιου δεν τελειώνει ποτέ…..

Ανάβουμε το λαμπάκι με τη βοήθεια του φωτοβολταϊκού στοιχείου

Ανάβουμε το λαμπάκι με τη βοήθεια του φωτοβολταϊκού στοιχείου

Πολλά ρομπότ στο σχολείο μας….

an10

an5

Με μεγάλη μας χαρά αποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τη φίλη μας την Αναστασία από την Πάτρα, προκειμένου να διοργανώσουμε μαζί “Ημέρα Ρομπότ” στο σχολείο μας. Η φίλη μας η Αναστασία η Μισιρλή για όσους δεν ξέρουν είναι η υπεύθυνη του Προγράμματος Fibonacci που αφορά στις δραστηριότητες με το ρομπότ της τάξης μας , τον Πασχάλη (bee-bot).

Η Αναστασία  μας έδειξε πολλά καινούργια και απίθανα παιχνίδια με  τον Πασχάλη που μας έκαναν να περάσουμε πολύ ωραία αλλά και μας έμαθαν πολλά .

Όμως αυτό που μας εντυπωσίασε περισσότερο ήταν όταν στο τέλος της ημέρας η Αναστασία μας έδειξε μερικά καινούρια ρομπότ . Ήταν πραγματικά πολύ εντυπωσιακό και μας ενθουσίασε.

Φεύγοντας από το σχολείο μετά από αυτή την πολύ ωραία επίσκεψη, είχαμε να αφηγηθούμε στους δικούς μας  πάρα πολλά…..

Ανυπομονούμε για την επόμενη επίσκεψη….. με πιο πολλά ρομπότ….

Η εκδήλωσή μας στον Κήπο των Ηρώων

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε τηνν εκδήλωση που πραγματοποίησε το σχολείο μας την  περασμένη Τρίτη στον Κήπο των Ηρώων με τίτλο: “Πάντα ανοικτά πάντα άγρυπνα τα μάτια της ψυχής σου”

πάντα ανοιχτα παντα άγρυπνα τα μάτια της ψυχηςσου

Πάντα ανοιχτά , πάντα άγρυπνα τα μάτια της ψυχής σου….

Πάντα ανοιχτά, πάντα άγρυπνα τα μάτια της ψυχής σου….
Αυτός είναι ο τίτλος της εκδήλωσης που θα πραγματοποιήσει το σχολείο μας σε συνεργασία με το 2ο Νηπιαγωγείο και το ΒΝΣ ΟΑΕΔ της πόλης μας την ερχόμενη Τρίτη 23 Απριλίου 2013 και ώρα 20.30 στον Κήπο των Ηρώων.
Πρόκειται για μια εκδήλωση μνήμης βασισμένη σε πρωτότυπο θεατρικό έργο που έγραψε και επιμελήθηκε η καλή συνάδελφος και φίλη Αποστολία Πάστρα. Τα παιδιά ρωτούν τον αφηγητή για τα γεγονότα που εκτυλίχθηκαν στην πόλη μας εκείνη την εποχή και εκείνος τους δίνει με γλαφυρό τρόπο απαντήσεις.
Το ρόλο του αφηγητή έχει αναλάβει ο εκλεκτός Κος Κωνσταντίνος Δημόπουλος (πρώην Λυκειάρχης), ενώ την εκδήλωση θα προλογίσει η Σχολική Σύμβουλος της 8ης Περιφέρειας Κα Νικολακοπούλου Ελένη.
Η εκδήλωση μας είναι ενταγμένη στο επίσημο Πρόγραμμα του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου για τις Γιορτές Εξόδου της φετινής χρονιάς.