Φτιάχνουμε cartoon…
Με τη βοήθεια του goanimate φτιάξαμε βίντεο στα οποία παρουσιάζουμε τους εαυτούς μας με την μορφή κινουμένων σχεδίων. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα βίντεο στους παρακάτω συνδέσμους:
http://goanimate.com/videos/0cvfjPP4VTS0
Με τη βοήθεια του goanimate φτιάξαμε βίντεο στα οποία παρουσιάζουμε τους εαυτούς μας με την μορφή κινουμένων σχεδίων. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα βίντεο στους παρακάτω συνδέσμους:
http://goanimate.com/videos/0cvfjPP4VTS0
Την συνεργασία μας με το ΕΠΑΛ Μεσολογγίου αποφασίσαμε από κοινού με τα παιδιά την περασμένη εβδομάδα. Στόχος αυτής της συνεργασίας με τα παιδιά του ΕΠΑΛ και την υπεύθυνη Καθηγήτριά τους Κα Αγγελική Γριβοπούλου είναι η από κοινού προσέγγιση σχεδίου εργασίας με θέμα τα κινούμενα σχέδια. Τα παιδιά του ΕΠΑΛ φοιτούν στο Τμήμα της Πληροφορικής και την περασμένη σχολική χρονιά απέσπασαν βραβείο με τη δημιουργία πρωτότυπου βίντεο με θέμα τα κινούμενα σχέδια. Μάλιστα χθες επικοινωνήσαμε μαζί τους μέσω skype κάνοντας μια πρώτη γνωριμία τόσο με τα παιδιά όσο και με την υπεύθυνη Καθηγήτρια.
Να τονίσουμε ότι από την περασμένη εβδομάδα εμείς , τα παιδιά του Νηπιαγωγείου, επιλέξαμε το θέμα που θα διαπραγματευτούμε το οποίο έχει τον τίτλο : “Δυο υπολογιστές ταυτόχρονα” .
Για την επόμενη εβδομάδα έχει προγραμματιστεί επίσκεψη των παιδιών του ΕΠΑΛ στο σχολείο μας, για να ξεκινήσουμε την εμβάθυνση του θέματος που επιλέξαμε.
Στο διαδραστικό πίνακα του σχολείου μας κάναμε μια εκτίμηση για τα υλικά που θα χρειαστούμε για να φτιάξουμε Βασιλόπιτα. Κάθε παιδί που έγραφε κάποιο υλικό στη συνέχεια το σχεδίαζε.Στο τέλος συγκρίναμε τα υλικά που καταγράψαμε με τα υλικά που έχει μια κανονική συνταγή Βασιλόπιτας και βάλαμε ένα σύμβολο για όσα βρήκαμε σωστά και ένα άλλο σύμβολο για όσα εκτιμήσαμε λανθασμένα.Στο τέλος γράψαμε:
“Βρήκαμε 8 υλικά”
“Μαντέψαμε λάθος 2 υλικά”
“Ξεχάσαμε το Μπέϊκιν Πάουντερ”
Μπορείτε να δείτε τη δουλειά μας στον παρακάτω σύνδεσμο:
Εκτίμηση για τα υλικά της Βασιλόπιτας
Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε το άρθρο του τοπικού ενημερωτικού site onairnews που αφορά στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας καθώς και αποσπάσματα από αυτήν που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το 2ο Νηπιαγωγείο της πόλης μας.
Το άρθρο του Onairnews:
http://www.onairnews.gr/christougenniatiki-giorti-apo-to-2o-6o-nipiagogio-vinteo-oli-i-ekdilosi.html
Αποσπάσματα από την εκδήλωση:
Αυτές τις μέρες , τις γιορτινές , που η αγάπη είναι το κεντρικό μήνυμα αποφασίσαμε να δώσουμε στα παιδιά του σχολείου μας τη δυνατότητα να δράσουν σε δυο κατευθύνσεις,προκειμένου να αντιληφθούν με τον καλύτερο τρόπο ότι έχει μεγάλη σημασία να μπορούμε να αφήνουμε στην άκρη τα “θέλω” μας και να συμμεριζόμαστε τις ανάγκες των άλλων.
Έτσι την περασμένη εβδομάδα και σε συνεννόηση με τους υπευθύνους του Κοινωνικού Παντοπωλείου της πόλης μας, οργανώσαμε μια εκστρατεία ενίσχυσής του. Μιλήσαμε στους γονείς (όλοι μαζί, παιδιά και εκπαιδευτικοί) και αρχίσαμε να συγκεντρώνουμε τρόφιμα και άλλα είδη προκειμένου να τα δώσουμε στο Κοινωνικό Παντοπωλείο και αυτό με τη σειρά του στις οικογένειες που έχουν ανάγκη. Επίσης, στο σχολείο μας φτιάξαμε μελομακάρονα που τα βάλαμε σε κουτιά για να πάνε κι αυτά στο Κοινωνικό Παντοπωλείο. Την περασμένη Παρασκευή μας επισκέφτηκε στο σχολείο μας ο Υπεύθυνος του Κοινωνικού Παντοπωλείου Κος Γιάννης Ντζούφρας, ο οποίος αφού μας μίλησε για τις δράσεις του Κοινωνικού Παντοπωλείου μας ευχαρίστησε θερμά για την προσπάθεια που κάναμε.
Αυτή την εβδομάδα, μιλάμε με τα παιδιά για τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας και τις ανάγκες τους και οργανώνουμε επίσκεψη στο Γηροκομείο της πόλης μας. Εκεί , θα πούμε τα κάλαντα , θα χαρίσουμε γλυκά που θα έχουμε φτιάξει στο σχολείο μας και θα μιλήσουμε για λίγο με τους ανθρώπους που θα βρούμε.
Και οι δυο δράσεις γίνονται σε συνεργασία με το “αδερφό” μας 2ο Νηπιαγωγείο Μεσολογγίου.