Φτιάχνουμε ψωμί

Ο καθένας παίρνει το ψωμί του στο σπίτι

Έτοιμο να το φάμε....

Φτιάξαμε και μαύρο ψωμί

Το αφήνουμε να φουσκώσει

Έτοιμο το ζυμάρι

Λιώνουμε τη μαγιά

Τα υλικά που χρειαστήκαμε

Με αφορμή το σύνθημα “ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” των φοιτητών του Πολυτεχνείου και απομονώνοντας τη λέξη “ΨΩΜΙ”, μιλήσαμε στο σχολείο μας για αυτό το βασικό στοιχείο της διατροφής μας.
Αφού αφηγηθήκαμε παραμύθια σχετικά με το ψωμί, αποφασίσαμε να φτιάξουμε ψωμί στο σχολείο μας.
Κάναμε εκτίμηση για τα υλικά που θα χρειαστούμε και με τη βοήθεια μιας συνταγής που μας έδωσε ένας φούρναρης φτιάξαμε ψωμί στο σχολείο μας.
Οι γονείς μας συνέβαλλαν τα μέγιστα σε αυτό καθώς κινητοποιήθηκαν με μεγάλη ευχαρίστηση και ενθουσιασμό, μας έφεραν τα υλικά και ανέλαβαν και το ψήσιμο.
Τους ευχαριστούμε όλους θερμά.Χωρίς τη δική τους ενεργή συμμετοχή δε θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί αυτού του είδους η δραστηριότητα!!