Την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου, οι τάξεις Α΄, Β΄1 και Β΄2, με τους δασκάλους τους, Δήμητρα Φωτακοπούλου, Σταμάτη Πολυξένη και Κωνσταντίνο Λέκκα, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Ψυχικής Υγείας, παρακολούθησαν την ταινία «Τα Μυαλά που Κουβαλάς 1».Οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με τα συναισθήματα που νιώθει η ηρωίδα της ταινίας και συζήτησαν για τη σημασία της αναγνώρισης και έκφρασής τους. Στη συνέχεια, δόθηκαν φύλλα εργασίας με το σχέδιο ενός ανθρώπινου κεφαλιού, το οποίο οι μαθητές χώρισαν στη μέση:
- στο ένα ημισφαίριο ζωγράφισαν όσα τους δημιουργούν όμορφα και θετικά συναισθήματα,
- ενώ στο άλλο όσα τους προκαλούν αρνητικά συναισθήματα.
Η δραστηριότητα ολοκληρώθηκε με συζήτηση πάνω στις διαφορετικές μορφές συναισθημάτων και στους τρόπους διαχείρισής τους.


















