Δράση για τη Σχολική Διαμεσολάβηση

Τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ1 μαζί με τους δασκάλους Κοκκίνη Σοφία, Δημητρίου-Κούστα Στυλιανή και Γεωργόπουλο Νικόλαο συμμετείχαν σε ένα βιωματικό εργαστήριο με θέμα την εισαγωγή στη σχολική διαμεσολάβηση.

Μέσα από συζήτηση και ομαδικές δραστηριότητες, τα παιδιά γνώρισαν τι είναι η διαμεσολάβηση, σε τι μας βοηθάει και γιατί είναι σημαντική για τη σχολική ζωή. Κατανόησαν ότι η διαμεσολάβηση είναι ένας ειρηνικός και δίκαιος τρόπος επίλυσης διαφωνιών, όπου δεν υπάρχουν «νικητές» και «χαμένοι», αλλά συνεργασία, σεβασμός και κατανόηση.

Στη συνέχεια, οι μαθητές παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο, τα οποία παρουσίαζαν τον τρόπο με τον οποίο δύο παιδιά μπορούν να λύσουν μια σύγκρουση με τη βοήθεια ενός διαμεσολαβητή. Μέσα από τα παραδείγματα αυτά, αντιλήφθηκαν τον ρόλο του διαμεσολαβητή ως αμερόληπτου τρίτου που ακούει, καθοδηγεί και βοηθάει τα μέρη να βρουν μόνα τους τη λύση.

Ακολούθησε μια βιωματική δραστηριότητα, ένα παιχνίδι ρόλων, όπου οι ίδιοι οι μαθητές ανέλαβαν τους ρόλους των διαμεσολαβητών και των «διαφωνούντων». Με ενθουσιασμό εφάρμοσαν όσα έμαθαν, χρησιμοποιώντας λόγια ήρεμα, ενεργητική ακρόαση και επιχειρήματα βασισμένα στο συναίσθημα και τον σεβασμό.

Η δράση ολοκληρώθηκε με την υπογραφή του “Συμφωνητικού Διαμεσολάβησης”, μέσα από το οποίο κάθε παιδί δεσμεύτηκε να προσπαθεί να λύνει τις διαφορές του ειρηνικά, με κατανόηση και σεβασμό απέναντι στους συμμαθητές του.

eikona Viber 2025 11 13 20 54 26 701 eikona Viber 2025 11 13 20 54 26 737

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη «Το παραμυθοδάσος του Αισώπου»

yyyy 1 oooo

Την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025,  οι μαθητές των Α΄,Β1΄ , Β2΄ και Γ΄ τάξεων  του σχολείου μας, μαζί με τους εκπαιδευτικούς Φωτακοπούλου Δήμητρα, Σταμάτη Πολυξένη ,Κωνσταντίνο Λέκκα και  Αστερή Βασιλική, παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Το Παραμυθοδάσος του Αισώπου», μια ξεχωριστή εμπειρία γεμάτη φαντασία, χρώματα και διαχρονικά μηνύματα. Μέσα από αγαπημένους μύθους του Αισώπου, τα παιδιά ταξίδεψαν σε έναν μαγικό κόσμο όπου η καλοσύνη, η συνεργασία και ο σεβασμός προς τους άλλους αναδείχθηκαν με τρόπο ευχάριστο και κατανοητό. Η ζωντανή ερμηνεία των ηθοποιών, η μουσική και η ενεργή συμμετοχή των μαθητών κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον τους, προσφέροντας όχι μόνο ψυχαγωγία αλλά και πολύτιμα διδάγματα. Οι μαθητές επέστρεψαν στο σχολείο γεμάτοι όμορφες εικόνες, συναισθήματα και πολύτιμα μηνύματα, κουβαλώντας μαζί τους τη μαγεία του θεάτρου.

Πρόσκληση σε Επιμορφωτική Συνάντηση

prosklhsh teliko

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ – ΡΩΜΑΙΚΟ ΥΔΡΑΓΩΓΕΙΟ

c3e74cd6 c607 46a7 9bcb 0ff3576ab7c5e0e1d437 1ec9 4857 9227 fb0fc844ff2c

Την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2025, οι μαθητές των Δ1, Δ2 και Ε΄ τάξεων του σχολείου μας  επισκέφτηκαν με τους εκπαιδευτικούς τους , Φαντίδη Παρασκευά, Κοκκίνη Σοφία, Δημητρίου-Κούστα Στυλιανή και Γεωργόπουλο Νίκο, το Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών συμμετέχοντας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα : «Ο δημόσιος βίος των Ρωμαίων». Η υπεύθυνη αρχαιολόγος του μουσείου, κ. Κουτσουμπελίτη, μας ξενάγησε στους χώρους του μουσείου, όπου έχουν τοποθετηθεί εκθέματα της ρωμαϊκής εποχής, αλλά και φωτογραφικό υλικό από μεγάλα δημόσια μνημεία της , όπως το Ρωμαϊκό Υδραγωγείο, το Ρωμαϊκό Λουτρό , η Ρωμαϊκή Γέφυρα, το Ρωμαϊκό Στάδιο , το Ρωμαϊκό Ωδείο και το Τοίχος των Δυμαίων. Στο τέλος της παρουσίασης, οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν αυτά τα έξι μνημεία, μέσω καινοτόμων ψηφιακών εφαρμογών (VR εφαρμογή-εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας), γεγονός που τα ενθουσίασε!

Στην επιστροφή  προς το σχολείο, είχαν τη δυνατότητα να δουν τη Ρωμαϊκή Γέφυρα αλλά και να κάνουν μία επίσκεψη στο Ρωμαϊκό Υδραγωγείο. Εκεί, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν τον χώρο και αφού πήραν συνέντευξη από τον υπεύθυνο  , συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο και έγινε ο απαραίτητος αναστοχασμός για θέματα που θα μπορούσαν να βελτιωθούν.

 

Εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου

Την Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025, πραγματοποιήθηκε εορταστική εκδήλωση, στο πλαίσιο εορτασμού της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940. Στη γιορτή συμμετείχαν οι μαθητές των  Γ΄, Δ1΄ και Δ2΄ τάξεων του σχολείου μας. Αφετηρία της εορταστικής εκδήλωσης αποτέλεσε η παράδοση της σημαίας στον σημαιοφόρο Κόρδα Ευθύμιο, μαθητή της ΣΤ΄ τάξης και η ανακοίνωση των παραστατών από τη Διευθύντρια Κωστακοπούλου Μαρία. Εν συνεχεία, οι μαθητές μας παρουσίασαν ποιήματα, τραγούδια και θεατρικά δρώμενα που είχαν ετοιμάσει, μαζί με τους εκπαιδευτικούς, Αστερή Βασιλική, Κοκκίνη Σοφία, Φαντίδη Παρασκευά, Δημητρίου Κούστα Στυλιανή, Γεωργόπουλο Νικόλαο, Αγγελοπούλου Καλλιόπη. Στο τέλος της εκδήλωσης, μικροί και μεγάλοι ψάλλαμε με υπερηφάνεια τον Εθνικό Ύμνο, τιμώντας τους Έλληνες που πολέμησαν για την ελευθερία μας!

4e1f051b 8e59 49f9 a5a7 8999be9b4d2c 1 SHMAIA 1 299461e3 4d2f 4f82 9ca3 2f69b11e38b2
847f5ff5 5fec 4acd 8ccf 8ae6cf7dacfa ea325884 ccad 4337 b477 f5fbc3ef340d 3e89dcd0 5b7e 489e b6a0 15733c6eef34
d0bf6987 8d7e 485b b073 5cc5142b535e
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση