Θερινό Σχολείο

Το σχολείο μας συμμετείχε με 10 μαθητές και την διευθύντρια   Σταυρούλα Χαϊδεμενάκουστον πρόγραμμα του θερινού σχολείου που οργάνωσε το Ίδρυμα Ωνάση σε συνεργασία με τη Στέγη Γραμμάτων και τεχνών και το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού τον Ιούλιο του 2012.

Είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε τους  γάλλους μαθητές του Lycee Galilee και να συμπορευτούμε μαζί τους , συμμετέχοντας σε βιωματικές ασκήσεις, ανταλλάσοντας απόψεις , παρακολουθώντας εκπαιδευτικές δραστηριότητες και γνωρίζοντας από κοντά τον ελληνικό πολιτισμό.

Ευχαριστούμε όλους τους εμπλεκόμενους για την αξέχαστη εμπειρία που μας πρόσφεραν, αλλά και μια ακόμη επιπλέον ευχαριστία στην κυρία Βιβή Ανθοπούλου του Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας που μας έδωσε την ευκαιρία να εμπλακούμε σε αυτή τη δραστηριότητα.

Τελετή λήξης του σχολικού έτους 2011- 2012

Στις 26 Ιουνίου στο χώρο του σχολείου πραγματοποίηθηκε η παρουσίαση των προγραμματων και των δράσεων του σχολείου και απονεμήθηκαν τα απολυτήρια στους μαθητές της Γ τάξης.

1ο βραβείο σε διαγωνισμό σκίτσου

Στο  2ο Πανελλήνιο διαγωνισμό σκίτσου οδικής ασφάλειας με θέμα  «Η χρήση του δρόμου είναι στο χέρι σου- αύριο εγώ θα οδηγώ» που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  Σερρών, το Υπουργείο Παιδείας και η Εducartoon,  ο μαθητής του σχολείου μας Ευάγγελος Ευαγγέλου πήρε το πρώτο Πανελλήνιο Βραβείο στην κατηγορία των Γυμνασίων. Η βράβευση έγινε σε ειδική τελετή στις 8-6-2012 στο Υπουργείο Παιδείας, από όπου και τα φωτογραφικά στιγμιότυπα με τον Ευάγγελο Ευαγγέλου, τον Οδυσσέα Σέλιο (καθηγητή καλλιτεχνικών του σχολείου) και τη Σταυρούλα Χαιδεμενάκου (διευθύντρια του σχολείου).

Εκδρομή στη Θεσσαλονίκη

Στις 26-28 Απριλίου οι μαθητές του σχολείου που συμμετείχαν στα διάφορα προγράμματα  είχαν τη δυνατότητα να συνδυάσουν δράσεις από  όλες τις ομάδες και να  επισκεφθούν χώρους με αρκετό ενδιαφέρον όπως:

Τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας , τη βιβλιοθήκη της  Βέροιας, το ΚΕΘΕΑ στη Θεσσαλονίκη, το Βυζαντινό Μουσείο, το Πλανητάριο, καθώς και να γνωρίσουν από κοντά τη συγγραφέα Άλκη Ζέη και να παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση “Ο φυλακισμένος της διπλανής πόρτας”

Βιωματικές ασκήσεις στο Ιτς Καλέ.

Την Παρασκευή 30/3/2012  οι μαθητές των τμημάτων Β2 και Γ3  είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε μια σειρά βιωματικών ασκήσεων στα πλαίσια της έρευνας της μεταπτυχιακής φοιτήτριας Τότη Καλυψώς με τίτλο “Ψυχοεκπαιδευτικές ομάδες για την πρόληψη διατροφικών διαταραχών σε εφήβους”. Οι μαθητές του σχολείου συνεργάστηκαν άψογα με την κ. Τότη και είχαν τη δυανατότητα στην τελευταία συνάντηση στο Ιτς Καλέ πέρα από τις βιωματικές ασκήσεις, να κάνουν ένα πολύ ωραίο πικ νικ και να διασκεδάσουν.

Καλυψώ σε ευχαριστούμε!!!

H ώρα της γης

Σε μια εποχή βαθιάς κρίσης, πού πρέπει να οχυρωθούμε; Πού να ψάξουμε για το πολύτιμο αντίδοτο στην απαισιοδοξία; Θα λέγαμε, εκεί που βρίσκονται οι πηγές της ζωής.

Για εμάς αυτός ο τόπος είναι η ελληνική φύση, με τις αμέτρητες εναλλαγές της. Δεν είναι μόνο τα μαγευτικά τοπία, τα ζώα και τα φυτά – είναι η ιστορία, η πολιτιστική μας κληρονομιά, τα τοπικά προϊόντα. Με άλλα λόγια, εκεί μπορεί να βρίσκεται το μυστικό για ποιότητα ζωής, βιώσιμη ανάπτυξη, ποιοτικό τουρισμό.

Σήμερα πολλοί μπορεί να θεωρούν την προστασία του περιβάλλοντος «πολυτέλεια». Είμαστε από την απέναντι πλευρά. Η προστασία του περιβάλλοντος δεν είναι πολυτέλεια, είναι ανάγκη. Μπορούμε να σώσουμε το περιβάλλον και ό,τι μας δίνει αυτό. Μπορούμε να σώσουμε «τη σκιά», «το μέλι», «την εκδρομή», «το λάδι», «την υπερηφάνεια».

Με αυτό το σκεπτικό δίνουμε ειδικό χαρακτήρα φέτος στην ελληνική συμμετοχή στην Ώρα της Γης καλώντας τους πολίτες να πάρουν μέρος με το δικό τους μήνυμα. Το μήνυμά τους για αυτά που οι ίδιοι πιστεύουν ότι μπορούμε να σώσουμε στον αγώνα μας για την προστασία του περιβάλλοντος.

Το Σάββατο 31 Μαρτίου, στις 20:30, ενώνουμε τα μηνύματα και τις δυνάμεις μας και σβήνουμε τα φώτα για μια ώρα! Αυτό θα είναι το συνθηματικό μας, για την επόμενη μέρα που θα είναι μέρα συμμετοχής και δράσης.

Επίσκεψη στο 1ο και 2ο Σ.Ε.Κ. Ιωαννίνων

29/3/2012

Μαθητές της τρίτης τάξης επισκέφθηκαν το 1ο και 2ο ΣΕΚ, ξεναγήθηκαν στους χώρους των εργαστηρίων και ενημερώθηκαν για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.

Επίσκεψη στη βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου

Η ομάδα του προγράμματος Βιβλιοανάγνωσης επισκέφθηκαν τη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τη λειτουργία και τις δυνατότητες της βιβλιοθήκης.

Εκδήλωση για το ρατσισμό και τις διακρίσεις

Τετάρτη 21/3/2012

Στα πλαίσια του προγράμματος “Ολοι διαφορετικοί όλοι ίσοι” πραγματοποιήθηκε εκδήλωση στο σχολείο μας για το Ρατσισμό και για τις κάθε είδους διακρίσεις.  Η ομάδα των μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου που υλοποιεί το πρόγραμμα αυτό μπορεί να σας δώσει περισσότερες πληροφορίες στο http://diaforetikotita-sevasmos.blogspot.com/

Translate

Ιστορικό

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων