Το σχολείο μας συμμετείχε με 10 μαθητές και την διευθύντρια Σταυρούλα Χαϊδεμενάκουστον πρόγραμμα του θερινού σχολείου που οργάνωσε το Ίδρυμα Ωνάση σε συνεργασία με τη Στέγη Γραμμάτων και τεχνών και το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού τον Ιούλιο του 2012.
Είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε τους γάλλους μαθητές του Lycee Galilee και να συμπορευτούμε μαζί τους , συμμετέχοντας σε βιωματικές ασκήσεις, ανταλλάσοντας απόψεις , παρακολουθώντας εκπαιδευτικές δραστηριότητες και γνωρίζοντας από κοντά τον ελληνικό πολιτισμό.
Ευχαριστούμε όλους τους εμπλεκόμενους για την αξέχαστη εμπειρία που μας πρόσφεραν, αλλά και μια ακόμη επιπλέον ευχαριστία στην κυρία Βιβή Ανθοπούλου του Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας που μας έδωσε την ευκαιρία να εμπλακούμε σε αυτή τη δραστηριότητα.

























