Βεβαίωση Συμμετοχής Σχολείου
«Λειτουργία σχολικών μονάδων»
Σχετ. : Το με αρ. πρωτ. 71995/04-09-2023 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών
Σας γνωρίζουμε ότι, λόγω της διενέργειας των εκλογών για την ανάδειξη των Περιφερειακών και Δημοτικών αρχών της 8ης Οκτωβρίου 2023, τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023 και τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023.
Επισημαίνεται ότι σε όσες περιφέρειες ή δήμους θα διεξαχθεί επαναληπτική ψηφοφορία την Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2023, δεν θα λειτουργήσουν τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2023 και τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023 αντίστοιχα.
10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2023
Την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023 τα παιδιά του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου γιόρτασαν την 10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού , στο πλαίσιο εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2023.
Στο νηπιαγωγείο μας προσκαλέσαμε εκπροσώπους της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Αργολίδας και με το σύνθημα: «Η Κίνηση δίνει Ζωή» υλοποιήθηκαν αθλητικές δράσεις προκειμένου να αναδειχθεί η θεμελιώδη σημασία της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και την ευημερία του ατόμου. Τα παιδιά έμαθαν να εκτελούν συντονισμένες κινήσεις συντονίζοντας το μάτι με το πόδι, να συνεργάζονται μεταξύ τους , να πειθαρχούν και να σέβονται ο ένας τον άλλον. Το διασκέδασαν και πήραν μετάλλια για την προσπάθεια τους.
Ευχαριστούμε θερμά την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Αργολίδας και συγκεκριμένα την γραμματέα κυρία Πανοβράκου Έλενα που εκπροσώπησε και τον Πρόεδρο της Ε.Π.Σ.Α κ. Σιδέρη Βασίλειο και τους προπονητές κκ. Μανιάτη Δημήτρη και Γεωργακόπουλο Βασίλη για την ευγενική προσφορά τους.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά

Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023 και ώρα 8.20 π.μ. στον αύλειο χώρο του σχολείου.
Μετά τον αγιασμό θα ακολουθήσει συνάντηση γνωριμίας και ενημέρωσης γονέων.
Καλή σχολική χρονιά!
ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ 2022-2023
Ενδοσχολικές επιμορφώσεις σε συνεργασία με το “Χαμόγελο του Παιδιού”
Το νηπιαγωγείο μας συνεργάστηκε με «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για την υλοποίηση διαδικτυακών βιωματικών επιμορφωτικών σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς σε θεματικές που αφορούν την αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων που μπορεί να επηρεάσουν τη σχολική κοινότητα. Επρόκειτο για επιμορφώσεις 2 ωρών, που περιλάμβαναν τόσο μία θεωρητική παρουσίαση του υπό συζήτηση θέματος, όσο και ασκήσεις με τη μορφή εργαστηρίου. Κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων παρουσιάστηκε η Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056 και η Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000.
Η ομάδα ειδικών επιστημόνων του Οργανισμού «Το Χαμόγελο Του Παιδιού υλοποίησε επιμορφωτικά σεμινάρια/εργαστήρια στους εκπαιδευτικούς του νηπιαγωγείου μας με τις παρακάτω θεματικές:
- «Ψυχική ανθεκτικότητα και ενδυνάμωση εκπαιδευτικών» στις 07/11/2022
- «Κακοποίηση και Παραμέληση Παιδιού: Ο ρόλος του/της εκπαιδευτικού» στις 12/12/2022
Ευχαριστούμε πολύ την ψυχολόγο κ. Στεφανή Κατερίνα από το Σύλλογο “Το Χαμόγελο του Παιδιού” για την πολύτιμη συνεργασία της με το νηπιαγωγείο μας.
Συμμετοχή σε περιβαλλοντική δράση καθαρισμού και ευαισθητοποίησης
Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε σε περιβαλλοντική δράση που διοργάνωσε ο Δήμος Ναυπλιέων και ο ΔΟΠΠΑΤ με στόχο την ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση και αφύπνιση της περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών και μαθητριών.
Στα πλαίσια της συμβολικής αυτής ημέρας, την Τετάρτη 7 Ιουνίου 2023 επισκεφτήκαμε τον Υδροβιότοπο Ναυπλίου-Νέας Κίου όπου τα παιδιά συμμετείχαν σε καθαρισμό της παραλίας και τοποθέτηση πινακίδας ευαισθητοποίησης για την προστασία του περιβάλλοντος. Στη δράση αυτή ομιλήτρια ήταν η κ. Ελένη Μάρα, υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας όπου μίλησε με τα παιδιά για την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλλουμε μικροί και μεγάλοι για τη διατήρηση των οικολογικών ισορροπιών. Συναντήσαμε και άλλα νηπιαγωγεία της πόλης μας, το 2ο Νηπιαγωγείο Ναυπλίου και το Νηπιαγωγείο Πυργιωτίκων.
Ευχαριστούμε πολύ τον ΔΟΠΠΑΤ και την Πρόεδρο κ. Μαρία Ράλλη για τη διοργάνωση αυτής της δράσης και για τη μεταφορά μας στον Υδροβιότοπο.
Δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σε θέματα βιώσιμης και ισορροπημένης διατροφής
Την Παρασκευή 26 Μάϊου 2023 υλοποιήθηκε στους μαθητές και μαθήτριες του 4ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σε θέματα βιώσιμης και ισορροπημένης διατροφής από την κυρία Μήκου Γεωργία, διατροφολόγο του Γενικού Νοσοκομείου Ναυπλίου. Η πρωτοβουλία αυτή διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας, δια της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων σε συνεργασία με το Τμήμα Διαιτολογίας του Γ. Νοσοκομείου Ναυπλίου. Τα παιδιά έμαθαν την αξία των διαφορετικών ομάδων τροφίμων και έφτιαξαν το υγιεινό φαγητό ενός σούπερ ήρωα που πρέπει να επιλέγει τρόφιμα που δεν επιβαρύνουν την υγεία και το περιβάλλον.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Μήκου Γεωργία, Διαιτολόγο του Γενικού Νοσοκομείου Ναυπλίου για την αξιόλογη παρουσίασή της.























