Εργαστήριο δεξιοτήτων 1 «Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλά μοναδική»

IMG 8266

Ξεκινήσαμε συστήνοντας στην τάξη μας την οικογένεια μας, συζητήσαμε τι σημαίνει για εμάς οικογένεια και τη ζωγραφίσαμε.

Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική είναι απλά μοναδική 

IMG 2215 IMG 8160

Διαβάσαμε το παραμύθι «η μονά-δική μου οικογένεια» και γνωρίσαμε διάφορα είδη και μορφές οικογένειας (πυρηνική, εκτεταμένη, μονογονεϊκή, μεικτή οικογένεια, ορφανά παιδιά).

IMG 8267 IMG 8268 IMG 8269 IMG 8270 IMG 8271

Βοηθήσαμε κάθε οικογένεια να βρει λύση στα προβλήματά της …..

IMG 2216 Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική είναι απλά μοναδική 1 Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική είναι απλά μοναδική. 43 IMG 2109 Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική είναι απλά μοναδική. 41

… τις ζωγραφίσαμε και συζητήσαμε για το πως νιώθουν τα παιδιά της κάθε οικογένειας.Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική είναι απλά μοναδική. 38 Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική είναι απλά μοναδική. 37 Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική είναι απλά μοναδική. 40 Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική είναι απλά μοναδική. 42IMG 2195
Φτιάξαμε την οικογένεια των πιγκουίνων και μικρά χελωνάκια.

IMG 8204 IMG 8203

Και αξιολογήσαμε τη γνώση που αποκτήσαμε ….

IMG 8272

 

 

 

Θεματική ενότητα: Η ΕΛΙΑ

Στην συγκεκριμένη θεματική ενότητα, με το κατάλληλο εποπτικό υλικό, μιλήσαμε με τα παιδιά για την ελιά και τα στάδια που ακολουθούν για την παραγωγή λαδιού.

 462559806 470559512118202 8246289262572876759 n 
Μέσα από εικόνες και βίντεο, μάθαμε για τα στάδια (ράβδισμα, λιομάζωμα, αποθήκευση ελιάς σε σάκους).

462645460 424109700739611 4316570127015331392 n Παιχνίδι μίμησης για το ράβδισμα της ελιάς.

Παρακολουθήσαμε βίντεο με την διαδικασία που ακολουθείται στο Ελαιοτριβείο και προγραμματίσαμε επίσκεψη σε βιωματικό πρόγραμμα: “Λιοτρίβι”.
-Με αφορμή το δέντρο της ελιάς, μάθαμε για τον Μύθο της Θεάς Αθηνάς και του Ποσειδώνα και πώς ονομάστηκε η πόλη μας “Αθήνα”.
-Μιλήσαμε επίσης για τους Ολυμπιακούς αγώνες, καθώς στην Αρχαία Ελλάδα το έπαθλο των αθλητών ήταν ένα στεφάνι από κλαδιά ελιάς (κότινος).
Έτσι λοιπόν κατασκευάσαμε και εμείς τα δικά μας στεφανάκια και κάναμε απονομή στους μικρούς μας Ολυμπιονίκες.
462557048 8674680975980764 3764540480569322613 n  

Κατασκευή ελιάς:

462551286 1601294757411531 170572894943205681 n 462555627 411161405379121 6311722331878134174 n 462545541 1117034086780118 5613465544638831989 n 462541900 1078513123803405 365755787871679036 n   462537032 1933821577137493 8558079066944224911 n 462540293 572900445193142 6255959894869387327 n 1462571040 913306066963951 1459713693984692058 n
Ομαδική δραστηριότητα για το Ράβδισμα της ελιάς.

462540704 912713643658865 1893294856981086074 n

Χειμώνας

Επιστροφή στο σχολείο με χειμωνιάτικο σκηνικό και έτσι ξεκινήσαμε να μιλάμε για την εποχή του χειμώνα. Αρχικά, μιλήσαμε για τον καιρό και φτιάξαμε έναν χιονάνθρωπο…διαφορετικό…λιωμένο!

IMG 3269 IMG 3270 IMG 3584 IMG 3585

Ακολούθησε συζήτηση για τα ρούχα του χειμώνα και τα μέσα θέρμανσης που μας διατηρούν ζεστούς τις κρύες ημέρες. Το τζάκι ζέστανε τις τάξεις!

IMG 3260 IMG 3263 IMG 3267 IMG 3306 IMG 3307 IMG 3586

Έπειτα, μιλήσαμε για τα αθλήματα του χειμώνα και τα παιδιά έγιναν σκιέρ!

IMG 3511 IMG 3510 IMG 3594 IMG 3593

Μιλήσαμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη και σε χειμέριο ύπνο, καθώς και για τα ζώα που ετοιμάζονται για τον χειμώνα.

IMG 3356 2 IMG 3357 IMG 3360 IMG 3587 IMG 3588

Παρακολουθήσαμε, ακόμη, τον μύθο της Αλκυόνης…

IMG 3346 IMG 3350 IMG 3365 IMG 3366 IMG 3590 IMG 3591

….και τον μύθο της Αμυγδαλιάς.

IMG 3570 IMG 3572