Feed
Άρθρα
Σχόλια

Επιτέλους ξαναγυρνάμε στο σχολείο μας μετά τη διακοπή λόγω των πλημυρών.

Μαζί με τα συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία, την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου τελέστηκε στην αυλή του σχολείου μας ο αγιασμός για το νέο σχολικό έτος.

Στον αγιασμό παρέστησαν ο Δήμαρχος της πόλης και πολλοί γονείς των μαθητών μας.

 

377268734 1088667879171220 5812919328747833371 n 377150882 278438095198552 5740736076103227598 n 370124594 1750516355465245 8542831519890803917 n 370120608 729030748603139 5328347182829674364 n 369272041 998199291251152 1805274341040217186 n 367670574 2035935306782694 4891711738158020784 n 368004815 309041732089431 70572509714168619 n 368691461 1779205792595438 8291009857988850188 n

Αύριο, ΠΕΜΠΤΗ 28 Σεπτεμβρίου επιστρέφουμε στο σχολείο μας και λειτουργούμε κανονικά!

Οι μαθητές, και οι γονείς τους, αν το επιθυμούν, θα προσέλθουν στο σχολείο 8.15 με τσάντες για να πάρουν τα καινούρια βιβλία!!!!

Ο αγιασμός θα γίνει στις 8.30 κα μετά τα παιδιά θα γνωρίσουν τους δασκάλους τους.

Στη συνέχεια, οι γονείς θα αποχωρήσουν και οι μαθητές θα μπουν στις τάξεις τους με τους δασκάλους και θα παραμείνουν στο σχολείο ως τη λήξη του κανονικού προγράμματος του σχολείου.

Θα τους δοθεί πρόγραμμα για 2 μέρες.

Καθώς τα παιδιά θα μείνουν ως το μεσημέρι στο σχολείο, σας παρακαλούμε να φροντίσετε για το κολατσιό τους, νερό που πρέπει να έχουν μαζί τους, μολύβια και 1 τετράδιο, κλπ.

Πρόγραμμα μαθημάτων WEBEX

ΟΔΗΓΙΕΣ

1. Στο πάνω μέρος της αρχικής σελίδας αναζητήστε το τμήμα του παιδιού (π.χ. Α1)

2. Πατήστε στην καρτέλα με το όνομα του τμήματος (π.χ. Α1)

3. Στη σελίδα που ανοίγει βρείτε τη μέρα που σας ενδιαφέρει (π.χ. Δευτέρα)

 

Καταγραφή

4. Βλέπετε το πρόγραμμα, τα μαθήματα, τον εκπαιδευτικό που διδάσκει.

Καταγραφή2

 

 

5. Πατήστε στο μάθημα για να μπείτε στην τάξη του εκπαιδευτικού.

Καταγραφή3

 

Αγαπητοί γονείς,

Καθώς έχουμε ήδη επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά έχουμε καταγράψει  τις δυσκολίες που έχετε για τη συμμετοχή σε τηλεκπαίδευση.

Για όσους μας έχετε δηλώσει αδυναμία συμμετοχής, σας ενημερώνουμε ότι για τις 2 ημέρες (Τρίτη και Τετάρτη) το πρόγραμμα θα είναι κυρίως ενημερωτικό, γνωριμία με τους εκπαιδευτικούς και κάποιες μικρές ευχάριστες προφορικές δραστηριότητες .

Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι σήμερα Δευτέρα από τις 2.30 μμ ως τις 4.00 μμ θα μπορείτε να συνδεθείτε (γονείς ή μαθητές) στο σύνδεσμο της Διευθύντριας του Σχολείου για να σας απαντήσουμε σε ερωτήσεις ή απορίες που τυχόν έχετε ή να δοκιμάσετε τη σύνδεσή σας.

https://minedu-primary2.webex.com/meet/tblakou

Σε λίγο στη σελίδα το σχολείου θα αναρτήσουμε το πρόγραμμα της Τρίτης και θα το αποστείλουμε και στα μέιλ σας.

https://blogs.sch.gr/4dimtyrnavlar/

Ευχαριστούμε

Αγαπητοί γονείς,

 

Μετά τις αποφάσεις των Δήμων της Π.Ε. Λάρισας και του Υπουργείου Παιδείας για προσωρινή αναστολή των σχολικών μονάδων έως και την Τετάρτη, 27 Σεπτεμβρίου, όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει αναβάλλεται η εκδήλωση του αγιασμού του σχολείου μας.

 

Σύμφωνα με τις οδηγίες της Δ/νσης ΠΕ Λάρισας θα χρησιμοποιήσουμε τη σημερινή ημέρα για την προετοιμασία για τηλεκπαίδευση για τις επόμενες ημέρες ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ.

 

Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί θα βρισκόμαστε από το πρωί στο σχολείο και θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά με όλους σας για να καταγράψουμε τις δυσκολίες που τυχόν έχετε, να σας βοηθήσουμε με τους κωδικούς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και να απαντήσουμε σε ό,τι ερωτήματα έχετε.

 

Θα είμαστε σε συνεχή επικοινωνία είτε μέσω μέιλ είτε με αναρτήσεις στο ιστολόγιο του σχολείου και στην ομάδα Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου στο facebook.

 

Σας ευχαριστούμε

Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του 4ου Δ Σ ΤΥΡΝΑΒΟΥ

 

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων