Αύριο, ΠΕΜΠΤΗ 28 Σεπτεμβρίου επιστρέφουμε στο σχολείο μας και λειτουργούμε κανονικά!
Οι μαθητές, και οι γονείς τους, αν το επιθυμούν, θα προσέλθουν στο σχολείο 8.15 με τσάντες για να πάρουν τα καινούρια βιβλία!!!!
Ο αγιασμός θα γίνει στις 8.30 κα μετά τα παιδιά θα γνωρίσουν τους δασκάλους τους.
Στη συνέχεια, οι γονείς θα αποχωρήσουν και οι μαθητές θα μπουν στις τάξεις τους με τους δασκάλους και θα παραμείνουν στο σχολείο ως τη λήξη του κανονικού προγράμματος του σχολείου.
Θα τους δοθεί πρόγραμμα για 2 μέρες.
Καθώς τα παιδιά θα μείνουν ως το μεσημέρι στο σχολείο, σας παρακαλούμε να φροντίσετε για το κολατσιό τους, νερό που πρέπει να έχουν μαζί τους, μολύβια και 1 τετράδιο, κλπ.