Εκπαιδευτική ρομποτική. Ένας άλλος τρόπος να μαθαίνουμε. Ημερίδα 4/11/2022

Viber 2022 11 04 16 45 47 065Το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Α.Μ.Θ., με υπεύθυνη τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 Ιωάννα Μανάφη,
προσκάλεσε όλους τους εκπαιδευτικούς (ΠΕ70 και ειδικοτήτων) του σχολείου μας και του ΔΣ Κυπρίνου την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2022 στο 1ο ΔΣ Σουφλίου σε επιμορφωτική ημερίδα με θέμα «Η Εκπαιδευτική Ρομποτική στο Δημοτικό σχολείο». Στο πρόγραμμα θα συμπεριληφθούν όλα τα δημοτικά σχολεία της περιοχής ευθύνης της Συντονίστριας. Την ημέρα αυτή οι μαθητές δεν είχαν μαθήματα.

Ο δάσκαλος κ. Ζηκίδης Ευάγγελος μαζί με την Συντονίστρια μας είπαν και μας έδειξαν τι είναι εκπαιδευτική ρομποτική, αλλά κυρίως μας έδωσαν την ευκαιρία να κατασκευάσουμε μικρά ρομπότ και να τα δώσουμε μέσω προγράμματος τις εντολές εκείνες που θα τα έκαναν να ενεργήσουν “αυτόνομα” για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα. Η ημερίδα ήταν μια πιο σύνθετη συνέχεια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης που έγινε τον προηγούμενο Ιούνιο με επιμορφωτές την κα Μελά Μαρία και τον κ. Κιηγμά Ανδρέα.

Viber 2022 11 04 20 32 48 752 cleanupΜε την ιδότητα του επιμορφούμενου, του μαθητή δηλαδή, δημιουργήσαμε, συνθέσαμε αυτοματισμούς, είδαμε το αποτέλεσμα του κόπου μας, αισθανθήκαμε για λίγο όπως οι μαθητές μας.

Η εκπαιδευτική ρομποτική θεωρείται ως σχέδιο διεπιστημονικής δραστηριότητας κυρίως στην επιστήμη, τα μαθηματικά, την πληροφορική και την τεχνολογία, προσφέροντας σημαντικά νέα οφέλη στην εκπαίδευση και γενικότερα σε όλα τα επίπεδα. Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι μια ισχυρή και ευέλικτη διδασκαλία μάθησης που ενθαρρύνει τους/τις μαθητές/τριες να κατασκευάσουν και να ελέγξουν τα ρομπότ χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες γλώσσες προγραμματισμού. Η Εκπαιδευτική Ρομποτική προάγει έναν ευχάριστο τρόπο μάθησης, ενώ παράλληλα προωθεί τα κίνητρα των παιδιών, την συνεργασία, την αυτοπεποίθηση και τη δημιουργικότητα. Πολλοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι τα προγράμματα ρομποτικής παρέχουν μια πολύτιμη διαδρομή για την αύξηση του ενδιαφέροντος των παιδιών και τη συμμετοχή τους στην επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά (STEM), ενώ τα παρακινούν να ακολουθήσουν μια σταδιοδρομία σε έναν από αυτούς τους τομείς. (Πηγή https://el.wikipedia.org/wiki/Εκπαιδευτική_ρομποτική )

Στο σχολείο μας έχουμε ένα κιτ. Θα προσπαθήσουμε να αποκτήσουμε είτε με αγορά είτε με χορηγία κι άλλο ή κι άλλα, για να μπορέσουμε να δουλέψουμε με τα παιδιά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *