Σχολικό έτος 2015 -2016
Τρίτη 22-3-2016
Από τις 12:30 – 14:00 δόθηκαν οι έλεγχοι προόδου των μαθητών και έγινε ενημέρωση στους γονείς, για την πρόοδο και συμπεριφορά των μαθητών.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Παρασκευή 18-3-2016
Οι εκπ/κοι της Ε’ τάξης παρακολούθησαν Επιμορφωτικό Σεμινάριο με την κ. Σκόνδρα Ασημίνα, Σχολική Σύμβουλο της 2ης Εκπ/κης Περιφέρειας Λιβαδειάς, με θέμα «Διδακτικές προσεγγίσεις και ομαδικότητα στη σχολική τάξη». Συγκεκριμένα, παρακολούθησαν στη Γεωγραφία τις λίμνες της Ελλάδας. Έγινε δειγματική διδασκαλία από τους εκπ/κους της Ε’ τάξης κ. Δαφτσή Εμμανουήλ και κ. Τεγούλη Αγαθή. Η δειγματική διδασκαλία έγινε με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας. Στη συνέχεια, έγινε δραματοποίηση στο μάθημα της Ιστορίας για τη «Στάση του Νίκα» από τις κ. Χρονοπούλου Χριστίνα και Ασημακοπούλου Λάουρα, Φιλόλογο και Θεατρολόγο. Το σεμινάριο ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση, από την κ. Σκόνδρα για τη «Συμπεριφορά των μαθητών».
Σχολικό έτος 2015 -2016
Παρασκευή 11-3-2016
Αποκριάτικη εκδήλωση.
Την Παρασκευή 11 – 3 – 2016 πραγματοποιήθηκε η αποκριάτικη εκδήλωση του σχολείου μας. Τα παιδιά μεταμφιεσμένα έπαιξαν, χόρεψαν, τραγούδησαν και έφαγαν ωραιότατα σουβλάκια που ετοίμασαν και έψησαν οι γονείς και κυρίως τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Τρίτη 8-3-2016
Οι μαθητές της Στ 2 τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα. Επισκέφθηκαν τη Βουλή των Ελλήνων και παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Εργαστήρι Δημοκρατίας». Κατόπιν επισκέφθηκαν το εκπαιδευτικό κέντρο ΔΕΔΗΕ, στην Άνοιξη Αττικής, για να παρακολουθήσουν πρόγραμμα με θέμα «Εξοικονόμηση ενέργειας». Τα υπόλοιπα τμήματα πραγματοποίησαν εκπαιδευτικό περίπατο στα γηπεδάκια “Bocca”.













