Σχολικό έτος 2015 -2016
Παρασκευή 8 – 4 – 2016
Β΄ ΜΕΡΟΣ
Οι μαθητές του Δ3, μετά την επίσκεψη τους στο Ιστορικό και Εθνολογικό Μουσείο Λιβαδειάς ξεκίνησαν μία καινούργια διαδρομή στα πλαίσια του προγράμματος «Ο τόπος μου». Ειδικότερα αφού περπάτησαν δίπλα στο ποτάμι της Έρκυνας και μίλησαν με το δάσκαλο τους κ. Σπύρο Κόκκινο για ό,τι σχετίζεται με αυτό, από τη μυθολογία μέχρι και τους υδρόμυλους που λειτουργούσαν στις όχθες του , επισκέφθηκαν την κάτω μεριά του Καταλανικού Κάστρου της πόλης. Ακολούθως επισκέφθηκαν το ναό της Παναγίας Ελεούσας που βρίσκεται κι αυτός στην περιοχή των πηγών. Στη συνέχεια βαδίζοντας μέσα από τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης έφτασαν στον Πύργο που έχει το ρολόι της πόλης, τη γνωστή στους ντόπιους «Ώρα». Η τόσο γεμάτη αυτή μέρα ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στο χώρο όπου στεγαζόταν παλιά το 4ο Δημοτικό Σχολείο στην περιοχή της Ταμπάχνας.
Παρασκευή 8 – 4 – 2016
Α΄ ΜΕΡΟΣ
Οι μαθητές της Δ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ιστορικό και Εθνολογικό Μουσείο Λιβαδειάς.
Αρχικά οι μαθητές επισκέφθηκαν την αίθουσα που είναι αφιερωμένη στον Λειβαδίτη αγωνιστή και θαλασσομάχο Λάμπρο Κατσώνη.Στην επόμενη αίθουσα παρουσιάζονται αντικείμενα καθημερινού βίου της παλιάς εποχής, ενώ στην αίθουσα Τάκη Γ. Σαμαρτζή είχαν την ευκαιρία να δουν ένα δείγμα της αστικής εικόνας της Λιβαδειάς.




















