Σχολικό έτος 2015 -2016
Δευτέρα 7-3-2016
Οι εκπαιδευτικοί της Δ΄ τάξης παρακολούθησαν Επιμορφωτικό Σεμινάριο με την κ. Σκόνδρα Ασημίνα, Σχολική σύμβουλο της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Λιβαδειάς, με θέμα «Διδακτικές προσεγγίσεις και ομαδικότητα στη σχολική τάξη». Συγκεκριμένα παρακολούθησαν στα Μαθηματικά, από την ενότητα Γεωμετρία τις έννοιες «Περίγραμμα – Περίμετρος – Επιφάνεια».
Η διδασκαλία πραγματοποιήθηκε με συνδυασμό «παραδοσιακών» μεθόδων, όπως γεωμετρικά όργανα, διαφανές χαρτί, άτυπες μονάδες μέτρησης της επιφάνειας (ισοεμβαδικά καρτελάκια) κ.α. καθώς και χρήση του διαδραστικού πίνακα με ειδικά λογισμικά, στην πρόσφατα ανακατασκευασμένη αίθουσα του διαδραστικού πίνακα και εργαστηρίου Φυσικής. Τη δειγματική παρουσίασε ο εκπαιδευτικός του Δ3 τμήματος του σχολείου μας κ. Κόκκινος Σπυρίδων με τη συμμετοχή των μαθητών του τμήματος.
Μετά τη δειγματική έγιναν βιωματικά εργαστήρια με την κ. Παπακώστα Αλεξία, υπεύθυνη σχολικών δραστηριοτήτων και τον κ. Κοίλη Ιωάννη, εκπαιδευτικό της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, με θέμα «Ομαδικότητα στο σχολείο».
Σχολικό έτος 2015 -2016
Παρασκευή 4-3-2016
Οι μαθητές της Στ 1 τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα. Επισκέφθηκαν τη Βουλή των Ελλήνων και παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Εργαστήρι Δημοκρατίας». Κατόπιν επισκέφθηκαν το εκπαιδευτικό κέντρο ΔΕΔΗΕ, στην Άνοιξη Αττικής, για να παρακολουθήσουν πρόγραμμα με θέμα «Εξοικονόμηση ενέργειας».
Σχολικό έτος 2015 -2016
Πέμπτη 3-3-2016
Οι μαθητές της Δ΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα. Επισκέφθηκαν τη βιβλιοθήκη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και στη συνέχεια παρακολούθησαν τη μουσική παράσταση «Χίλιες και μία … σελίδες». Ακολούθως επισκέφθηκαν τον χώρο της Πνύκας και του Αρείου Πάγου κάτω από την Ακρόπολη.



















