Σχολικό έτος 2015 -2016
Πέμπτη 21 – 4 – 2016
Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος «Γεωμυθολογικά – Γεωπεριβαλλοντικά μονοπάτια» επισκέφθηκαν το Κ.Π.Ε. Άμφισσας. Στη συνέχεια έκαναν πεζοπορία στους Δελφούς – Αρχαίο μονοπάτι Κωρύκειο Άνδρο – Επιστροφή στους Δελφούς.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Τρίτη 19 – 4 – 2016
Οι μαθητές της Β΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Οίτης και στη Μονή Αγάθωνος.
Σχολικό έτος 2015 -2016
18 / 4 /2016 έως 22 / 4 / 2016
Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus +, η διευθύντρια του Σχολείου μας κ. Ράπτη Αστερία, μαζί με τους εκπαιδευτικούς Κεσίδου Ναταλία και Κόκκινο Σπυρίδωνα εκπροσώπησαν το σχολείο μας στην Murcia της Ισπανίας από τις 18 έως τις 22 Απριλίου 2016. Ειδικότερα παρουσίασαν της πρόοδο του προγράμματος στο σχολείο μας, αντάλλαξαν εκπαιδευτικές εμπειρίες με τους εκπαιδευτικούς από την Ισπανία και την Ουαλία, συζήτησαν και προγραμμάτισαν τη συνέχεια του προγράμματος και φυσικά παρακολούθησαν την εκπαιδευτική διαδικασία σε σχολικές μονάδες της Murcia.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Δευτέρα 18 – 4 – 2016
Οι μαθητές των Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων επισκέφθηκαν το Εθνικό Στάδιο Λιβαδειάς, για να πάρουν μέρος στις Αθλητικές Δραστηριότητες στα πλαίσια του προγράμματος «Αγαπώ τον Αθλητισμό – Kids athletics».
Σχολικό έτος 2015 -2016
Πέμπτη 14 – 4 – 2016
Οι μαθητές της Β΄ τάξης επισκέφθηκαν τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς. Εκεί ενημερώθηκαν για τα Πασχαλινά έθιμα της Ελλάδας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Κατόπιν έφτιαξαν πασχαλινές κάρτες. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε από τις 10:00 π.μ. – 11:30 π.μ.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Τρίτη 12 – 4 – 2016
Οι μαθητές της Δ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στους Δελφούς. Ξεναγήθηκαν στο Αρχαιολογικό Μουσείο των Δελφών και στη συνέχεια επισκέφθηκαν τον αρχαιολογικό χώρο. Τους μαθητές συνόδευαν οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων, Πλατανιά Αρχοντούλα, Μαριδάκη Ελένη και Κόκκινος Σπυρίδων.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Παρασκευή 8 – 4 – 2016
Β΄ ΜΕΡΟΣ
Οι μαθητές του Δ3, μετά την επίσκεψη τους στο Ιστορικό και Εθνολογικό Μουσείο Λιβαδειάς ξεκίνησαν μία καινούργια διαδρομή στα πλαίσια του προγράμματος «Ο τόπος μου». Ειδικότερα αφού περπάτησαν δίπλα στο ποτάμι της Έρκυνας και μίλησαν με το δάσκαλο τους κ. Σπύρο Κόκκινο για ό,τι σχετίζεται με αυτό, από τη μυθολογία μέχρι και τους υδρόμυλους που λειτουργούσαν στις όχθες του , επισκέφθηκαν την κάτω μεριά του Καταλανικού Κάστρου της πόλης. Ακολούθως επισκέφθηκαν το ναό της Παναγίας Ελεούσας που βρίσκεται κι αυτός στην περιοχή των πηγών. Στη συνέχεια βαδίζοντας μέσα από τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης έφτασαν στον Πύργο που έχει το ρολόι της πόλης, τη γνωστή στους ντόπιους «Ώρα». Η τόσο γεμάτη αυτή μέρα ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στο χώρο όπου στεγαζόταν παλιά το 4ο Δημοτικό Σχολείο στην περιοχή της Ταμπάχνας.
Παρασκευή 8 – 4 – 2016
Α΄ ΜΕΡΟΣ
Οι μαθητές της Δ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ιστορικό και Εθνολογικό Μουσείο Λιβαδειάς.
Αρχικά οι μαθητές επισκέφθηκαν την αίθουσα που είναι αφιερωμένη στον Λειβαδίτη αγωνιστή και θαλασσομάχο Λάμπρο Κατσώνη.Στην επόμενη αίθουσα παρουσιάζονται αντικείμενα καθημερινού βίου της παλιάς εποχής, ενώ στην αίθουσα Τάκη Γ. Σαμαρτζή είχαν την ευκαιρία να δουν ένα δείγμα της αστικής εικόνας της Λιβαδειάς.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Τρίτη 5 – 4 – 2016
Οι μαθητές της Γ1 τάξης πήραν μέρος στην εκδήλωση της πόλης, με γενικό τίτλο, «2ο Περπάτημα Αγάπης», με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού, που είναι στις 2 Απριλίου.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Παρασκευή 1 – 4 – 2016
Οι μαθητές των Ε2 και ΣΤ2 τάξεων συμμετείχαν με χορευτικά και χορωδία στις εκδηλώσεις που έγιναν στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής Λιβαδειάς, στα πλαίσια των εορταστικών εκδηλώσεων για την επέτειο Απελευθέρωσης της πόλης από τους Τούρκους την 1η Απριλίου 1821. Τον πανηγυρικό στην εκδήλωση εκφώνησε ο εκπαιδευτικός του σχολείου μας κ. Κόκκινος Σπυρίδων.



























