Σχολικό έτος 2015 -2016
Πέμπτη 21 – 4 – 2016
Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος «Γεωμυθολογικά – Γεωπεριβαλλοντικά μονοπάτια» επισκέφθηκαν το Κ.Π.Ε. Άμφισσας. Στη συνέχεια έκαναν πεζοπορία στους Δελφούς – Αρχαίο μονοπάτι Κωρύκειο Άνδρο – Επιστροφή στους Δελφούς.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Τρίτη 19 – 4 – 2016
Οι μαθητές της Β΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Οίτης και στη Μονή Αγάθωνος.
Σχολικό έτος 2015 -2016
18 / 4 /2016 έως 22 / 4 / 2016
Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus +, η διευθύντρια του Σχολείου μας κ. Ράπτη Αστερία, μαζί με τους εκπαιδευτικούς Κεσίδου Ναταλία και Κόκκινο Σπυρίδωνα εκπροσώπησαν το σχολείο μας στην Murcia της Ισπανίας από τις 18 έως τις 22 Απριλίου 2016. Ειδικότερα παρουσίασαν της πρόοδο του προγράμματος στο σχολείο μας, αντάλλαξαν εκπαιδευτικές εμπειρίες με τους εκπαιδευτικούς από την Ισπανία και την Ουαλία, συζήτησαν και προγραμμάτισαν τη συνέχεια του προγράμματος και φυσικά παρακολούθησαν την εκπαιδευτική διαδικασία σε σχολικές μονάδες της Murcia.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Δευτέρα 18 – 4 – 2016
Οι μαθητές των Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων επισκέφθηκαν το Εθνικό Στάδιο Λιβαδειάς, για να πάρουν μέρος στις Αθλητικές Δραστηριότητες στα πλαίσια του προγράμματος «Αγαπώ τον Αθλητισμό – Kids athletics».
Σχολικό έτος 2015 -2016
Πέμπτη 14 – 4 – 2016
Οι μαθητές της Β΄ τάξης επισκέφθηκαν τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς. Εκεί ενημερώθηκαν για τα Πασχαλινά έθιμα της Ελλάδας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Κατόπιν έφτιαξαν πασχαλινές κάρτες. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε από τις 10:00 π.μ. – 11:30 π.μ.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Τρίτη 12 – 4 – 2016
Οι μαθητές της Δ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στους Δελφούς. Ξεναγήθηκαν στο Αρχαιολογικό Μουσείο των Δελφών και στη συνέχεια επισκέφθηκαν τον αρχαιολογικό χώρο. Τους μαθητές συνόδευαν οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων, Πλατανιά Αρχοντούλα, Μαριδάκη Ελένη και Κόκκινος Σπυρίδων.














