Θεατρική παράσταση στο νηπιαγωγείο μας
Ευχαριστήριο
Αγαπητοί Γονείς και μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ,
εν όψει και του τέλους του Α’ τριμήνου , εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας για την αμέριστη στήριξη , το ενδιαφέρον σας και την εθελοντική προσφορά σας.
Ενδεικτικά αναφέρουμε από την αρχή της σχολικής χρονιάς , τον εξοπλισμό σε είδη φαρμακείου, την ξύλινη διαμόρφωση – οριοθέτηση του κουκλόσπιτου της αίθουσας 1, τις ηλεκτρολογικές εργασίες στην ίδια αίθουσα, τον οικιακό εξοπλισμό (βιβλιοθήκες), από χορηγίες σας. Επίσης ευχαριστούμε θερμά για τη χορηγία εκπαιδευτικού υλικού και τεχνολογικού-ηλεκτρονικού εξοπλισμού ( 2 tablet- Lenovo).
Κοινός μας στόχος η πρόοδος των μαθητών μας, που μέσα από συνεργασία και κατανόηση επιτυγχάνεται αποτελεσματικότερα και εποικοδομητικά!!!
Με εκτίμηση,
Η Προϊσταμένη του 3ου Νηπιαγωγείου Ωραιοκάστρου και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Νηπιαγωγείου Ωραιοκάστρου
Παρουσίαση προγράμματος: Από το σποράκι στο ψωμάκι
Πολυτεχνείο 2024
Στο νηπιαγωγείο μας υλοποιήθηκαν δραστηριότητες για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Διαβάσαμε τα βιβλία : Στο δάσος, Ντενεκεδούπολη, Η κυρά Δημοκρατία. Έγινε συζήτηση για τη δημοκρατία για τις εκλογές, τα πολιτεύματα. Μάθαμε τραγούδια όπως: ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία, ένα το χελιδόνι, τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο κλπ. Οι μαθητές έφτιαξαν σχετικές με το Πολυτεχνείο κατασκευές.
Παρακολούθησαν το θεατρικό της Ντενεκεδούπολης.
Στο τέλος οι μαθητές έπαιξαν με τα ντενεκεδάκια το θεατρικό έργο.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 1. Κλιματική Αλλαγή- Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία Τίτλος : “Σεισμός και τώρα τι κάνω;”
Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να αποκτήσουν οι μαθήτριες και οι μαθητές γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του. Παράλληλα, οι μαθήτριες και οι μαθητές θα ζωγραφίσουν, θα τραγουδήσουν, θα δουν εκπαιδευτικά και χρήσιμα βίντεο, θα ακούσουν μύθους γύρω από τον σεισμό, θα ενημερωθούν οι ίδιοι αλλά θα ενημερώσουν και τις οικογένειές τους για τις απαιτούμενες ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση ενός σεισμού και κυρίως θα συμμετέχουν σε προσομοίωση καταστάσεων σεισμού στο σχολικό χώρο.
Εργαστήριο 1ο:
Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη για το σεισμό.
Οι μαθητές /τριες θα έρθουν σε πρώτη επαφή με το φυσικό φαινόμενο του σεισμού θα συζητήσουν προσωπικές εμπειρίες γνωρίζοντας το εσωτερικό τη γης και θα το αναπαραστήσουν με ζωγραφιές και πλαστελίνες.Θα γνωρίσουν τα αίτια του σεισμού αναπαραστήσουν τη σεισμική διεργασία των πλακών μέσα από παιχνίδι.
Παρουσίαση για τον σεισμό:
Η συγκεκριμένη παρουσίαση μας δίνει τη δυνατότητα να λειτουργήσουμε διαδραστικά με τους μαθητές μας και να συζητήσουμε τις προσωπικές τους εμπειρίες με τους σεισμούς.
Εργαστήριο 2ο: Αναλυτική παρουσίαση του εσωτερικού της γης. Αναπαράσταση σεισμού με φελιζόλ από την εκπαιδευτικό.
Παρακολούθηση βίντεο όπου φτιάχνουμε το εσωτερικό της γης με πλαστελίνη
φύλλο εργασίας
Εργαστήριο 3ο: Θα μάθουν για τους μύθους διαφόρων λαών που συνοδεύουν το σεισμό ανά τον κόσμο και ανά χρονική εποχή θα τους αναπαραστήσουν
χρησιμοποιώντας την πλαστελίνη, θα παίξουν ηλεκτρονικό παιχνίδι για τους μύθου, θα γνωρίσουν λίγο καλύτερα τον ελληνικό μύθο του Εγκέλαδου.
Read more at: http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2017/04/4.html
Copyright © Tania Manesi
Παιχνίδι διαδικτυακό για τους μύθους των λαών αναφορικά στον σεισμό
Ο μύθος του Εγκέλαδου
Διαβάζουμε το βιβλίο και ζωγραφίζουμε ότι μας έκανε εντύπωση. Φτιάχνουμε παζλ την εικόνα του Εγκέλαδου.
Η άσκηση είναι από τη σελίδα της Τάνιας Μάνεση.
Εργαστήριο 4ο : Τι προετοιμασίες πρέπει να κάνω πριν το σεισμό;
Να δημιουργήσουν το δικό τους βαλιτσάκι με τα απαραίτητα εφόδια έκτακτης ανάγκης, να κατασκευάσουν οδηγίες για τις αλλαγές που πιθανόν
να χρειαστεί να κάνουν στο σπίτι τους ώστε να είναι πιο ασφαλείς και να μάθουν για τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης.
“Παιχνίδι σκοποβολής για τον σεισμό”
Βαλιτσάκι σεισμού με τα απαραίτητα εφόδια έκτακτης ανάγκης.
Αριθμοί έκτακτης ανάγκης
Δημιουργία αφίσας με οδηγίες προς τους γονείς
Εργαστήριο 5ο : Τι κάνω κατά τη διάρκεια του σεισμού;
Να γνωρίσουν τον σεισμό βιωματικά, να αναλογιστούν τις συνέπειες ενός σεισμού μέσα στην τάξη, να προτείνουν λύσεις ώστε να γίνει ο χώρος της τάξης πιο ασφαλής, να συμμετέχουν σε προσομοίωση άσκησης σεισμού. Να αποκτήσουν δεξιότητες προστασίας κατά τη διάρκεια του σεισμού και θα μάθουν να τις εφαρμόζουν σωστά.
“Οι κίνδυνοι σε περίπτωση σεισμού”
Σωστές /λανθασμένες επιλογές
Εργαστήριο 6ο :Τι πρέπει να κάνω μετά τον σεισμό;
Να γνωρίσουν τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν μετά την εκδήλωση ενός σεισμού βιωματικά, να συζητήσουν με την οικογένειά τους τις ενέργειες αυτές,
να παίξουν διαδικτυακά παιχνίδια, να συμμετέχουν σε προσομοίωση συγκέντρωσης της τάξης στον αύλειο χώρο μετά την εκδήλωση ενός σεισμού.
Αφίσα του ΟΑΣΠ ΑΣΠΙΔΑ“ Μάθετε για τον σεισμό και προστατευτείτε” και γίνεται διάλογος
“Μέτρα προστασίας στο δρόμο”
“Μέτρα προστασίας από τον σεισμό στον δρόμο”
Βιωματική προσομοίωση συγκέντρωσης της τάξης στον αύλειο χώρο του σχολείου.
Εργαστήριο 7ο :Αξιολόγηση –πόσο έτοιμος/η είμαι αν γίνει σεισμός ;
Οι μαθητές/τριες θα: τραγουδήσουν , παίξουν, παρουσιάσουν τα αποτελέσματα των εργαστηριών στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου
“Σεισμός, φιλαράκο μη σε πιάνει πανικός”.
“Σεισμός – Αυτοπροστασία”
Δειγματική παρουσίαση μίας άσκησης σεισμού
Φύλλο αξιολόγησης
Νοέμβριος 2024
Έλεγχος ποιότητας νερού από αρμόδιο υπάλληλο της ΕΥΑΘ.
Η ελιά
Η ελιά ομαδική εργασία παιδιών
Γιορτή της αεροπορίας
Στις 8 Νοεμβρίου η Εκκλησία γιορτάζει τη σύναξη των Ταξιαρχών των Παμμέγιστων Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ καθώς και των υπολοίπων Ασωμάτων και Ουράνιων Αγγελικών Ταγμάτων. Η σημερινή ημέρα είναι μεγάλη γιορτή και την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία.
Η σπορά
Φτιάξαμε τους δικούς μας κήπους φυτεύοντας φακή σε διάφανα ποτηράκια.
Η 20ή Νοεμβρίου είναι μια ιδιαίτερη ημερομηνία, αφιερωμένη στα παιδιά όλου του κόσμου. Την ημέρα αυτή γιορτάζεται η έγκριση της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού και της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα δικαιώματα τους
31 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης
Η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης θεσπίστηκε στις 31 Οκτωβρίου 1924, κατά τη διάρκεια του 1ου Διεθνούς Συνέδριου Ταμιευτηρίων στο Μιλάνο της Ιταλίας. Ο ιταλός Καθηγητής Φιλίπο Ραβίτσα ανακήρυξε την ημέρα ως Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης στη τελευταία ημέρα του συνεδρίου. Στα ψηφίσματα του Παγκόσμιου Συνεδρίου Αποταμίευσης ανακοινώθηκε ότι η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης θα είναι μια ημέρα αφιερωμένη στην προώθηση της αποταμίευσης σε όλο το κόσμο. Στις προσπάθειές προώθησης της αποταμίευσης, τα ταμιευτήρια έχουν συνεργαστεί με σχολεία, κληρικούς καθώς πολιτιστικούς, αθλητικούς, επαγγελματικούς και γυναικείους συνδέσμους.
ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΠΑΝΕ ΒΟΣΠΟΡΟ
Κατά τη σχολική χρονιά 2023-24 εκπονήθηκε το Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Αγωγής με τίτλο “Τα αδέσποτα πάνε Βόσπορο”.
Στο αρχείο που ακολουθεί παρουσιάζονται όλες οι δράσεις που σχετίζονται με το Πρόγραμμα!!!
Οκτώβριος 2024
Μακεδονικός αγώνας
Φθινόπωρο
Η αλεπού και τα σταφύλια
Όλοι μαζί μια αγκαλιά
28η Οκτωβρίου 1940
Φτιάξαμε πολλές κατασκευές.
Στο νηπιαγωγείο μας όπως κάθε χρόνο γιορτάσαμε με περηφάνεια την εθνική επέτειο του 1940.
Τα παιδιά έπαιξαν ένα θεατρικό και είπαν ποιήματα. Στη συνέχεια έκαναν παρέλαση στον αύλειο χώρο φορώντας καπέλα φαντάρου τα αγόρια και καπέλα νοσοκόμας τα κορίτσια.
Είπαν επετειακά τραγούδια, τον Εθνικό μας ‘Υμνο και Χρόνια Πολλά!!!
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2024
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2024 θα πραγματοποιηθεί από τις 14 έως τις 27 Οκτωβρίου 2024, και διοργανώνεται με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία για την προώθηση του ψηφιακού εγγραμματισμού και της συνεργασίας, καθώς και για την στήριξη των παιδιών, των νέων και των ενηλίκων, να ζωντανέψουν τις ιδέες τους μέσω του προγραμματισμού και της κωδικοποίησης. Για δύο εβδομάδες, χιλιάδες δραστηριότητες θα διοργανωθούν σε όλη την Ευρώπη και πέραν αυτής, από σχολεία, εκπαιδευτικούς, βιβλιοθήκες, συλλόγους που ασχολούνται με τον κώδικα, επιχειρήσεις και δημόσιες αρχές.
Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην παραπάνω δράση. Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν:
Οι μαθητές ανάλογα με τον αριθμό που βλέπουν και το χρώμα που αντιστοιχεί χρωματίζουν τα κουτάκια τους (pixel) και έτσι σχηματίζεται η εικόνα.