erasmus

ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΚΟΡΣΙΚΗΣ ΣΤΟ 3ο ΓΕΛ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

Στις15 και μέχρι 19 Απριλίου 2024 μία ομάδα μαθητών και μαθητριών του Lycée Jean-Paul de Rocca Serra, Corsica, με τους υπεύθυνους καθηγητές και καθηγήτριές, επισκέφτηκαν το σχολείο μας και φιλοξενήθηκαν από παιδιά που συμμετείχαν στο σχετικό πρόγραμμα erasmus.

Έλληνες και Γάλλοι δημιούργησαν ένα ηλεκτρονικό βιβλίο στο οποίο παρουσιάζεται η συνεργασία των δύο σχολείων, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2023-2024, με επιστέγασμα την επίσκεψη και φιλοξενία των μαθητών και εκπαιδευτικών στο σχολείο μας.

MAGAZINE-MOBILITE-GRECE

 

Φιλοξενία μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών από την Κορσική στο πλαίσιο προγράμματος ERASMUS (14/4/2024)

Με μεγάλη χαρά και αγωνία υποδεχτήκαμε σήμερα τα ξημερώματα τους μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς από την Κορσική στα πλαίσια προγράμματος Erasmus.

435901792 416712344427623 8931040669423396456 n

Στις 10πμ υποδεχτήκαμε την ομάδα των Γάλλων μαθητών και εκπαιδευτικών στο σχολείο μας. Παρουσιάστηκαν τα εκπαιδευτικά συστήματα και περιοχές με τα αξιοθέατα του κάθε σχολείου. Οργανώθηκαν επίσης παιχνίδια γνωριμίας και αλληλοπροσέγγισης. Στις 13.οο μμ, ετοιμάσαμε μπουφέ με φαγητά και γλυκά, τα οποία ετοίμασαν γονείς- κηδεμόνες και εκπαιδευτικοί, τους οποίους θερμά ευχαριστούμε. Γονείς & εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν με γνώμονα το καλό των παιδιών. Συγχαρητήρια σε όλους/ες!

438037198 416712581094266 1818937530752389650 n 436202689 416712551094269 4467858781798592049 n  438030069 416712664427591 1809951905584045050 n 437970858 416712444427613 7796680670416908044 n 438223016 416712517760939 3636861292336621776 n 434755086 416712484427609 2704858856945978131 n  438037727 416712611094263 2178124952182385548 n 435894654 416712644427593 5125240416652012303 n 438216334 416713034427554 5917974570411058779 n434839056 416712897760901 3762650598043187176 n

437975093 416712494427608 7212522832808290843 n 437939364 416712777760913 3624537266024894842 n 438037556 416712527760938 6540343998982604119 n

17/4/2024. Επίσκεψη στο ανάκτορο των Αιγών, στο Μουσείο των Βασιλικών τάφων στη Βεργίνα, μικρό θεατρικό αναπαραστημένο στο θέατρο των Αιγών από τους μαθητές /τριες μας και τους φιλοξενούμενους μαθητές/ τριες από την Κορσική, που είναι μαζί μας στα πλαίσια προγράμματος Erasmus.Χτίζουμε μια υπέροχη φιλία, οικοδομούμε εμπειρίες διευρωπαϊκής συνεργασίας. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Πασχούδη Μ., Σύρμαλη Κ., Γαλέγκας Α.

436141046 418286614270196 158941366584575913 n

439032977 418286037603587 9059001071146791424 n

438934547 418286457603545 6335818692577799284 n

436129894 418286330936891 7485989397444858495 n


Erasmus

Την εβδομάδα από 17 έως 24 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε η 1η κινητικότητα Erasmus KA122, του 3ου ΓΕΛ Γιαννιτσών , στο πλαίσιο της Σχολικής Εκπαίδευσης.

Πέντε καθηγήτριες του 3ου ΓΕΛ, η Μαρία Πασχούδη (Διευθύντρια του 3ου ΓΕΛ), η Σεραφεία Καράμαλη, η Ευαγγελία Κυριαζή, η Κυριακή Σύρμαλη και η Μαρία Τσιλίκα, παρακολούθησαν ένα σεμινάριο στην πόλη Μπολόνια της Ιταλίας. Ο οργανισμός υποδοχής ήταν ο Erasmus Learning Academy (ELA) με έδρα την Τενερίφη της Ισπανίας.

Τίτλος του σεμιναρίου ήταν «Οι νέες τεχνολογίες, οι εφαρμογές και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην εκπαίδευση» (Making the most of new technologies, apps and social media in the classroom).

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της σχολικής μονάδας «στη διάρκεια του σεμιναρίου δόθηκε η ευκαιρία σε όλους τους συμμετέχοντες όχι μόνο να γνωρίσουν νέες εφαρμογές αλλά και να μάθουν πώς να τις ενσωματώνουν δημιουργικά στην εκπαίδευση και φυσικά να ανταλλάξουν απόψεις και να γνωρίσουν εκπαιδευτικούς από άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Το σεμινάριο είχε ξεκάθαρο γνωστικό στόχο: Την παρουσίαση και την εξάσκηση πάνω στη χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων και την ενσωμάτωσή τους στην εκπαίδευση. Ενώ το θέμα δεν ακούγεται ιδιαίτερα συναρπαστικό, ο τρόπος παρουσίασης των νέων ψηφιακών εργαλείων ήταν ιδιαίτερα ελκυστικός και αποτελούσε παράλληλα μια πρόταση για το πώς οι εκπαιδευτικοί μπορούν να ενσωματώσουν αυτά τα εργαλεία στην τάξη.

Χρησιμοποιήθηκαν οι ψηφιακές εφαρμογές για να γνωρίσουμε ήθη και έθιμα της Ιταλίας, της χώρας όπου πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο, αλλά και δόθηκε η ευκαιρία να εργαστούμε σε ομάδες, να ανταλλάξουμε απόψεις, να παρουσιάσουμε οι ίδιοι χαρακτηριστικά της χώρας μας. Φυσικά, στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης δεν θα μπορούσε να λείψει μια συζήτηση για τον τρόπο που αυτή θα επηρεάσει την εκπαίδευση.

Αυτό έγινε μέσα από τη συζήτηση σε ομάδες και τη διατύπωση απόψεων για τους περιορισμούς και τις δυνατότητες που ανοίγει στην εκπαίδευση».

Προστίθεται πως «μια ακόμη ιδιαιτερότητα του σεμιναρίου ήταν ότι παράλληλα διεξαγόταν από τον ίδιο οργανισμό ένα ακόμη σεμινάριο με τους/τις συμμετέχοντες/ουσες του οποίου είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε, αφού οι περισσότεροι/ες διαμέναμε στο ίδιο ξενοδοχείο και ακολουθούσαμε το ίδιο πρόγραμμα στις εξωδιδακτικές δραστηριότητες (περιηγήσεις στην πόλη, ξεναγήσεις, δείπνα, γεύματα). Όλη αυτή η γνωριμία και η συναναστροφή αναμένεται να οδηγήσει σε μελλοντικές συνεργασίες μεταξύ σχολείων».

Συμπερασματικά «το σεμινάριο στην Μπολόνια ικανοποίησε με τον καλύτερο τρόπο τους στόχους των σεμιναρίων ERASMUS+ αλλά και τις προσδοκίες των συμμετεχόντων/ουσών: Γνωριμία με άτομα από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, με την κουλτούρα τόσο της χώρας υποδοχής όσο και των χωρών των συμμετεχόντων/ουσών, εμπλουτισμός και επικαιροποίηση των γνώσεων, υιοθέτηση νέων τρόπων διδασκαλίας, διεύρυνση των γνωριμιών και των συνεργασιών με άτομα εκτός της τοπικής κοινότητας και άρα εδραίωση της Ευρωπαϊκής Συνείδησης».

1709636531306

1709636531299

1709636531292

1709636531285