Τηλεκπαίδευση-προβλήματα-κανόνες

Αγαπητοί  γονείς και κηδεμόνες

Κατά την διάρκεια των ψηφιακών μαθημάτων έχουν παρατηρηθεί μεμονωμένα περιστατικά να «εισβάλουν» στις ηλεκτρονικές τάξεις άτομα ξένα  του περιβάλλοντος του μαθήματος με ονόματα των μαθητών της τάξης και μάλιστα μερικές φορές με ονόματα που απουσιάζουν με αποτέλεσμα οι καθηγητές να μην τους αντιληφθούν άμεσα και να δημιουργήσουν προβλήματα στην διεκπεραίωση του μαθήματος , έως την αποβολή τους από την αίθουσα ή ακόμα και την συνέχιση της παρακολούθησης χωρίς να γίνουν αντιληπτοί από τον καθηγητή και τους μαθητές..

 

Κανόνες Τηλεκπαίδευσης

  • Οι μαθητές κατά την είσοδό τους να έχουν γραμμένα το όνομά τους  στα ελληνικά όπως είναι εγγεγραμμένοι στον κατάλογο του σχολείου.
  • Οι καθηγητές μπορούν όταν θα ξεκινάει το μάθημα ή κι ενδιάμεσα να τους καλούν να πιστοποιήσουν την ταυτότητά μιλώντας στο μικρόφωνο.
  • Μπορούν ανά πάσα στιγμή να κλείσουν τα μικρόφωνα όλων και να αποβάλλουν από την τάξη τον μαθητή που παρεμποδίζει την διαδικασία.

 

Τα προσωπικά δεδομένα των εκπαιδευτικών διαφυλάσσονται  μέσα από την πλατφόρμα της Cisco-Webex και μέσω του sch. Μπορούμε σαν διαχειριστές της τάξης να ελέγξουμε ποιος έχει μπει στο μάθημα κατά την διάρκεια του μαθήματος με ποιο όνομα και ποιο mail  και με πιο πολύπλοκες διαδικασίες να βρούμε το ψηφιακό αποτύπωμα αυτού που συνδέθηκε.

Ο μόνος τρόπος για να μπουν τα ξένα άτομα,  είναι να ειδοποιούνται από μαθητές του μαθήματος  για τον σύνδεσμο και την συγκεκριμένη ώρα. Καλό θα ήταν να συμβουλέψετε τα παιδιά σας να μην δίνουν τους συνδέσμους στους γνωστούς – φίλους τους όπως άλλωστε κάνουμε και εμείς συνεχώς.

Πρέπει όλοι να είμαστε σε επαγρύπνηση ώστε, στην παρούσα δύσκολη χρονική περίοδο, να συμβάλουμε στην ομαλή διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση προτείνεται στην παρούσα χρονική στιγμή ως τρόπος  διαχείρισης της κρίσης και δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση.

Ως γονείς καλείστε να έχετε έναν διαφορετικό, πρωτόγνωρο ρόλο, αυτόν δηλαδή του συνδετικού κρίκου ανάμεσα στο παιδί και τους εκπαιδευτικούς. Επιβλέποντας και καθοδηγώντας τους, δημιουργώντας έτσι  μια θετικότερη στάση των μαθητών προς την τηλεκπαίδευση,

Με εκτίμηση

Ο Διευθυντής

Νικόλαος Γ. Νταμπαλής

   Μαθηματικός ΠΕ03

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων