ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΓΙΑΣΜΟ

Την Τετάρτη 11 Σεπτεβρίου 2013 και ώρα 9:15 θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας ο Αγιασμός  για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς .

Μετά τον αγιασμό τα παιδιά θα μπουν στις τάξεις και θα γίνει η διανομή των σχολικών βιβλίων. Γι’ αυτό θα πρέπει τα παιδιά να έχουν μαζί τους την τσάντα τους.

Ευχόμαστε σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά !

Κατηγορία Γενικά. Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΓΙΑΣΜΟ »