Την Τετάρτη 18 και την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013
οι τάξεις δεν θα λειτουργήσουν λόγω της συμμετοχής
των εκπαιδευτικών στην απεργία της ΔΟΕ.
Την Τετάρτη 18 και την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013
οι τάξεις δεν θα λειτουργήσουν λόγω της συμμετοχής
των εκπαιδευτικών στην απεργία της ΔΟΕ.