ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων

ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας

για την προσφορά παιδαγωγικού υλικού για όλες τις τάξεις.

Είναι μια πραγματικά σημαντική συνεισφορά για το έργο των

εκπαιδευτικών και για τη μάθηση και πρόοδο των παιδιών μας.

Κατηγορία Γενικά. Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ »