ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013 οι τάξεις Α΄, Β΄, Δ΄και ΣΤ΄ δε θα  λειτουργήσουν

λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία.

Κατηγορία Γενικά. Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ »