Τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013 οι τάξεις Α΄, Β΄, Δ΄και ΣΤ΄ δε θα λειτουργήσουν
λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία.
Τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013 οι τάξεις Α΄, Β΄, Δ΄και ΣΤ΄ δε θα λειτουργήσουν
λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία.