Μετά το γύρο του κόσμου νά ‘μαστε και πάλι στην Ελλάδα!
Με τις παρακάτω εφαρμογές μπορούμε να μάθουμε:
Μετά το γύρο του κόσμου νά ‘μαστε και πάλι στην Ελλάδα!
Με τις παρακάτω εφαρμογές μπορούμε να μάθουμε:
Επειδή τα λόγια κάποιες φορές είναι λίγα για να περιγράψουν το μεγαλείο
ενός λαού, ας δούμε το παρακάτω ντοκιμαντέρ και ας σκεφτούμε το χθες
και το σήμερα!
Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013 θα γίνει η σχολική εορτή της 28ης Οκτωβρίου μέσα στις αίθουσες των τάξεων. Τα παιδιά θα έρθουν το πρωί στις 8:30 και θα σχολάσουν στις 9:45.
Το ολοήμερο δε θα λειτουργήσει.
Την Δευτέρα 28 Οκτωβρίου η αντιπροσωπεία της σημαίας και ο υπεύθυνος κατάθεσης στεφάνου θα βρίσκονται στην εκκλησία του Αγίου Ιωάννη στο Μαρκόπουλο, όπου θα γίνει η δοξολογία, στις 9:30 με την εκπαιδευτικό κυρία Κατερίνα Μαθιουδάκη. Τα παιδιά που θα παρελάσουν θα συγκεντρωθούν στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Μαρκοπούλου (κατάστημα Sprider) στις 10:15 όπου θα συναντήσουν το συνοδό εκπαιδευτικό, τον κύριο Θέμη Σολωμό. Η παρέλαση θα ξεκινήσει από το κατάστημα Sprider και θα τελειώσει στο εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής, απ’ όπου οι γονείς θα παραλάβουν τα παιδιά τους.
Σας υπενθυμίζουμε σχετικά με την ενδυμασία της παρέλασης ότι: το επάνω μέρος της ενδυμασίας είναι λευκό πουκάμισο και γαλάζια καζάκα και για τα αγόρια και για τα κορίτσια , ενώ για το κάτω μέρος σκούρα μπλε φούστα με καλσόν στο χρώμα του δέρματος για τα κορίτσια και σκούρο μπλε μακρύ παντελόνι για τα αγόρια. Τα υποδήματα θα είναι σκούρου χρώματος ή μαύρα.
Για τα παιδιά της Ε΄και της ΣΤ΄ τάξης που απουσίασαν από το σχολείο
εγκαινιάζουμε έναν νέο τρόπο για να πληροφορηθούν τι διδάχθηκε στην τάξη τους
τη συγκεκριμένη μέρα. Από την επιλογή ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ – ΤΑΞΕΙΣ επιλέξτε την τάξη
και δείτε τι διδάχθηκε τη μέρα που λείψατε. Έτσι θα μπορείτε να προετοιμαστείτε για την
επόμενη μέρα σας στο σχολείο!
Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013 θα πραγματοποιηθεί
συγκέντρωση γονέων και κηδεμόνων για γνωριμία και ενημέρωσή τους
από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.
Η συγκέντρωση για τους γονείς-κηδεμόνες των τάξεων Α΄ και Β΄ θα γίνει στις 12:25
και των τάξεων Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ στις 13:15.