Ετήσιος προγραμματισμός επικοινωνίας γονέων με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας

Αγαπητοί γονείς,

Παρακαλούμε ενημερωθείτε από τον πίνακα που μπορείτε να κατεβάσετε εδώ για τις ημέρες και ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας σας με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας καθόλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους 2021 – 2022.

Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Περίπατος στη γειτονιά μας !

Αγαπητοί γονείς,

IMG 20211019 105748Την Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021 στο πλαίσιο του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος οι μαθητές της Β΄ Τάξης πραγματοποίησαν περίπατο στους δρόμους της γειτονιάς τους.

Κατέγραψαν τα «Δυνατά» σημεία της όπως: ο κάδος ανακύκλωσης ρούχων, ο κάδος κομποστοποίησης, οι παγίδες στον κορμό των μουριών για το ξυλοφάγο έντομο που καταστρέφει το δέντρο κ.ά., αλλά και τα «Αδύνατα» όπως: μικρό πάρκο χωρίς τη δυνατότητα για παιχνίδι, σπασμένες πλάκες πεζοδρομίου κ.ά.

Στη διαδρομή τους πέρασαν από τον φούρνο της γειτονιάς – όπου τους κέρασαν κουλουράκια -, την εκκλησία της ενορίας, την παιδική χαρά και την πλατεία Δασκαλογιάννη με το άγαλμα στο κέντρο της κι έμαθαν από πού πήρε το όνομά της. Παρατήρησαν  τα καταστήματα που υπήρχαν γύρω από αυτήν και θαύμασαν τα δέντρα με τα κιτρινισμένα φύλλα του φθινοπώρου.

Επέστρεψαν στο σχολείο ευχαριστημένοι από τον περίπατο στη γειτονιά τους.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες από τη μαθητική μας εξόρμηση !

Δείτε το στο slideshare.net

Δωρεάν προμήθεια αυτοδιαγνωστικών τεστ (self test) για τους μαθητές

Κλειστό αύριο 15/10/2021 το σχολείο με απόφαση του κ. Περιφερειάρχη Αττικής

Αγαπητέ γονέα,

Σας ενημερώνουμε ότι με απόφαση του  κ. Περιφερειάρχη Αττικής το σχολείο μας όπως και όλα τα σχολεία της Περιφέρειας Αττικής θα παραμείνει κλειστό αύριο Παρασκευή 15/10/2021 λόγω των καιρικών φαινομένων.
Από τη διεύθυνση του σχολείου

Ανάδειξη σημαιοφόρων και παραστατών για το σχολικό έτος 2021 – 2022

Σήμερα 12 Οκτωβρίου 2021 στις 09:40 π.μ και στην αίθουσα του Ολοήμερου διενεργήθηκε η προβλεπόμενη βάσει των :

α. παρ. 5 του άρθρου 3, του Π.Δ. 79/2017 (Φ.Ε.Κ 109, τ.Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 41 του Ν.4633/2019 (Φ.Ε.Κ 161, τ.Α΄),

β. ΥΑ Φ.10/ΦΜ/162655/Δ1/17-10-2019 (Φ.Ε.Κ 3847, τ.Β΄)

γ. Υ.Α. Γ1/219/16-3-2001 (Φ.Ε.Κ 277, τ.Β΄), και

δ. Υ.Α Φ.10 / 84/Γ1/480/6-7-2001 (Φ.Ε.Κ 863, τ.Β΄).

κλήρωση για την ανάδειξη σημαιοφόρων και παραστατών για το σχολικό έτος 2021 – 2022 μεταξύ των μαθητών της (φετινής) ΣΤ΄ τάξης.

Στην κλήρωση παρίστατο οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης και εκπρόσωποι του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου. Εξηγήθηκε επίσης δημόσια και συμφωνήθηκε η διαδικασία ανάδειξης των μαθητών.

Από την κλήρωση αναδείχθηκαν οι παρακάτω μαθητές οι οποίοι και θα εκπροσωπήσουν το σχολείο μας στις δύο περιόδους :

 

1η  Περίοδος  – Κληρώθηκαν οι παρακάτω μαθητές και μαθήτριες :

ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ  :  ΛΟΖΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΕΞΙΑ  :  ΤΣΑΤΡΑΦΙΛΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ :  ΒΑΡΔΑΚΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙΑ : ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ : ΝΑΤΣΙΚΟΥ ΟΡΕΣΤΗΣ

ΠΙΣΩ ΜΕΣΗ : ΖΓΚΟΥΡΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ

 

2η  Περίοδος  – Κληρώθηκαν οι παρακάτω μαθητές και μαθήτριες :

ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ :  ΧΟΡΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΕΞΙΑ  : ΚΑΛΤΟΥΡΟΥΜΙΔΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ : ΤΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙΑ  : ΒΟΥΡΛΟΥΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ : ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

ΠΙΣΩ ΜΕΣΗ  : ΝΥΦΙΑΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ – ΑΓΓΕΛΟΣ

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά !!!

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου

Άσκηση ετοιμότητας για την αντιμετώπιση έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σεισμού

Αγαπητοί γονείς,

Σήμερα Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2021 πραγματοποιήθηκε για όλες τις τάξεις του σχολείου μας η 1η άσκηση ετοιμότητας για την αντιμετώπιση έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σεισμού, για το σχολικό έτος 2021-2022.

Στο σχολείο μας εφαρμόζεται και βελτιώνεται κάθε χρόνο ειδικό σχέδιο ετοιμότητας, με ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων, για το οποίο πραγματοποιούνται τουλάχιστον τρεις (3) ασκήσεις έκτακτης ανάγκης ανά σχολικό έτος.

Το σχέδιο περιλαμβάνει ενέργειες προ του σεισμού, ορισμό αρμοδιοτήτων του προσωπικού, ενέργειες κατά τη διάρκεια του σεισμού, ενέργειες μετά το τέλος της δόνησης, καθορισμό τόπου συγκέντρωσης των μαθητών/τριών. Κατά τη διάρκεια της άσκησης ετοιμότητας, όλα τα παιδιά, με τη βοήθεια των δασκάλων τους, εφάρμοσαν όλα όσα προβλέπονταν από το σχέδιο και συγκεντρώθηκαν στους προκαθορισμένους χώρους για κάθε τάξη στο προαύλιο του σχολείου, τηρώντας και τις απαραίτητες αποστάσεις, στο πλαίσιο λήψης μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

Αγιασμός – Έναρξη σχολικού έτους 2021 – 2022

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2021 – 2022 θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 9:30 π.μ. στο προαύλιο του σχολείου για τους μαθητές της Α΄ τάξης και για τους λοιπούς μαθητές στην αίθουσά τους. Οι γονείς θα περιμένουν έξω από το σχολείο.  Για λόγους αποφυγής συγχρωτισμού και διασφάλισης της δημόσιας υγείας οι μαθητές θα πρέπει να προσέλθουν στο σχολείο 9:20 π.μ. υποχρεωτικά με μάσκα σύμφωνα με τις οδηγίες του Ε.Ο.Δ.Υ και του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Στη συνέχεια οι μαθητές θα ανέβουν στις τάξεις όπου θα γίνει η πρώτη γνωριμία με τον δάσκαλό/α τους. Την ίδια ημέρα θα μοιραστούν στα παιδιά και τα βιβλία τους. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει οι μαθητές να έχουν μαζί την τσάντα τους.

Στις 10:00 π.μ. θα σχολάσουν οι μαθητές όλων των τάξεων – εκτός της Α΄ τάξης.

Αμέσως μετά τον αγιασμό θα πραγματοποιηθεί στο προαύλιο του σχολείου συνάντηση – ενημέρωση των γονέων μόνο της Α΄ τάξης, πάντοτε με χρήση μάσκας , για θέματα καθημερινότητας του σχολείου με τη διευθύντρια. Οι μαθητές της Α΄ τάξης θα σχολάσουν περίπου στις 10 : 15 π.μ.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και του Υ.ΠΑΙ.Θ.:

Υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα, προ Τρίτης και Παρασκευής και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα και οι μαθητές/τριες προσέρχονται με την επίδειξη (και όχι προσκόμιση) βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος.

Κατ’ εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα. Συνεπώς τη Δευτέρα 13/09/2021 οι μαθητές θα πρέπει να προσέλθουν με αρνητικό αυτοδιαγνωστικό τεστ. Από την υποχρέωση διενέργειας και επίδειξης self-test απαλλάσσονται όσοι μαθητές έχουν πιστοποιητικό νόσησης τελευταίου εξαμήνου.

Με τις θερμότερες ευχές μας για μια ευχάριστη και δημιουργική χρονιά !

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων

Διενέργεια απεντόμωσης σε όλους τους χώρους του σχολείου

Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα, Παρασκευή3 Σεπτεμβρίου 2021 διενεργήθηκε απεντόμωση σε όλους τους εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους του σχολείου. Τα φάρμακα που χρησιμοποιήθηκαν είναι μη τοξικά για τον ανθρώπινο οργανισμό.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα συλλογής βιοαποβλήτων του Δήμου Περιστερίου

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα συλλογής βιοαποβλήτων που υλοποιεί ο Δήμος Περιστερίου δια της αρμόδιας Αντιδημάρχου κ. Μαίρης Τσιώτα. Ανταποδοτικά ο Δήμος θα προσφέρει φυτά και λίπασμα για τις ανάγκες του κήπου του σχολείου μας σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η συλλογή οργανικών απορριμμάτων στον καφέ κάδο είναι πλέον το κυρίαρχο ρεύμα ανακύκλωσης και αξιοποιείται με την παραγωγή λιπάσματος. Αυτό σημαίνει την επιστροφή του οργανικού υλικού και πάλι στο περιβάλλον. Πρόκειται για οργανικά υλικά όπως: υπολείμματα μαγειρεμένων τροφών, υπολείμματα από καφέ, φρούτα και λαχανικά, φλούδες πατάτας, ψωμί και ζυμαρικά, τσόφλια αυγών και στάχτη. Για να φτάσουν τα οργανικά απορρίμματα στον καφέ κάδο που βρίσκεται στον δρόμο ο Δήμος πρόσφερε ειδικά καφέ καδάκια και βιοαποδομήσιμες σακούλες εντελώς δωρεάν στο σχολείο μας. Οι μαθητές μας στα ειδικά αυτά καδάκια καθημερινά θα πετούν τα υπολείμματα των τροφών που καταναλώνονται στο Ολοήμερο. Θεωρούμε εξαιρετική αυτή την κίνηση του Δήμου και τη βοήθειά του στην προσπάθεια που καταβάλλουμε να «μυήσουμε» τους μαθητές στην αξία της ανακύκλωσης για τη μελλοντική, στην κυριολεξία, ύπαρξη του πλανήτη μας.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Διδασκαλία Β΄ ξένης γλώσσας για το σχολικό έτος 2021 – 2022

Αγαπητέ γονέα,

Σας ενημερώνουμε ότι από σήμερα 19/05/2021 ξεκίνησε η διαδικασία υποβολής Υπεύθυνης Δήλωσης σχετικά με την επιλογή της 2ης  ξένης γλώσσας που επιθυμείτε να παρακολουθήσει το παιδί σας στην Ε΄ τάξη για το σχολικό έτος 2021 – 2022. Οι μαθητές διδάσκονται ως 2η ξένη γλώσσα όποια από τις δυο (Γαλλικά-Γερμανικά) έχει την πλειοψηφία των δηλώσεων προτίμησης σε επίπεδο τμήματος, όπως αυτή διαμορφώνεται μετά τις δηλώσεις των μαθητών που θα φοιτήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος στην Ε ́ τάξη. Η επιλογή της 2ης  ξένης γλώσσας γίνεται δια μέσου της πλειοψηφίας των προτιμήσεων λόγω του ότι το σχολείο μας έχει ένα τμήμα στη Δ΄ τάξη.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ σε περίπτωση που ως την 1η Οκτωβρίου 2021 δεν υπάρχει από τη Διεύθυνση Π.Ε Γ΄ Αθήνας διαθέσιμος εκπαιδευτικός για τη γλώσσα επιλογής των μαθητών τότε υποχρεωτικά διδάσκονται τη (2η) ξένη γλώσσα για την οποία υπάρχουν διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί, ανεξάρτητα από την αρχική επιλογή τους.

Σε περίπτωση ισοψηφίας στις προτιμήσεις των μαθητών του τμήματος, διδάσκεται ως 2η  ξένη γλώσσα αυτή για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες σε επίπεδο οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σε συνεννόηση και με το παιδί σας παρακαλώ να συμπληρώσετε την επισυναπτόμενη υπεύθυνη δήλωση και να την προσκομίσετε στο σχολείο έως την Τρίτη 25 Μαΐου 2021.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Αίτημα αλλαγής διδασκόμενης 2ης ξένης γλώσσας στο Γυμνάσιο

Αγαπητέ γονέα,

Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση που επιθυμείτε να διδαχθεί το παιδί σας διαφορετική ξένη γλώσσα στο Γυμνάσιο το σχολικό έτος 2021 – 2022 από αυτήν που διδάσκεται φέτος (Γαλλικά) μπορείτε να καταθέσετε σχετική αιτιολογημένη αίτηση στη διευθύντρια του δημοτικού σχολείου έως την Τρίτη 25 Μαΐου 2021 στην οποία θα αναφέρετε τους λόγους για τους οποίους, κατά την κρίση σας, επιβάλλεται η αλλαγή της διδασκόμενης ξένης γλώσσας. Τη τελική απόφαση λαμβάνει ο/η Γυμνασιάρχης του σχολείου φοίτησης. Είναι προφανές ότι γονέας που δεν επιθυμεί αλλαγή της διδασκόμενης 2ης ξένης γλώσσας στο Γυμνάσιο δεν προβαίνει σε καμία ενέργεια.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Διενέργεια απεντόμωσης σε όλους τους χώρους του σχολείου μας

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα 27 Απριλίου 2021 διενεργήθηκε απεντόμωση σε όλους τους εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους του σχολείου. Τα φάρμακα που χρησιμοποιήθηκαν είναι μη τοξικά για τον ανθρώπινο οργανισμό.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Διαδικασία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων στο 2o Κ.Ε.Σ.Υ. Γ΄ Αθήνας

Αγαπητοί γονείς,

Σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο της Π.Δ.Ε. Αττικής σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία υποβολής αιτήσεων από τους γονείς/κηδεμόνες προς το 2ο Κ.Ε.Σ.Υ. Γ΄ Αθήνας θα διενεργείται με τον παρακάτω τρόπο:

Συμπλήρωση της σχετικής αίτησης προς το 2ο Κ.Ε.Σ.Υ Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ από τους γονείς/κηδεμόνες:

Αίτηση προς το 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας, διερεύνησης – αξιολόγησης εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών και παρεμβάσεων  

«Δηλώνω υπεύθυνα ότι είμαι ο γονέας/κηδεμόνας του (Ονοματεπώνυμο του/της μαθητή/τριας) και ότι τα στοιχεία που υποβάλω είναι γνήσια και αληθή»

Τα παραπάνω μετατρέπονται όλα σε PDF και αποστέλλονται στο email αιτήσεων του 2ου Κ.Ε.Σ.Υ. Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ : aitisimail@2kesy-g.att.sch.gr

Κατά την προσέλευση στο πρώτο ραντεβού, (αφού προηγουμένως ειδοποιηθούν τηλεφωνικώς από το Κ.Ε.Σ.Υ.), οι αιτούντες οφείλουν να προσκομίσουν σε φωτοτυπίες :

1) Προηγούμενες γνωματεύσεις (εάν υπάρχουν),

2) Αποφάσεις δικαστηρίων που δηλώνουν το άτομο το οποίο έχει την επιμέλεια του μαθητή/της μαθήτριας (σε περιπτώσεις διαζυγίου ή φορέων που εκπροσωπούν μαθητές/μαθήτριες)

Στη συνέχεια το Σχολείο, σε συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων αποφαίνεται περί της αναγκαιότητας στήριξης του μαθητή από το Τμήμα Ένταξης ή από Παράλληλη Στήριξη υποβάλλοντας σχετικό πρακτικό προς το 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ Αθήνας.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

2 Απριλίου : Παγκόσμια Ημέρα παιδικού βιβλίου

 

Έμπνευση  μας  οι παρουσιάσεις της  κας  Ελευθερίας  για τον

Hans Christian Andersen

   Κι  εμείς οι μαθητές της Στ’ «απαντήσαμε»  με τις καλλιτεχνικές δημιουργίες μας –κολλάζ– για τον Άντερσεν!

Δείτε σχετικό υλικό !

Δείτε το στο slideshare.net

Εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου

Αγαπητοί γονείς,

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966.

Σε όλες τις χώρες, τα παιδιά, οι συγγραφείς, οι εικονογράφοι, οι μεταφραστές, οι βιβλιοθηκάριοι, οι εκδότες και οι εκπαιδευτικοί γιορτάζουν στις 2 Απριλίου με διάφορες εκδηλώσεις σε σχολεία, βιβλιοθήκες, βιβλιοπωλεία, πλατείες και άλλους χώρους, δείχνοντας έτσι την αγάπη και το ενδιαφέρον τους για τα βιβλία και το διάβασμα.

Το 2021 υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το Τμήμα των Η.Π.Α. Το μήνυμα γράφτηκε από την Αμερικανίδα ποιήτρια Margarita Engle και όπως συνήθως το Ελληνικό Τμήμα της ΙΒΒΥ – Κύκλος του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου φρόντισε να μεταφραστεί το μήνυμα στα ελληνικά (από τη Λότη Πέτροβιτς Ανδριτσοπούλου).

 

Δυστυχώς η πανδημία δεν μας επιτρέπει να κάνουμε μια εκδήλωση στην τάξη ή τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας. Ωστόσο εμείς γιορτάζουμε αυτή την ημέρα διαβάζοντας ένα βιβλίο ή ένα παραμύθι στο διαδικτυακό μας μάθημα και κάνοντας ένα μικρό αφιέρωμα στον μεγάλο Δανό παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.

Δείτε το αφιέρωμα στον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν το οποίο επιμελήθηκε η υπεύθυνη της βιβλιοθήκης του σχολείου μας κ. Κεντρωτή Ελευθερία. 

Δείτε επίσης και τη συλλογή με γραμματόσημα από διάφορα κράτη του κόσμου εμπνευσμένη από το έργο του διάσημου παραμυθά σε επιμέλεια της κ. Ελευθερίας Κεντρωτή!

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Copyright © Το Ιστολόγιο του 36ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση