“Δρακομπαλόνια” – Οι μαθητές της Δ΄ τάξης μιλούν και ζωγραφίζουν για την πανδημία !

Αγαπητοί γονείς,
Μετά την ευγενική άδεια της συγγραφέα Ελένης Καραγιάννη οι μαθητές της Δ΄ τάξης ασχολήθηκαν με το παραμύθι «Δρακομπαλόνια». Το παραμύθι στάλθηκε σε ηλεκτρονική μορφή στους μαθητές. Αφού το διάβασαν, έγινε συζήτηση στην τηλεκπαίδευση, απάντησαν σε ερωτήσεις και ζωγράφισαν κάτι για την πανδημία και την αντιμετώπισή της.
Σκοπός της όλης διαδικασίας ήταν να εξωτερικεύσουν κάποια από τα συναισθήματά τους την εποχή του κορονοϊού. Οι εργασίες τους δημοσιεύθηκαν στο ηλεκτρονικό περιοδικό ΓΡάΦΕΙΝ.
Συγχαρητήρια στα παιδιά μας !

Παράταση εγγραφών στην Α΄ τάξη των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2021 – 2022

Αγαπητέ γονέα,

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. Φ.6/31623/19-3-2021 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ παρατείνεται η περίοδος εγγραφών στην Α΄ τάξη των Δημοτικών Σχολείων της χώρας έως και την Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021. Τυχόν επιπλέον εγγραφές θα πραγματοποιούνται, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία (στο 2105716958) με τη διευθύντρια του σχολείου, για κλείσιμο ραντεβού με τήρηση όλων των μέτρων προστασίας.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Αποστολή βαθμολογίας Β΄ τριμήνου σχολικού έτους 2020 – 2021

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι σε εφαρμογή της εγκυκλίου Φ.7/28551/Δ1/10-03-2021 με θέμα «Ρυθμίσεις βαθμολογίας Β΄ τριμήνου στα Δημοτικά Σχολεία, για το σχολικό έτος 2020-2021» θα σας στείλουμε την Παρασκευή 19/3/2021  στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που μας έχετε εγγράφως δηλώσει τη βαθμολογία για το Β΄ τρίμηνο του σχολικού έτους 2020-2021 .

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Δωρεάν Δημόσια Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306

Αγαπητοί γονείς,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τη Γραμμή Ψυχοκοινωνικής υποστήριξης 10306, που λειτουργεί ανώνυμα και δωρεάν, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας, την επιστημονική καθοδήγηση της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής του Αιγινητείου Νοσοκομείου, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, και υποστηρίζεται οικονομικά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος-Μέγας Δωρητής. Η Γραμμή αφορά το Πανελλήνιο, και λειτουργεί όλο το 24ωρο, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, καθόλη τη διάρκεια του έτους και είναι έτοιμη να ανταποκριθεί σε κάθε αίτημα στήριξης οποιουδήποτε προσώπου αισθάνεται την ανάγκη να μιλήσει σε πρόσωπο αρμόδιο, ειδικό, να ακούσει ό,τι και αν έχει να του πει.

Αφορά 3 επιλογές:

Επιλογή 1-Ψυχολογική βοήθεια, Ψυχιατρική υποστήριξη

Επιλογή 2-ΨυχοΚοινωνικά θέματα

Επιλογή 3-Θέματα που αφορούν την Οικογένεια, Παιδιά και Εφήβους

Η Γραμμή 10306 δημιουργήθηκε για να μπορεί ανά πάσα στιγμή, σε οποιαδήποτε γωνιά της Ελλάδας και για οποιοδήποτε λόγο (ένταση, ταραχή, δυσανεξία, ανασφάλεια, απειλή, φόβο, πανικό, απογοήτευση, απελπισία, μοναξιά, κ.λπ.) οποιοδήποτε πρόσωπο, οποιασδήποτε ηλικίας, να αποζητά στήριξη, ενθάρρυνση ή/και ψυχική ανακούφιση.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Οδηγίες για τις εγγραφές στην Α΄ τάξη και τη συμπλήρωση του Α.Δ.Υ.Μ

Αγαπητοί γονείς

Για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου οι εγγραφές θα διενεργούνται καθημερινά 15:00 – 17:00 μ.μ. από τη διευθύντρια του σχολείου από τις 1/3/2021 – 19/3/2021 σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.  Ο γονέας του προς εγγραφή μαθητή καταθέτει σχετική αίτηση εγγραφής η οποία παρέχεται και από το σχολείο. Για την (προαιρετική) εγγραφή του/της μαθητή/τριας στο Ολοήμερο Πρόγραμμα κατεβάστε τη σχετική αίτηση εδώ.

Για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας ο γονέας θα πρέπει να επικοινωνήσει πρώτα με το σχολείο στο τηλέφωνο 2105716958 προκειμένου να καθορισθεί συγκεκριμένη ημέρα και ώρα προσέλευσής του με τήρηση των κανόνων προσωπικής προστασίας  (μάσκα και ατομικό στυλό).

Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή εκτός από τα παιδιά της Α΄ τάξης θα πρέπει να συμπληρωθεί και από τα παιδιά που θα φοιτήσουν στη Δ΄ τάξη το σχολικό έτος 2021 – 2022 (τα φετινά τριτάκια). Το ΑΔΥΜ έχει τριετή ισχύ.

Το ΑΔΥΜ θα πρέπει να προσκομισθεί στο σχολείο (ειδικά φέτος, λόγω της αναστολής λειτουργίας του) την πρώτη ημέρα λειτουργίας του της επόμενης σχολικής χρονιάς (2021 – 2022). Για τη συμπλήρωσή του οι γονείς μπορούν να απευθυνθούν στα κατά τόπους Κέντρα Υγείας ή στον προσωπικό τους παιδίατρο. Χωρίς έγκυρο ΑΔΥΜ οι μαθητές δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στο μάθημα της Γυμναστικής.

Στο Κέντρο Υγείας μπορεί να συμπληρωθεί ΔΩΡΕΑΝ το ΑΔΥΜ από τον παιδίατρο που θα εξετάσει το παιδί. ΜΟΝΟ στην περίπτωση που ο παιδίατρος κρίνει αναγκαίο, το παιδί θα παραπέμπεται από αυτόν για επιπλέον εξέταση (καρδιολογική, οφθαλμολογική κλπ).

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

Εγγραφές μαθητών Α΄ τάξης για το σχολικό έτος 2021 – 2022

Αγαπητοί γονείς,

Γίνεται γνωστό ότι :

  1. Οι εγγραφές των μαθητών για την Πρώτη (Α΄) Τάξη του Σχολικού Έτους 2021–2022 θα γίνουν από Δευτέρα 1 μέχρι και Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021.
  2. Στην Πρώτη (Α΄) Τάξη γράφονται παιδιά, που γεννήθηκαν από την 1η Ιανουαρίου 2015 μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2015.
  3. Για την εγγραφή απαιτούνται τα παρακάτω δικαιολογητικά:

α. Αίτηση (παρέχεται από το σχολείο).

β. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας (αυτεπάγγελτη αναζήτηση).

γ. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

δ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) (παρέχεται από το σχολείο).

ε. Αποδεικτικό στοιχείο διεύθυνσης κατοικίας (π.χ. εκκαθαριστικό εφορίας ή απόδειξη ΔΕΗ-ΕΥΔΑΠ, ή συμβόλαιο οικίας κ.λπ.)

στ. Βεβαίωση φοίτησης από το Νηπιαγωγείο.

 

Περιστέρι, 26–02–2021

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

   

ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ

Δ΄ τάξη : Πειραμάτων συνέχεια…

Αγαπητοί γονείς

Η Δ’ τάξη συνέχισε τα πειράματα στην αυλή στο πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος.

Το ερώτημα ήταν: Πού υπάρχει αέρας;
Δείτε σχετικές φωτογραφίες εδώ

Έναρξη τηλεκπαίδευσης για όλους τους μαθητές του σχολείου μας

Αγαπητοί γονείς,

Όπως έχετε ήδη πληροφορηθεί από τα ΜΜΕ τα Δημοτικά Σχολεία στην Αττική αναστέλλουν από την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021 τη δια ζώσης λειτουργία τους επανερχόμενα στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Webex.

Το πρόγραμμα των μαθημάτων είναι το ίδιο που ίσχυε και την προηγούμενη περίοδο στην οποία το σχολείο λειτουργούσε με το καθεστώς της τηλεκπαίδευσης.  Σύμφωνα με τις οδηγίες η 6η ώρα των μαθημάτων δε θα διδαχθεί σε όλες τις τάξεις όλες τις ημέρες της εβδομάδας.

Οι ώρες διαμορφώνονται ως εξής :

 ώρα (14:10 – 14:40) – ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 10΄

 ώρα (14:50 – 15:20) – ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 10΄

 ώρα (15:30 – 16:00) – ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 10΄

 ώρα (16:10 – 16:40)- ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 10΄

 ώρα (16:50 – 17:20) – ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 10΄

Οι μαθητές θα πρέπει να συνδέονται στα ηλεκτρονικά δωμάτια 5 λεπτά νωρίτερα. Σε κάθε αλλαγή μαθήματος ο μαθητής βγαίνει από το δωμάτιο του εκπαιδευτικού που το μάθημά του τελείωσε και συνδέεται με κλικ στην ηλεκτρονική διεύθυνση με τον επόμενο εκπαιδευτικό.

ΑΛΛΑΓΕΣ

Δ΄ ΤΑΞΗ

Αντί για ΓΛΩΣΣΑ την ημέρα Παρασκευή 2η ώρα θα γίνει Μουσική

ΣΤ΄ ΤΑΞΗ

          Αντί  για ΜΟΥΣΙΚΗ την ημέρα Δευτέρα την 4η ώρα θα γίνει ΦΥΣΙΚΗ.

                 Αντί  για ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ  την ημέρα Παρασκευή την 2η ώρα θα γίνει ΦΥΣΙΚΗ.

Τα “ηλεκτρονικά δωμάτια” των εκπαιδευτικών παραμένουν τα ίδια και σας κοινοποιήθηκαν στο e-mail σας εκ νέου για τη διευκόλυνσή σας.

Υπενθυμίζουμε ότι θα πρέπει να “κατεβάσετε” το αρχείο στον σκληρό δίσκο, σας, ώστε να μπορείτε ανοίγοντάς το να επιλέξετε το σωστό δωμάτιο για τον κάθε εκπαιδευτικό. Αν ανοίξετε το αρχείο σε περιβάλλον προεπισκόπησης θα πατάτε άλλο δωμάτιο και θα σας πηγαίνει σε άλλον εκπαιδευτικό με αποτέλεσμα να ταλαιπωρείστε.

Οι κωδικοί πρόσβασης των μαθητών στο ΠΣΔ (e-class) παραμένουν ίδιοι. Σε περίπτωση που κάποιος έχει χάσει τους κωδικούς του και εφόσον δεν έχει προβεί σε αλλαγή τους, μπορεί να ζητήσει με e-mail την εκ νέου κοινοποίησή τους από το σχολείο στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που μας έχει δοθεί.

Σε περίπτωση που κάποιος γονέας επιθυμεί βεβαίωση φοίτησης του παιδιού του από το σχολείο για να πάρει την άδεια ειδικού σκοπού παρακαλούμε να στείλει mail στο 36dimperisteriou@gmail.com αναφέροντας το ονοματεπώνυμο του παιδιού, την τάξη που φοιτά καθώς και το ονοματεπώνυμο του γονέα για τον οποίο θα εκδοθεί η σχετική βεβαίωση. Η βεβαίωση, για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας και τήρησης  των οδηγιών του ΕΟΔΥ, θα αποσταλεί κατά προτίμηση με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και ψηφιακή υπογραφή.

Παρακαλούμε θερμά να παρακολουθείτε τακτικά το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, ώστε έγκαιρα να ενημερώνεστε για τυχόν τροποποιήσεις και αλλαγές.

Καλή δύναμη σε όλους!

Από τη διεύθυνση του σχολείου

 

Οι μαθητές της Δ΄ τάξης πειραματίζονται !

Οι μαθητές της Δ’ Τάξης στο Μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος έκαναν πειράματα με μείγματα στην αίθουσά τους. Μοιράστηκαν υλικά, παρατήρησαν, συμπέραναν, κατέγραψαν, λερώθηκαν. Ήταν και είναι πολύ δημιουργικές ημέρες!

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς των μαθητών για την αμέριστη βοήθεια!

Η ΣΤ΄ τάξη μελετά τα μηνύματα στα σκαλοπάτια !

Λέμε καλημέρα, με χαμόγελο !

Παίζουμε ήρεμα, μαθαίνουμε να χάνουμε ! Η ζωή δεν είναι μόνο να κερδίζουμε !

Έχε όνειρα και πίστεψε στον εαυτό σου, αλλιώς πώς θα προχωρήσεις στη ζωή σου !

Μην κοροϊδέψεις το διαφορετικό και μη λες εγώ νίκησα, αλλά εμείς νικήσαμε !

Όλα τα παραπάνω, και πολλά άλλα, τα σκεφτήκαμε μόνοι μας ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας τα σκαλιά του σχολείου μας…

Ευχαριστούμε γονείς μας  !

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Οι μαθητές της Δ΄ τάξης μελετούν και αποκωδικοποιούν τα μηνύματα στα σκαλοπάτια !

Μετά την αξιέπαινη προσπάθεια του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας να γεμίσουν τις μετόπες των σκαλοπατιών με θετικά μηνύματα, οι μαθητές της τετάρτης τάξης αποφάσισαν να τα μελετήσουν και να συζητήσουν πάνω σε αυτά. Έτσι στάθηκαν μπροστά στις σκάλες όλων των ορόφων και είπαν τη γνώμη τους και τις σκέψεις τους για αυτά που διάβαζαν. Διαβάστε κωδικοποιημένα τις συζητήσεις τους εδώ.

Δείτε και σχετικό φωτογραφικό υλικό !

Τα σκαλοπάτια του σχολείου μας “διδάσκουν” και “συμβουλεύουν” !

Με ιδιαίτερη χαρά σας παρουσιάζουμε τη «νέα εμφάνιση» που έχουν από σήμερα τα σκαλοπάτια στις δύο σκάλες του σχολείου μας. Με τη στήριξη και τη χρηματοδότηση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά, για μία ακόμη φορά, τα σκαλοπάτια μας πλέον «διδάσκουν» και «προτρέπουν» τους μαθητές μας στην υιοθέτηση από μέρους τους, ορθών, παιδαγωγικά, συμπεριφορών.

Στην ουσία τα παιδαγωγικά αυτά μηνύματα είναι η συνέχεια της δουλειάς, της κουβέντας που γίνεται, καθημερινά, σε όλες τις τάξεις προκειμένου ΟΛΟΙ οι μαθητές μας να μην αποκλίνουν από το «παιδαγωγικώς ορθόν».

 

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Κοπή βασιλόπιτας σε όλες τις τάξεις του σχολείου μας !

Αγαπητοί γονείς,

Και τη φετινή χρονιά ο πάντα δραστήριος Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας συνέχισε την παράδοση ! Με ενέργειές του προσφέρθηκαν την Παρασκευή 15/1/2021 στο σχολείο μας βασιλόπιτες (μία για κάθε τάξη) καθώς και για τον Σύλλογο Διδασκόντων.

Σε όλους τους μαθητές ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων μοίρασε  όμορφα δωράκια και σε κάθε τάξη έδωσε στον τυχερό μαθητή που βρήκε το “φλουρί’ ένα “γούρι” για τη νέα χρονιά !

Σας ευχαριστούμε θερμά και ευχόμαστε υγεία και προκοπή σε εσάς και τα παιδιά σας !

Σύλλογος Διδασκόντων 36ου Δημ. Σχολείου Περιστερίου

Δείτε ενδεικτικές φωτογραφίες

Δείτε το στο slideshare.net

Ενημέρωση για έργα που πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας

Αγαπητοί γονείς,
Τη Δευτέρα οι μαθητές θα έρθουν σε ένα “διαφορετικό”, πολύ πιο όμορφο και θελκτικό σχολείο. Το σχολείο εσωτερικά είναι από την προηγούμενη εβδομάδα  σε διαδικασία βαψίματος των διαδρόμων από τεχνίτες του Δήμου η οποία πρόκειται να ολοκληρωθεί την ερχόμενη Τρίτη. Το μεγαλύτερο κόστος για την αγορά των αναγκαίων υλικών βαψίματος καλύφθηκε από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και ένα μικρότερο μέρος από το ταμείο του σχολείου.  Επίσης και η αποκατάσταση του προαυλίου έχει ολοκληρωθεί με ενέργειες του Αντιδημάρχου Παιδείας κ. Θεοδωράκου πριν το 2ο lockdown (14/11/2020), οπότε τα παιδιά μας θα παίζουν με ασφάλεια και με λιγότερα ατυχήματα. Πρέπει να σας υπενθυμίσουμε ότι και εξωτερικά βάφτηκε το σχολείο με ενέργειες του κ. Αντιδήμαρχου Παιδείας τον περασμένο Ιούνιο.
Σχετικά με την υλοποίηση των παραπάνω εργασιών νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε θερμά τον Αντιδήμαρχο Παιδείας κ. Θεοδωράκο Αναστάσιο που κυριολεκτικά έκανε αγνώριστο το σχολείο (μόνωση αιθρίου, απομάκρυνση κολόνας της ΔΕΗ από το προαύλιο, βάψιμο εξωτερικής μάντρας και κάγκελων) δίνοντάς μας πάντα λύσεις σε όλα τα χρόνια κτηριακά προβλήματα που αντιμετωπίζαμε.
Επιπλέον θέλουμε να τονίσουμε την πολύ μεγάλη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος σε αγαστή συνεργασία με τη Διεύθυνση και τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου μας, κινητοποιήθηκε για την επιτάχυνση των εργασιών που απαιτούνταν. Άλλωστε πάντα μας συμπαραστέκεται τόσο οικονομικά όσο και με προσωπική εργασία των μελών του.  Με έγγραφα αλλά και προσωπική επαφή με τους αρμόδιους φορείς βοήθησε τα μέγιστα στη γνωστοποίηση των αναγκαίων παρεμβάσεων που έπρεπε να γίνουν από την πλευρά του Δήμου για τη βελτίωση των υποδομών του σχολείου μας.
Δείτε ενδεικτικές φωτογραφίες !
Δείτε το στο slideshare.net
Από τη διεύθυνση του σχολείου

Οδηγίες για την επανέναρξη της δια ζώσης διδασκαλίας

Αγαπητοί γονείς σας ευχόμαστε καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία !

Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο ανοίγει τη Δευτέρα 11-1-2021.
Ισχύουν οι βεβαιώσεις μετακίνησης ανήλικων μαθητών που σας είχαν δοθεί τον Νοέμβριο σε συνδυασμό με μήνυμα στο 13033 κωδικός 4 και την αστυνομική ταυτότητα του ενήλικα συνοδού. Αν παρόλα αυτά κάποιος έχασε τη σχετική βεβαίωση, μπορεί να επικοινωνήσει αποκλειστικά με  e-mail και θα δοθεί στην τσάντα του παιδιού νέα βεβαίωση.
 
Η πρωινή ζώνη και το Ολοήμερο θα λειτουργήσουν κανονικά.
Τη Δευτέρα ξεκινά επίσης το πρόγραμμα “ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ”. Θυμηθείτε να βάλετε στην τσάντα του παιδιού μια σακούλα μεταφοράς.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων στη σημερινή του συνεδρίαση αποφάσισε ότι για την προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών ισχύουν τα ακόλουθα:
Η είσοδος και η έξοδος όλων των μαθητών θα γίνεται  αποκλειστικά και μόνο από την πόρτα της οδού Τρώων, γιατί  το μεγάλο πεζοδρόμιο διευκολύνει την αποφυγή συνωστισμού και η πόρτα επί της οδού Σολωμού βρίσκεται σε έναν πολύ κεντρικό δρόμο  χωρίς προστατευτικές μπάρες με πιθανότητα ατυχημάτων.
Επειδή τα πρωινά δεν παρατηρείται συνωστισμός (λόγω του μικρού αριθμού μαθητών του σχολείου) και πολλοί γονείς έχουν παιδιά σε παραπάνω από μία τάξη, οι μαθητές μπορούν να εισέρχονται στο σχολείο από 8:00 π.μ έως 8:15 π.μ ανεξαρτήτως της τάξης που παρακολουθούν.  Δεν προτιμήθηκε η διαφορετική ώρα προσέλευσης και αποχώρησης, γιατί πολλοί γονείς θα ήταν αναγκασμένοι να περιμένουν στην καγκελόπορτα για να παραδώσουν ή να παραλάβουν τα παιδιά τους δημιουργώντας άθελά τους συνωστισμό. Σας υπενθυμίζουμε ότι η πόρτα κλείνει με το χτύπημα του κουδουνιού στις 8:15 π.μ.
Στο σχόλασμα μετά το χτύπημα του κουδουνιού στις 13:15 μ.μ οι μαθητές θα αποχωρούν με την ακόλουθη σειρά. Πρώτα θα βγαίνουν από το σχολείο οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, στη συνέχεια η Ε΄ τάξη, η Δ΄ τάξη, η Γ΄ τάξη, η Β΄ τάξη και τελευταία η Α΄ τάξη. Οι γονείς λοιπόν πρέπει να στέκονται μακριά από την πόρτα για να αποχωρούν με ασφάλεια τα μεγάλα παιδιά και έπειτα να πλησιάζουν στην καγκελόπορτα για την παραλαβή των παιδιών τους. Οι γονείς της Β΄ τάξης θα κάθονται δεξιά στην πόρτα με σωστές αποστάσεις και όταν φύγουν αυτοί, θα πλησιάζουν με κατάλληλες αποστάσεις αριστερά στην πόρτα οι γονείς της Α΄ τάξης που θα αποχωρεί τελευταία. Παρακαλούμε πολύ να μας βοηθήσετε στη σωστή και ασφαλή λειτουργία του σχολείου, προς όφελος όλων των παραγόντων της εκπαιδευτικής διαδικασίας (μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί), γιατί ο ρόλος μας δεν είναι αστυνομικού που ελέγχει τις αποστάσεις μεταξύ των γονέων εκτός σχολείου.
Είναι προφανές ότι οι μαθητές θα πρέπει να φορούν τη μάσκα τους σωστά καλύπτοντας τη μύτη και το στόμα τους. Φροντίστε να μη φορούν μεγάλες και χαλαρές μάσκες για την ασφάλειά τους. Στην τσάντα τους θα πρέπει να έχουν και άλλες μάσκες για να μπορούν να τις αλλάζουν κατά τη διάρκεια της ημέρας ή σε περίπτωση καταστροφής τους. Τη Δευτέρα θα μοιραστούν μάσκες, που μας προμήθευσε ο Δήμος, σε όλους τους μαθητές.
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ !
Από τη διεύθυνση του σχολείου
Copyright © Το Ιστολόγιο του 36ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση