Ο χειμώνας ο βαρύς φέρνει χιόνια στην αυλή. Τρέχω ντύνομαι ζεστά και αρχίζω τη δουλειά. Δυο χιονόμπαλες μαζί, ένα κασκόλ κι ένα σκουφί και για μύτη ένα καρότο δες…. χιονάνθρωπο έφτιαξα πρώτο.
Η υποδοχή της Νέας Χρονιάς στην πόλη με πυροτεχνήματα μέσα από τα μάτια των παιδιών και η κοπή της Βασιλόπιτας. Οι τυχεροί της χρονιάς ήταν ο Κωνσταντίνος από το ένα τμήμα και ο Δημήτρης από το άλλο.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.