“Όλα τα παιδάκια μαζεύουμε καπάκια!”

20190930 121445

Και τη φετινή χρονιά συνεχίζουμε την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών για τα άτομα που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα μέσα από την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης. Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στην πρότασή μας να συγκεντρώσουμε πλαστικά καπάκια για την αγορά αμαξιδίου. Την άνοιξη προγραμματίστηκε η επίσκεψη μας στον Δήμο Περιστερίου που στηρίζει  αυτή την κοινωνική και παράλληλα περιβαλλοντική δράση για να παραδώσουμε τα καπάκια. 

Η ομαδική αφίσα με κεντρικό σύνθημα “όλα τα παιδάκια μαζεύουμε καπάκια” αναρτήθηκε στο χώρο του σχολείου μας. 

Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού

20190927 192502

Την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου, Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού, υλοποιήθηκαν στην αυλή του σχολείου μας οργανωμένες αθλητικές δράσεις με τη συμμετοχή και των παιδιών του 145ου Νηπιαγωγείου.


Το κεντρικό σύνθημα της ημέρας ήταν “Αγαπώ την άθληση- Αγαπώ τη υγεία μου”. Στόχος  ήταν να ενημερωθούν τα παιδιά για τα ευεργετικά οφέλη της άσκησης σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή.  Τα παιδιά γνώρισαν τις τροφές που είναι ωφέλιμες στον οργανισμό μας και συνέθεσαν ομαδικό κολάζ με αυτές.

Τα βασικά χρώματα

20190927 131530
Κόκκινο, κίτρινο, μπλέ…
Τα βασικά χρώματα στην χρωματική παλλέτα ενός ζωγράφου γνωρίσαμε σήμερα και καλέσαμε τα παιδιά να ζωγραφίσουν ελεύθερα σε χαρτί του μέτρου με τέμπερες.

Την επόμενη μέρα γνωρίσαμε τον γνωστό  Ολλανδό ζωγράφο Piet Mondrian και αποτυπώσαμε τα έργα μας, εμνευσμένα απο εκείνον, στο μπλοκ ακουαρέλας.

Οι κανόνες του σχολείου μας

20190920 193951
Οι κανόνες στο σχολείο διαμορφώνουν το πλαίσιο μέσα στο οποίο τα παιδιά μπορούν να λειτουργούν νιώθοντας ασφάλεια.   Μετά από συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης τα παιδιά διατυπώνουν  τους δικούς τους κανόνες. Τους ζωγραφίζουν με φαντασία και η σύνθεσή τους γίνεται ένα  βιβλίο στο οποίο μπορούν να ανατρέχουν για να τους θυμούνται.
Οι κανόνες όμως, μετατρέπονται και σε λιοντάρι  και αναγράφονται στη χαίτη του. Το αποτύπωμα της παλάμης, εν είδει υπογραφής των παιδιών, προστίθεται δημιουργώντας ένα συμβόλαιο το  οποίο οφείλουν να τηρούν και να σέβονται όλοι οι μαθητές. Ο Λέανδρος γίνεται φίλος των παιδιών και τους χαμογελά!

Το Νηπιαγωγείο μας!

20190919 115108
Καθώς οι μέρες κυλούν τα παιδιά νιώθουν οικείο το χώρο του σχολείου. Με ενθουσιασμό, λοιπόν,  συμμετέχουν ομαδικά στην εικαστική αποτύπωση του Νηπιαγωγείου μας. Συνεργάζονται, ανταλλάσσουν απόψεις και ιδέες μέσα στην ομάδα δημιουργώντας  ένα πλαίσιο κοινωνικοποιητικών διαδικασιών.

Πρώτη ημέρα στο σχολείο

20190912 130717
Πρώτη ημέρα στο σχολείο! Πρώτη ημέρα μακριά από την αγκαλιά της μαμάς! Ανάμεικτα τα συναισθήματα για τους μικρούς μας μαθητές: χαρά, λύπη, ανυπομονησία. Τα παιχνίδια γνωριμίας βοήθησαν να δημιουργηθεί γρήγορα ένα ευχάριστο κλίμα. Τα παιδιά έφτιαξαν με ενθουσιασμό την πρώτη τους ζωγραφιά και την πήραν μαζί τους!

 

Καλή σχολική χρονιά!

kali xronia
Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου το σχολείο μας  γέμισε με τις χαρούμενες παιδικές φωνές και τα χαμογελαστά προσωπάκια από τα νήπια και τα προνήπια. Ο καθιερωμένος Αγιασμός έγινε το πρωί, 9.00 πμ. Ακολούθησε στις 11.00 πμ ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων για το πλαίσιο λειτουργίας του Νηπιαγωγείου μας και το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα.
Ευχόμαστε να έχουμε μια καλή και δημιουργική χρονιά!

Καλοκαιρινή γιορτή

20190606 094229

Με χαρά σας προσκαλούμε στην καλοκαιρινή μας γιορτή με τίτλο “Οι ζωγραφιές της φύσης”, την Τετάρτη 12 Ιουνίου και ώρα 18:30, για να αποχαιρετίσουμε με χορό και τραγούδι τη  φετινή σχολική χρονιά. Να είστε όλοι εκεί!

Δενδροφύτευση

20190606 113231
Σήμερα Τρίτη 5 Ιουνίου, παγκόσμια ημέρα για το περιβάλλον, αποφασίσαμε να φυτέψουμε ένα δέντρο στον κήπο μας.

Διαλέξαμε μια λεμονιά και αφού συζητήσαμε για μια ακόμη φορά την αξία των δέντρων στη ζωή μας, ψάξαμε το κατάλληλο μέρος για να την βάλουμε. Ποτίσαμε καλά το χώμα, σκάψαμε αρκετά βαθιά και φυτέψαμε με χαρά το δεντράκι μας.

Με τα παιδιά είπαμε πως όταν θα περνούν απ’ την πλατεία του Αγίου Ανδρέα θα τη βλέπουν να μεγαλώνει, και θα θυμούνται ότι την φυτέψαμε όλοι μαζί αυτή τη μέρα…

Αγαπάω τα δέντρα, προστατεύω το δάσος!

20190520 094142252802529
Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος για το δάσος τα παιδιά έφτιαξαν αυτή την ομαδική εργασία και στέλνουν το δικό τους μήνυμα: “Αγαπάω τα δέντρα, προστατεύω το δάσος”.

Μέσα από βιωματικές δράσεις γνώρισαν την αξία που έχει ο φυσικός πλούτος των δασών για τον άνθρωπο, για τη ζωή μας, για τον πλανήτη. Η επίσκεψή μας στην Πάρνηθα ήταν η τελική αφόρμηση για την εικαστική επεξεργασία του θέματος. Η δημιουργία της αφίσας αυτής ήταν προϊόν συνεργασίας, επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης.