2ο Νηπιαγωγείο Σιδηροκάστρου

Ένα χαρούμενο σχολείο !

Αρχεία για 20 Οκτωβρίου, 2014

Το σώμα μου-Εγώ και οι άλλοι. Οκτώβρης 2014

Οκτ 201420

Το θέμα αυτό (αγαπητό σε όλα τα παιδιά) μας βοήθησε να κατανοήσουμε  τον εαυτό μας  , να επικοινωνήσουμε καλύτερα και στο τέλος να γίνουμε φίλοι αναγνωρίζοντας   στους άλλους τις δικές μας ανάγκες.           Φτιάξαμε ταυτότητες … Οι κυρίες παλαμίτσες έχουν 5  δαχτυλάκια..

Πρόσφατα σχόλια

    Ιστορικό

    Kατηγορίες

          Καλώς  ήρθατε στη σελίδα μας !

    ηλιος-big-11-04-2016-15-31-570b991f7fac6

    Στόχος μας τα παιδιά να μαθαίνουν παίζοντας μέσα σε ένα χαρούμενο και προστατευμένο περιβάλλον γιατί…blog 10

    Τα παιδιά δεν μαθαίνουν τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από αυτό που Ζουν..

    ΓΙΑΤΙ  τα παιδιά  απλώς  μας ΜΙΜΟΥΝΤΑΙ…

    Ας  γίνουμε λοιπόν  σωστά  πρότυπα  γι ΄ αυτά,

      είναι το καλύτερο δώρο που μπορούμε να τους κάνουμε!!

    DSC09427

    311004554 185860463979757 3347321826504738638 n

    Οκτώβριος 2014
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων