Τα παιδιά ζωγραφίζουν το ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.
Αρχεία για Σεπτέμβριος, 2014
Το Φθινόπωρο έφτασε
Σεπ 201422
Το Σχολείο μας
Σεπ 201420
Το 2ο Νηπιαγωγείο Σιδηροκάστρου ιδρύθηκε το 1953. Βρίσκεται στο κέντρο της πόλης μας και είναι 2/θ κλασσικό. Από το 2013 λειτουργεί σαν 1/θ κλασικό. Προϊσταμένη από το 2011 -2017 η Νηπιαγωγός ΓΑΛΕΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ προσπάθεια της οποίας είναι και η δημιουργία του παρόντος ιστολογίου το Δεκέμβριο του 2014. Νηπιαγωγοί που υπηρέτησαν […]
Αγιασμός 2014
Σεπ 201411
Tην Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014 έγινε ο καθιερωμένος αγιασμός. Στη συνέχεια γονείς και παιδιά ενημερώθηκαν για τη νέα χρονιά.
Καλώς ήρθατε στη σελίδα μας !
Στόχος μας τα παιδιά να μαθαίνουν παίζοντας μέσα σε ένα χαρούμενο και προστατευμένο περιβάλλον γιατί…
Τα παιδιά δεν μαθαίνουν τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από αυτό που Ζουν..
ΓΙΑΤΙ τα παιδιά απλώς μας ΜΙΜΟΥΝΤΑΙ…
Ας γίνουμε λοιπόν σωστά πρότυπα γι ΄ αυτά,
είναι το καλύτερο δώρο που μπορούμε να τους κάνουμε!!




Πρόσφατα σχόλια