Με ιδιαίτερη χαρά συμμετείχε το σχολείο μας στο 15ο Μαθητικό Φεστιβάλ του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, παρουσιάζοντας δράσεις και δημιουργίες που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και της ενασχόλησής μας με την κλιματική αλλαγή.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, συνεργατικές εργασίες και πρωτοβουλίες ενεργού συμμετοχής, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν σημαντικά περιβαλλοντικά ζητήματα, να εκφραστούν δημιουργικά και να αναπτύξουν στάσεις υπευθυνότητας απέναντι στο φυσικό περιβάλλον.
Ιδιαίτερη θέση στις δράσεις μας είχε ο καθαρισμός της παραλίας, ο οποίος αποτέλεσε την κορύφωση μιας σειράς εκπαιδευτικών προσεγγίσεων γύρω από την προστασία του περιβάλλοντος και την αξία της συλλογικής προσφοράς. Παράλληλα, μέσα από την παρουσίαση του υλικού μας στο χώρο του Φεστιβάλ, επιδιώξαμε να επικοινωνήσουμε στην τοπική κοινωνία τα μηνύματα της οικολογικής συνείδησης, της ανακύκλωσης, της εξοικονόμησης ενέργειας και της ενεργού πολιτειότητας.
Η συμμετοχή στο Φεστιβάλ αποτέλεσε αποτέλεσμα της συνεργασίας όλων των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, οι οποίοι συνέβαλαν με δημιουργικές ιδέες, παιδαγωγικές προσεγγίσεις και κοινό όραμα στην οργάνωση και υλοποίηση των δράσεων. Μέσα από τη συνεργασία και τη συλλογική προσπάθεια, δημιουργήθηκαν ουσιαστικές εμπειρίες μάθησης για τα παιδιά, ενισχύοντας το άνοιγμα του σχολείου στην τοπική κοινωνία.
Οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες συμμετείχαν με ενθουσιασμό, δημιουργικότητα και συνεργατικό πνεύμα, αποδεικνύοντας πως ακόμη και οι πιο μικρές πράξεις μπορούν να συμβάλουν σε έναν καλύτερο και πιο βιώσιμο κόσμο.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή τους, καθώς και στους γονείς που στηρίζουν διαρκώς τις δράσεις του σχολείου μας!
Δείτε αναλυτικά στο παρακάτω Link:
https://canva.link/ijnuzcyjcuw0wzx
Συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Μαγκουσάκη (Τμήμα 1), Σοφία Πανταζίδου (Τμήμα Ένταξης), Χριστίνα Νταλαμπίρα (Τμήμα 2), Σύλια Βεργούνη (Ολοήμερο Τμήμα), Αθηνά Νασσάρ & Ευαγγελία Ρόζου (Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης)