Σεμινάριο Θετικής Γονεικότητας

Capture

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το σεμινάριο Θετικής Γονεϊκότητας  σε συνεργασία με την Αμυμώνη και το Τμήμα Ένταξης του Νηπιαγωγείου μας.

Το σεμινάριο εστιάσε στα πιο συνηθισμένα ζητήματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι γονείς με τα παιδιά τους. Μέσα από την προσεκτική ενορχήστρωση της ψυχολόγου Ελένη Πασκαλή, οι παρευρισκόμενοι γονείς μπόρεσαν να μοιραστούν απορίες και αγωνίες που αφορούν στην καθημερινότητα των παιδιών τους.

Μέσα από τη συζήτηση διαφάνηκε η μεγάλη ανάγκη για την πραγματοποίηση συστηματικών ομάδων γονέων, όπου θα μπορούν να επιλύουν απορίες και να ανταλλάσσουν προβληματισμούς αλλά και λύσεις  σχετικά με την ανάπτυξη των παιδιών.

Με αυτή τη δράση, το σχολείο μας επιβεβαιώνει τον ρόλο του ως μια ανοιχτή κοινότητα μάθησης, που στηρίζει όχι μόνο τα παιδιά αλλά και τις οικογένειές τους.

viber image 2026 05 03 17 56 50 247


Λήψη αρχείου

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση