Επίσκεψη στο Σπίτι του Φύλακα της Αλυκής
Την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026 και στα πλαίσια του 4ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Θάλασσα – SOS – χωρίς πλαστικά”, το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στο ιστορικό παραθαλάσσιο κτίσμα του Αγγελοχωρίου, γνωστό ως Σπίτι του Φύλακα της Αλυκής.
Εκεί, ο κ. Ευάγγελος Μίχος – Φύλακας στο σπίτι του Φύλακα – μας υποδέχτηκε εγκάρδια δίνοντας σε όλα τα παιδιά την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον πλούσιο και προστατευόμενο βιότοπο της λιμνοθάλασσας, να μαζέψουν κοχύλια και σκουπίδια, καλλιεργώντας την οικολογική τους συνείδηση.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Ευάγγελο Μίχο για την υπέροχη φιλοξενία του και για τις γνώσεις που αποκομίσαμε!

