Αγιασμός στο 1ο Νηπιαγωγείο Πλαγιαρίου
Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου στο 2ο κτίριο του Νηπιαγωγείου μας πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς από τον ιερέα της ενορίας μας π. Λάμπρο Χριπάτσιο , παρουσία όλου του έμψυχου δυναμικού του σχολείου μας. Ακολούθησαν ολιγόλεπτοι χαιρετισμοί από τον πρόεδρο της τοπικής κοινότητας Πλαγιαρίου κ. Νικολάου Κουλέτα καθώς και από εκπροσώπους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Ευχόμαστε σε όλους μια καλή , δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία και πρόοδο!
