Επίσκεψη του Αστέρα Πλαγιαρίου
Την Πέμπτη 7 Μαϊου και οι δύο αυλές του σχολείου μας γέμισαν με μπάλες, μπασκέτες, ενθουσιασμό, παιχνίδια, δώρα και επαίνους χάρη στην επίσκεψη των τριών προπονητών της αθλητικής ομάδας Αστέρα Πλαγιαρίου.
Ευχαριστούμε θερμά τους κύριους Αντώνη Ανδρέα και Μάκη που έλυσαν όλες τις απορίες των παιδιών μας και ένωσαν την άθληση ,την εκπαίδευση και το παιχνίδι με υπέροχο τρόπο!

