Επίσκεψη της iSea στο σχολείο μας
Την Τρίτη 5 Μαΐου και στα πλαίσια του 4ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Θάλασσα SOS – Χωρίς πλαστικά” υποδεχτήκαμε στο 2ο κτίριο του σχολείου μας την περιβαλλοντική οργάνωση Isea που έχει ως σκοπό την προστασία της θαλάσσιας ζωής στη Μεσόγειο Θάλασσα.
Μέσα από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Υδάτινα απορρίμματα” η κ.Κατερίνα και ο κ.Νίκος – μέλη της iSea – μας μίλησαν για τα υδάτινα οικοσυστήματα,την αξία των ωκεανών,τα ευάλωτα είδη και τις θαλάσσιες προστατευόμενες περιοχές.
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με το βιωματικό παιχνίδι ” Ψάχνω τα μικροπλαστικά” όπου τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλη προθυμία και ενθουσιασμό στον καθαρισμό της άμμου.
Ευχαριστούμε θερμά την iSea που ανταποκρίθηκε αφιλοκερδώς στο κάλεσμά μας καθώς και για τις πληροφορίες που αποκομίσαμε από την σπουδαία δράση της!

