Προσφορά Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Και φέτος ,όπως κάθε χρόνο, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων πρόσφερε σε όλο το έμψυχο δυναμικό του σχολείου μας, ατομικά τσουρεκάκια και δωράκια με ευγενικές χορηγίες και τις δικές μας ευχαριστίες.

Ευχόμαστε ολόψυχα στις τρεις τυχερές Αριάδνη, Εύα και στην κ. Λίνα μας ,να είναι πάντα γερές και καλότυχες!

Picsart 26 01 25 10 48 49 175