Ενημερωτική Συνάντηση
Το απόγευμα της Πέμπτης 19 Ιουνίου,στο 2ο κτίριο του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη συνάντηση των εκπαιδευτικών με τους γονείς των προνηπίων, με σκοπό την ενημέρωση και συζήτηση για θέματα που αφορούν την προσχολική εκπαίδευση και την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.
Η συνάδερφος κα. Λίνα Χριστακοπούλου παρουσίασε το εκπαιδευτικό υλικό,τις δραστηριότητες και τις μεθόδους διδασκαλίας που εφαρμόζονται στο νηπιαγωγείο. Παράλληλα δόθηκαν πρακτικές συμβουλές στους γονείς για την ενθάρρυνση της συνεργασίας και την ενίσχυση της ανάπτυξης των παιδιών στο οικογενειακό περιβάλλον.
Ακολούθησε συζήτηση των γονέων με την Προϊσταμένη κα. Σόνια Ζαχάρωφ και τις εκπαιδευτικούς κα. Λίνα Χριστακοπούλου και κα. Σοφία Γρηγορούδη.
Ευχαριστούμε τους γονείς των προνηπίων για τη θετική τους ανταπόκριση στο κάλεσμά μας και ευχόμαστε σε όλους χαρούμενες, δημιουργικές και εποικοδομητικές διακοπές!









