Γιορτή της Μητέρας
“Αν η μαμά μου”
Αν η μαμά μου ήταν πίνακας
εγώ θα ήμουν το πινέλο για να τη ζωγραφίζω ωραία.
Αν η μαμά μου ήταν λουλούδι
εγώ θα ήμουν η γύρη της για να την έχω αγκαλιά.
Αν η μαμά μου ήταν πουλί
εγώ θα ήμουν τα φτερά της για να κάνουμε ταξίδια.
Αν η μαμά μου ήταν καρδιά
εγώ θα ήμουν το κόκκινο χρώμα.
Αν η μαμά μου ήταν μηλιά
εγώ θα ήμουν το πιο ωραίο μήλο της.
Αν η μαμά μου ήταν ουράνιο τόξο
εγώ θα ήμουν τα χρώματά της ή μονόκερος για να κοιμάμαι μαζί της.
Αν η μαμά μου ήταν λουλούδι
εγώ θα ήμουν το λάστιχο για να την ποτίζω.
Αν η μαμά μου ήταν φλάουτο
εγώ θα ήμουν το στόμα για να την φιλάω όταν παίζω.
Αν η μαμά μου ήταν χαρτί
εγώ θα ήμουν μαρκαδόρος για να την ζωγραφίζω.
Αν η μαμά μου ήταν φρούτο
εγώ θα ήμουν η φλούδα της.
Αν η μαμά μου ήταν άγγελος
εγώ θα ήμουν η καρδιά της ή το στεφάνι για να την φωτίζω.
Αν η μαμά μου ήταν αστροναύτης
εγώ θα ήμουν πύραυλος για να πετάει ψηλά στον ουρανό.
Με ποιήματα, τραγούδια, ευχές, ζωγραφιές, κατασκευές και αφιερώσεις οι μικροί μας μαθητές γιόρτασαν και φέτος την πιο γλυκιά γιορτή!









