3η Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία ,το έμψυχο δυναμικό του σχολείου μας προγραμμάτισε και υλοποίησε συλλογικές δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα ,με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σε θέματα διαφορετικότητας και αναπηρίας,την καλλιέργεια σεβασμού, αποδοχής και ενσυναίσθησης μέσα από τον προβληματισμό για την συμπερίληψη και την εξεύρεση δημιουργικών λύσεων.
Οι δράσεις του σχολείου:
1. “Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι”
Συμμετοχή στη Δράση ” Αυτό που μας ενώνει…πάει πάρκο” του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Γενισέας Ξάνθης , με δημιουργία και αποστολή πρωτότυπου υλικού και ενεργή συμμετοχή στη διαδικτυακή πανελλαδική συνάντηση του ίδιου φορέα την 3η Δεκεμβρίου.
” Το όνειρο του Παναγιωτάκη”
https://youtu.be/xWWqECSYjLU?feature=shared
2. ” Αγκαλιάζουμε τη Διαφορετικότητα”
Επίσκεψη της κ. Αναστασίας Ποϊράζη (μητέρας μαθητή) στο σχολείο μας, την οποία και ευχαριστούμε θερμά για το μοίρασμα των προσωπικών εμπειριών και του εποπτικού υλικού της καθώς και για τη δωρεά ενός βιβλίου για την αναπηρία με τον τίτλο “Είναι καλό να είμαι ο εαυτός μου”.



