Άρθρα ανά μήνα: Φεβρουάριος 2025
Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας!
Πιγκουίνοι και Στρουμφάκια
φάγαν πίτσες και σουβλάκια
και γιορτάσανε με κέφι
και αυτή την Τσικνοπέμπτη!
Ευχαριστούμε θερμά για άλλη μια φορά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και τον γονέα κ.Χατζηκυριάκο Κωνσταντίνο για την ευγενική προσφορά του εορταστικού μεσημεριανού σε όλο το έμψυχο δυναμικό του σχολείου μας!
Και του χρόνου με υγεία!
Τα Βιβλία σε Ρόδες επιστρέφουν στη βάση τους
Γνωριμία με τον μαγικό κόσμο της Αφήγησης
Το απόγευμα της Πέμπτης 13 Φεβρουαρίου είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο 2ο κτίριο του σχολείου μας την αγαπημένη μας Νηπιαγωγό και Αφηγήτρια κ.Βαρύτιμη Αλεξανδρίδου – αυτή τη φορά χωρίς την ανέμη της – σε ρόλο ομιλήτριας!
Η κ.Βαρύτιμη αφηγήθηκε με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο ένα λαϊκό παραμύθι σε γονείς και κηδεμόνες, οι οποίοι ξεκλείδωσαν με τη βοήθειά της μικρά μυστικά και τεχνικές αφήγησης ,για την βελτίωση του ποιοτικού χρόνου με τα παιδιά τους και την διαμόρφωση μιας ουσιαστικής αλληλεπίδρασης με συναισθηματικές προεκτάσεις.
Ευχαριστούμε θερμά την κ.Βαρύτιμη για το γενναιόδωρο μοίρασμα του μαγικού της κόσμου!
Όμορφα στολίστε μια γωνιά
αφιερώστε χρόνο στα παιδιά
και με της καρδιάς τα υλικά
αφηγηθείτε παραμύθια πολλά.
Επίσκεψη ιατρών στο σχολείο μας
Την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου, δύο ιατροί -εκπρόσωποι Επιτροπής Υγείας – επισκέφθηκαν και τα δύο κτίρια του σχολείου μας για να συζητήσουν με τα παιδιά γιατί, πότε και πώς πλένουμε τα χέρια μας. Παράλληλα αναφέρθηκαν στα διάφορα είδη μικροβίων, τόνισαν τη σημασία του σωστού πλυσίματος των χεριών κι επέδειξαν τα στάδια.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Ιωάννα και την κ.Γλυκερία για την πολύ σημαντική επίσκεψη τους καθώς και για την ανατροφοδότηση που μας έδωσαν!
Σαπούνια,σαπουνάκια για όλα τα χεράκια!
Την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου,ο φαρμακοποιός κ.Στέργιος Μπουζούκας επισκέφθηκε και τα δύο κτίρια του σχολείου μας προκειμένου να δείξει με τον πιο απλό, κατανοητό κι ελκυστικό τρόπο στα παιδιά, την παρασκευή του στερεού σαπουνιού.
Μικροί και μεγάλοι απολαύσαμε όλη τη διαδικασία, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις μας και κυρίως την όσφρηση από τις αισθήσεις μας, καθώς και τα δύο κτίρια μοσχοβόλισαν από τα δύο αρώματα που είχε επιλέξει ο φαρμακοποιός μας.
Στο τέλος της επίσκεψης ο κ Στέργιος χάρισε σε όλα τα παιδιά από δύο αρωματικά σαπούνια που είχε ήδη ετοιμάσει με πολλή αγάπη και παρότρυνε τα παιδιά να τα χρησιμοποιούν στο σπίτι με την οικογένειά τους για να πλένουν όλοι τα χέρια τους.
Κ.Στέργιε, σας ευχαριστούμε θερμά για την αξέχαστη εμπειρία!
Παίζοντας με το ψωμί σε παραδοσιακά μονοπάτια!
Στην εκπνοή του Ιανουαρίου είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας το πρόγραμμα “Παίζοντας σε παραδοσιακά μονοπάτια”.
Οι κύριες Μαρία και Βαρβάρα Πίκουλα μας ταξίδεψαν πίσω στο χρόνο, στον κύκλο και στην τέχνη του ψωμιού, μέσα από την αρχαία ελληνική μυθολογία και το βιωματικό παραδοσιακό εργαστήρι με την προσομοίωση του ξυλόφουρνου που είχαν ετοιμάσει για όλα τα παιδιά με πολύ μεράκι!
Οι μικροί μας αρτοποιοί σε δράση:










