Διαδικτυακή συνάντηση με τον πατέρα Κωνσταντίνο
Την Παρασκευή 3 Απριλίου το σχολείο μας πραγματοποίησε διαδικτυακή συνάντηση με τον ιερέα Κωνσταντίνο Μπόλοση ο οποίος είχε την ευγενή προθυμία και καλοσύνη να μιλήσει στα παιδιά για το νόημα και τις άγιες μέρες του Πάσχα και να απαντήσει με απλό και κατανοητό τρόπο σε όλες τις απορίες τους.
Ευχαριστούμε θερμά τον πατέρα Κωνσταντίνο για την ευγενική ανταπόκρισή του στο κάλεσμά μας!


