Δεντροφύτευση στο γειτονικό πάρκο και στην αυλή του σχολείου!
https://letsdoitgreece.org/ πληροφορίες
https://letsdoitgreece.org/ χάρτης
Γράμμα στον Δήμαρχο
Η δράση μας υλοποιήθηκε στα πλαίσια της εθελοντικής δράσης : Let’s do it Greece 2024, για την προστασία των δασών, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning, “Detectkids in action!#skillslabs” και με τη συμμετοχή στην Πανελλήνια Εθελοντική εκστρατεία ‘’Let’s do it Greece‘’, καθώς και στο τρίτο Eργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο «I take care and act for the neighbourhood park», “Φροντίζω και αναλαμβάνω δράση για το πάρκο της γειτονιάς”.
Οι μαθητές και η μαθήτρια του 2ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης και οι γονείς τους, καθώς και το Διδακτικό προσωπικό του σχολείου συμμετείχαν στην εθελοντική δράση «Φροντίζω το πάρκο της γειτονιάς μου».
Με την άμεση ανταπόκριση στο αίτημά μας η Διεύθυνση Διαχείρισης Πράσινου και Περιβάλλοντος του Δήμου Θεσσαλονίκης, διέθεσε στο σχολείο μας τρία δενδρύλλια (φωτίνια, κουμαριά, πικροδάφνη) και φυτά (θυμάρι, γαρυφαλάκια) δίνοντάς μας τη δυνατότητα να στείλουμε ένα μήνυμα σεβασμού και προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος γύρω μας.
Η ομάδα μας φύτεψε στο πάρκο των Πεσόντων Αεροπόρων τρία δέντρα και στον κήπο του σχολείου φυτά και λουλούδια, με την υπόσχεση της προστασίας και της περιποίησής τους. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές/τριες μαθαίνουν τη σημασία του υπεύθυνου, ενσυνείδητου πολίτη με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του απέναντι στο φυσικό περιβάλλον.
Δεντροφύτευση στο γειτονικό πάρκο και στην αυλή του Σχολείου!
- Πάρκο Πεσόντων Αεροπόρων
- Αυλή Σχολείου
Δραστηριότητα κωδικοποίησης και προγραμματισμού!
Οι μαθητές/τριες μετά την δράση στο πάρκο της γειτονιάς και στην αυλή του Σχολείου ζωγράφισαν τα δέντρα και τα φυτά που φύτευσαν και τοποθέτησαν τις ζωγραφιές τους στο πλέγμα του beebot. Σε ζευγάρια, το ένα παιδί φτιάχνει τον κώδικα και το άλλο προγραμματίζει το ρομπότ έτσι ώστε να περάσει από όλα τα δέντρα και φυτά, που ζωγράφισαν, με τη σειρά. Στόχος της δραστηριότητας αυτής είναι η ενίσχυση της αλγοριθμικής τους σκέψης και η επαφή με βασικές έννοιες προγραμματισμού, όπως η ακολουθία και η αποτελεσματικότητα του κώδικα.