“Βλέπω-Σκέφτομαι-Αναρωτιέμαι”

Ρουτίνα Σκέψης: ” Βλέπω-Σκέφτομαι-Αναρωτιέμαι”

Τι βλέπεις;

Τι σκέψεις σου δημιουργούνται;

Τι αναρωτιέσαι και θα ήθελες να διερευνήσεις περισσότερο;

Στόχος: Η ρουτίνα ενθαρρύνει τους μαθητές/τριες να παρατηρήσουν προσεκτικά ένα έργο τέχνης, τον πίνακα «Μητέρα και παιδί» του ζωγράφου Gustav Klimt (1862-1918), ώστε να το ερμηνεύσουν.

Πεδίο εφαρμογής: Η ρουτίνα χρησιμοποιήθηκε στην αρχή της ενότητας «Η γιορτή της μητέρας» προκειμένου να ενεργοποιηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών.

KLIMT

FOTO FOTOG
fot TMHMA 3

Στην παρακάτω φόρμα είναι καταγεγραμμένες οι απαντήσεις των παιδιών, καθώς παρουσιάστηκε στην ολομέλεια ο πίνακας, όπως καταγράφηκαν από τη νηπιαγωγό.

ROYTINA 1