Η Θεματική Ενότητα για το Πολυτεχνείο ξεκίνησε στο Τμήμα 1 με την μέθοδο των Δ ι ε ρ ε υ ν ή σ ε ω ν … κάπως έτσι
Οι γνώσεις των μαθητών/τριών καταγράφονται στον πίνακα.
Στην πορεία τα παιδιά αναζήτησαν πληροφορίες μέσω των γονέων τους αλλά και των παππούδων και γιαγιάδων και τα συζητήσαμε και πάλι όλοι μαζί. Πληροφορίες αναζητήσαμε όλοι μαζί και στο Διαδίκτυο. Είδαμε εικόνες και ακούσαμε ηχητικά ντοκουμέντα των γεγονότων.
Επικεντρωθήκαμε στην ελεύθερη έκφραση του λόγου, στο πόσο σημαντικό είναι “να λέμε ελεύθερα την γνώμη μας“. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην έννοια της Δημοκρατίας και την συμμετοχή των πολιτών στις εκλογές.
Τα παιδιά έμαθαν και χρησιμοποίησαν έννοιες όπως:
- Εκλογικό Κέντρο, Εκλογική διαδικασία
- Ψήφος, Υποψήφιοι, Ψηφοφόροι, Ψηφοδέλτια
- Εφορευτική Επιτροπή
- Κάλπη
- Αποτελεσμάτα
- Άκυρα & Λευκά Ψηφοδέλτια
Τα παιδιά διαλέγουν τί θέλουν να ψηφίσουν και οι υποψήφιοι αποφασίζονται. Εκλογές με αγαπημένα φρούτα και οι υποψήφιοι είναι:
Η μπανάνα, το μήλο, το πορτοκάλι, το καρπούζι και η φράουλα.
![]() |
![]() |
Η Εφορευτική Επιτροπή κάνει καταμέτρηση και ετοιμάζει τα ψηφοδέλτια
Οι ψηφοφόροι ετοιμάζουν τις ταυτότητές τους
![]() |
![]() |
Το Παραβάν στήνεται…
Οι Ψηφοφόροι ψηφίζουν και βάζουν το ψηφοδέλτιο στο φάκελο
![]() |
![]() |
Το ψηφοδέλτιο μπαίνει στην κάλπη και οι ψηφοφόροι παίρνουν την ταυτότητά τους
![]() |
![]() |
Η ψηφοφορία συνεχίζεται…. και η αγωνία κορυφώνεται..!
Η καταμέτρηση ξεκινά και οι ψήφοι καταγράφονται…
Τα άκυρα και έγκυρα ψηφοδέλτια καταμετρώνται και τα αποτελέσματα ανακοινώνονται
![]() |
![]() |
Η Εφορευτική Επιτροπή ολοκλήρωσε υπεύθυνα όλη την διαδικασία.
Τα παιδιά ψήφισαν και είπαν ελεύθερα την γνώμη τους και την προτίμησή τους.
Νικητής το Μήλο, που συγκέντρωσε 10 ψήφους!!!!!
Μπράβο παιδιά που τηρήσατε τη Δημοκρατική Διαδικασία. Είστε πολύ υπεύθυνοι Ενεργοί Πολίτες!!
Εκλογές έγιναν και στο Τμήμα 3, όπου τα ίδια τα παιδιά έβαλαν υποψηφιότητα και ψήφισαν τους συμμαθητές/τριες τους.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Στο τέλος δημιουργήθηκε και μια αφίσα της Ομάδας βγάζοντας και το σύνθημα της Ομάδας.
Τις υπόλοιπες ημέρες σε όλα τα τμήματα διαβάσαμε βιβλία για την Ειρήνη και τη Δημοκρατία και κάναμε ειδική αναφορά στην γνωστή μας “Ντενεκεδούπολη” της Ε. Φακίνου. Τα παιδιά στο Τμήμα 1 κατασκεύασαν την αγαπημένη τους φιγούρα και έπαιξαν την παράσταση μόνοι τους. Όλοι οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν το Κουκλοθέατρο, που έπαιξαν οι Νηπιαγωγοί.
![]() |
![]() |
![]() |
Κατασκεύασαν πλακάτ με το σύνθημα “ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” στο Τμήμα1
![]() |
![]() |
Αλλά και πανό από το ομώνυμο τραγούδι “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον Τοίχο” στο Τμήμα 2
![]() |
![]() |
Έφτιαξαν το περιστέρι της Ειρήνης στο Τμήμα 3
και τέλος στο Τμήμα 2, τίμησαν το έργο του Έλληνα ζωγράφου Γ. Γαΐτη με το περιστέρι και κάθε παιδί το παρουσίασε καλύτερα και από το ζωγράφο.
![]() |
![]() |
Μπράβο παιδιά. Είσασταν όλοι υπέροχοι και υπέροχες!!!!
ΖΗΤΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ – ΖΗΤΩ Η ΕΙΡΗΝΗ
ΖΗΤΩ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ !!!!

































