4ο ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ : ΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ – ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ (15/1/2020)
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία μέσα από το εκπαιδευτικό δράμα να αποκτήσουν κοινωνικές δεξιότητες, δεξιότητες ζωής όπως την ενσυναίσθηση, την κριτική σκέψη και τη διερευνητική-αντισυμβατική ματιά, να εμβαθύνουν στα ανθρώπινα προβλήματα και τις διαπροσωπικές σχέσεις, να κατανοήσουν τον κόσμο και να σχηματίσουν προοδευτικά τη δική τους αντίληψη για τα πράγματα.
Γενικότερα το θέατρο αποτελεί μέσο της πνευματικής εξέλιξης και καλλιέργειας του ατόμου και περνά μηνύματα για ηθικές αξίες και γενικότερα για τη ζωή. Θέτει ερωτήματα κάνοντας το άτομο να αντιληφθεί πολλά πράγματα για την κοινωνία και λειτουργεί κριτικά υπονομεύοντας καθιερωμένες αξίες.