Feed
Άρθρα
Σχόλια

Screenshot 6

Η παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο διαδίκτυο (Safer Internet Day) γιορτάζεται κάθε χρόνο το Φεβρουάριο και καθιερώθηκε με πρωτοβουλία της Ευρωπαίας Επιτρόπου Βιβιάν Ρέντινγκ. O εορτασμός αποτελεί εφαλτήριο ευαισθητοποίησης μικρών και μεγάλων στα θέματα που αφορούν την ασφαλή και ορθή χρήση του διαδικτύου και όλων των διαδραστικών τεχνολογιών.

Συνεχίστε να διαβάζετε ›

μαθητές που στέκονται μαζί μέσα 37006063 2

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) , σχετικά με τη εμφάνιση των μαθητών,  δίνει προς όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας ,  στον ενδεικτικό  Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας των Γυμνασίων και Λυκείων τις παρακάτω οδηγίες:

 

Α. Η εμφάνιση των μαθητών/τριών οφείλει να χαρακτηρίζεται από ευπρέπεια.

Β. Θα πρέπει να αποφεύγονται φαινόμενα επίδειξης. Οι υπερβολές δεν συνάδουν με τη μαθητική ιδιότητα.

Συνεχίστε να διαβάζετε ›

μαθητές που στέκονται μαζί μέσα 37006063 2

 

Σύμφωνα με την την οδηγία που δίνει προς όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) , σχετικά με τη εμφάνιση των μαθητών,  στον ενδεικτικό  Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας των Γυμνασίων και Λυκείων:

 

Α. Η εμφάνιση των μαθητών/τριών οφείλει να χαρακτηρίζεται από ευπρέπεια.

Β. Θα πρέπει να αποφεύγονται φαινόμενα επίδειξης. Οι υπερβολές δεν συνάδουν με τη μαθητική ιδιότητα.

Συνεχίστε να διαβάζετε ›

PISA

TO  2ο ΓΕΛ ΑΛΙΜΟΥ ΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ PISA

Συνολικά 255 σχολεία μεταξύ των οποίων και το 2ο ΓΕΛ ΑΛΙΜΟΥ, θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις, οι οποίες θα διεξαχθούν   από 15 Μαρτίου έως 15 Απριλίου, στα γνωστικά πεδία  Μαθηματικά,  Φυσικές Επιστήμες,  Κατανόηση Κειμένου και επιπλέον στο πεδίο: Δημιουργική Σκέψη.

Την ευθύνη διεξαγωγής της Διεθνούς Έρευνας PISA (Programme for International Student Assessment), που πραγματοποιείται ανά τριετία υπό την αιγίδα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (Ο.Ο.Σ.Α.), έχει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Συνεχίστε να διαβάζετε ›

https://eody.gov.gr/wp-content/uploads/2021/09/covid_19_sxoleia_12092021.pdf

 

 

 

111111111111

Τελευταία μέρα πενθήμερης 06.12.2021 
2.jpj
Μουσεία υπάρχουν πολλά, μουσείο κέρινων ομοιωμάτων Βρέλλη στα Ιωάννινα μόνο ένα !!!
H δημοφιλής Γ’ Λυκείου  επιστρέφει από  ένα ταξίδι, που υπάρχει το «εδώ και το αλλού», η αναζήτηση, η αποκάλυψη, η περιπέτεια, ο κίνδυνος, η ηθική, η ανηθικότητα, ο φόβος, η φυγή, το όνειρο, η χαρά, η δυστυχία, η ευτυχία, η μοναχικότητα, η ουτοπία, η φτώχεια, ο πλούτος, κ.λπ.
 Όλοι οι λαοί  πιστεύουν,  ότι το ταξίδι σε αυτήν τη ζωή, μέσα από τους κώδικες μιας ηθικής δεοντολογίας, αποτελεί τον προθάλαμο για το ταξίδι σε μια  “νέα”… πιο ώριμη  ζωή.
Το ταξίδι ερμηνεύει τον περιβάλλοντα κόσμο, συνεχίζει να αντιπροσωπεύει το όνειρο και τη φαντασία στη ζωή του ανθρώπου και τον κάνει να ανταπεξέρχεται σε μια άχρωμη και πεζή πραγματικότητα.
 Το ταξίδι τον μαθαίνει να αντιστέκεται στο «περιττό» και το “βλαβερό”.
Όλοι μαθητές επιστρέφουν σήμερα  πιο δυνατοί....πιο δεμένοι σε μια φωτεινή ζωή,  όχι μόνο κοινότητας  συμμαθητών,  αλλά προετοιμασίας  ενεργών και δυνατών πολιτών !!!
Ευχαριστούμε όλους όσους βοήθησαν σε αυτή την εκδρομή:
 τον Σύλλογο Διδασκόντων, τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων, αλλά κυρίως τους μαθητές,  που πίστεψαν στο όνειρο, εργάστηκαν ομαδικά και το υλοποίησαν.
Αυτοί είναι οι υπέροχοι πρωταγωνιστές αυτού του μοναδικού  ταξιδιού !!!
3.1
4.1 1
8.1

1

 

 

7.1 1

Ανηφόρες υπάρχουν πολλές, ανηφόρες σαν αυτή του Μετσόβου μόνο μία !!!

Η δημοφιλής Γ’ Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Αλίμου, διένυσε την 4η μέρα της σε μια ανηφόρα  υψομέτρου 1,.160 μέτρων και  συνάντησε τα πρώτα χιόνια 🙂

Στα πάντα υπάρχουν ανηφόρες και κατηφόρες. Οι ανηφόρες είναι κουραστικές, αλλά μας δίνουν την αίσθηση της κατάκτησης.
Οι κατηφόρες είναι εύκολες, αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τσακιστούμε.  Τα παιδιά  λατρεύουν  τις ανηφόρες που έχουν ελπίδα, άνοδο, κορυφή και  κατάκτηση !!!
Μάλιστα σε αυτές τις ανηφορικές περιπέτειες σχεδόν πάντα κάποιοι ακολουθούν και κάποια στιγμή γινόμαστε πολλοί. Γυρίζουμε  πίσω και βλέπουμε πολλούς πάρα πολλούς.
Κάποιοι μας  προσπερνούν και οδηγούν την κούρσα.
Τότε ενθουσιάζομαστε και δίνουμε  τα πάντα……ενώνουμε τις αναπνοές μας και πάμε όλοι μαζί, κανένας δε μένει πίσω, κανένας  μα κανένας μας δεν τα παρατάει.
Όλοι μαζί και μόνο  ανηφόρες.
Δε θα φτάσουμε ίσως ποτέ την κορυφή,  αλλά συνεχώς θα την πλησιάζουμε όλοι μαζί,  στηρίζοντας ο ένας τον άλλο ….σε ένα καλύτερο κόσμο !!!
Καλησπέρα από όλους εμάς εδώ  στο Μέτσοβο  😀 😀 😀

 

 

4.1

 

6.1

 

 

 

 

 

5.jpj

 

Σπήλαια υπάρχουν πολλά, σπήλαιο του Περάματος στα Ιωάννινα μόνο ένα !!!

 

Η δημοφιλής Γ΄ Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Αλίμου σήμερα κατέβηκε στα σκοτεινά βάθη του σπηλαίου Περάματος με τους σταλακτίτες …εκεί όπου δεν υπάρχει φυσικό φως και γιατί όχι φοβίζει πολλούς αυτό το σκοτάδι …

Όμως οι μαθητές μας έδειξαν, ότι δεν φοβούνται τα σκοτάδια γιατί μπορούν να τα φωτίζουν.

Γιατί δεν κρίνουν με τα κριτήρια των «μεγάλων» την ζωή …. γιατί έχουν την δύναμη των νιάτων και της αλήθειας συμμάχους τους.

Και όλοι εμείς τους τους καμαρώνουμε σε μια άξια πορεία ζωής και ελπίζουμε ότι με αυτό το θάρρος, με την αλήθεια τους  θα μπορέσουν να τα αλλάξουν όλα στο καλύτερο !!!

 

Πολλά χαιρετίσματα στο σχολείο και στους αγαπημένους τους  😀  😀  😀 

 

6.jpj

 

7

 

 

Όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, όλοι οι υποψήφιοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2022 των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους Αίτηση-Δήλωση υποψηφιότητας συμμετοχής στις εξετάσεις αυτές.

Η προθεσμία για φέτος ορίζεται από Τετάρτη 1-12-2021 ως και Δευτέρα 13-12-2021 για όλους τους υποψηφίους που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ). Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της δεν γίνεται δεκτή καμία Αίτηση-Δήλωση.

Ο υποψήφιος (μαθητής ή απόφοιτος) μπορεί να προμηθεύεται την Αίτηση – Δήλωση που αναλογεί στην περίπτωσή του είτε από το διαδίκτυο, είτε από το Λύκειό του. Στη συνέχεια  θα συμπληρώνει την Αίτηση – Δήλωση σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στο έντυπο και θα προσέρχεται στο Λύκειό του, για την οριστική ηλεκτρονική υποβολή της. Στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, αναρτώνται τα κατά περίπτωση υποδείγματα της Αίτησης-Δήλωσης και οι σχετικές εγκύκλιοι που περιγράφουν πλήρως τη διαδικασία και τα αναλυτικά δικαιολογητικά για κάθε κατηγορία υποψηφίου (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, μαθητής ή απόφοιτος). Επίσης, αποστέλλονται ήδη στα Λύκεια οι σχετικές εγκύκλιοι με τα αντίστοιχα υποδείγματα της Αίτησης-Δήλωσης.

Για τους υποψηφίους με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση θα ακολουθήσει νεότερη εγκύκλιος της υπηρεσίας μας σχετικά με τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να υποβληθούν.

Στην ίδια προθεσμία 1-12-2021 ως και 13-12-2021 οι υποψήφιοι που τυχόν ενδιαφέρονται για τα 3 Μουσικά Τμήματα με την ειδική διαδικασία εισαγωγής (το Τµήµα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστηµίου, το Τµήµα Μουσικής Επιστήµης και Τέχνης του Πανεπιστηµίου Μακεδονίας, και το Τµήµα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστηµίου Ιωαννίνων), εκτός από την Αίτηση-Δήλωση για τις πανελλαδικές εξετάσεις, υποβάλλουν και σχετική Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση για τα 3 Μουσικά Τμήματα.

Δείτε περισσότερα  στον σύνδεσμο ΕΔΩ

Αναφορικά με την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2022-23, ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, σας ενημερώνουμε ότι οι υποψήφιοι της ειδικής αυτής κατηγορίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 35 του Ν.3794/2009 (ΦΕΚ 156/τ.Α’), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 24 του άρθρου 39 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/τ.Α’), με την παρ. 2 του άρθρου έκτου του Ν. 4218/2013 (ΦΕΚ 268/τ.Α’), με το άρθρο 7 του Ν.4283/2014 (ΦΕΚ 189/τ.Α’), με την παράγραφο 1 του άρθρου 13 του Ν.4452/2017 (ΦΕΚ 17/τ.Α΄), με το άρθρο 108 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102/τ.Α΄) καθώς και την με αρ. Φ.153/146145/Α5/20-09-2019 (ΦΕΚ 3557/Β’/2019), καλούνται να απευθυνθούν σε μία από τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές, που έχουν συσταθεί σε συγκεκριμένα Δημόσια ή Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία, προκειμένου να αποκτήσουν Πιστοποιητικό διαπίστωσης πάθησης.

Διαβάστε όλη την εγκύκλιο  ΕΔΩ

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου ΓΕΛ Αλίμου πρόκειται να προγραμματίσει δραστηριότητες για το σύνολο των μαθητών οι οποίες θα πραγματοποιούνται κάθε Σάββατο στο χώρο του σχολείου μας.

Παρακαλούμε για όποιο παιδί ενδιαφέρεται να συμπληρώσετε την υπεύθυνη δήλωση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και να την επιστρέψετε ΑΜΕΣΑ είτε ηλεκτρονικά στο email Συλλόγου είτε τυπωμένη στο σχολείο στο χώρο γραφείων των καθηγητών (θα υπάρχει κουτί με διακριτικά του Συλλόγου Γ&Κ) προκειμένου το δυνατό συντομότερο να ξεκινήσουμε.

Δείτε την υπεύθυνη δήλωση ΕΔΩ

Email Συλλόγου:  syll2likioalimou@gmail com 

Σας πληροφορούμε ότι η δικαιολόγηση των απουσιών μαθητών ηλεκτρονικά γίνεται στη διεύθυνση:  2οgelalimou@gmail.com και πουθενά αλλού!

Για οποιοδήποτε άλλο θέμα που αφορά τη λειτουργία του σχολείου μπορείτε να επικοινωνείτε στη διεύθυνση mail@2lyk-alimou.att.sch.gr

Υπενθυμίζουμε επίσης ότι οι γονείς ή κηδεμόνες μαθητών κατά την επίσκεψή τους στο σχολείο, για οποιοδήποτε λόγο, θα πρέπει να έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή rapid test 48 ωρών.

Από τη Διεύθυνση

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

2Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΛΙΜΟΥ

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΤΗΣ ΠΕΝΘΗΜΕΡΗΣ ΕΔΡΟΜΗΣ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ (Γ΄) ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 2ΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΛΙΜΟΥ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ

ΑΠΟ 2 ΕΩΣ 6 ΔΕΚΕΒΡΙΟΥ 2021

Σήμερα 11 Νοεμβρίου 2021, ημέρα Πέμπτη και ώρα 12.00 μμ, στο Γραφείο Διευθυντή του 2ου Γενικού Λυκείου Αλίμου συνήλθε η Επιτροπή Αξιολόγησης των προσφορών της πενθήμερης εκδρομής της Γ΄ Τάξης του σχολείου μας σύμφωνα με 1)  το ΦΕΚ4187/10/09/21 περί μετακινήσεων , περιπάτων, εκδρομών μαθητών – τριών και 2) την υπ’ αρ. 41η / 09/11/21 πράξη του Διευθυντή του Σχολείου, αποτελούμενη από τους :

  1. Tον Πρόεδρο, Διευθυντή του Λυκείου
  2. Καθηγήτρια ορισμένη από τον Σύλλογο Διδασκόντων, συνοδό της εκδρομής
  3. Καθηγήτρια ορισμένη από τον Σύλλογο Διδασκόντων, συνοδό της εκδρομής
  4. Έναν εκπρόσωπο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
  5. Τον Πρόεδρο του 15μελού Μαθητικού Συμβουλίου

Αφού έλαβε υπόψη τους κλειστούς φακέλους των προσφορών των Τουριστικών Γραφείων, που είχαν κατατεθεί μέχρι την Πέμπτη 11/11/21 και ώρα 10:00πμ στο Γραφείο του Διευθυντή του Σχολείου, προχώρησε στην αποσφράγισή τους και έλεγξε την εγκυρότητα των γραφείων και τις προσφορές.

Κατόπιν η Επιτροπή, αφού έλαβε υπόψη της, κριτήρια ποιοτικά, ασφαλείας και οικονομικά,  σύμφωνα με τα απαιτούμενα στην προκήρυξη, αποφάσισε κατά πλειοψηφία(1 λευκή ψήφος από τον Πρόεδρο, 1 ψήφος καθηγήτριας υπέρ πρακτορείου IQ,  1 ψήφος καθηγήτριας υπέρ πρακτορείου MANESSIS, 1 ψήφος εκπροσώπου Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων υπέρ πρακτορείου ΙQ)  την πραγματοποίηση της πενθήμερης εκδρομής της Γ΄ Τάξης στα Ιωάννινα με το τουριστικό πρακτορείο IQ HOLIDAYS, με έδρα την Αθήνα, στο Ξενοδοχείο HOTEL DOVITEL HOTEL3* με πρωινό και ημιδιατροφή (δείπνο σε μπουφέ στο Ξενοδοχείο) με κόστος 190 ευρώ, ανά μαθητή καθώς και τις παροχές που περιλαμβάνονται στην κατατεθείσα προσφορά .

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ – ΤΑ ΜΕΛΗ

Ενστάσεις κατά της επιλογής του συγκεκριμένου τουριστικού γραφείου θα γίνονται δεκτές , γραπτές μέχρι τις 23/11/21, ημέρα Τρίτη και ώρα 10:00 π. μ. Οι ενστάσεις να αποσταλούν στο email του σχολείου: mail@2lykalimou.att.sch.gr,

images1

Σε συνέχεια πρότασης της Επιτροπής Ανασυγκρότησης Βόρειας Εύβοιας, καλούνται οι μαθητές/μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας, ελληνόγλωσσων σχολικών μονάδων του εξωτερικού και ιδιαίτερα σχολικών μονάδων της Βόρειας Εύβοιας να υλοποιήσουν, εντός και εκτός του ωρολογίου προγράμματος, το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Στηρίζουμε Βόρεια Εύβοια», για το σχολικό έτος 2021-22.
Οι πρόσφατες καταστροφικές συνέπειες των δασικών πυρκαγιών του καλοκαιριού του 2021 αναδεικνύουν για ακόμη μια φορά την ανάγκη ανάπτυξης διαχειριστικών πρακτικών σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο για την αντιμετώπιση ενός προβλήματος, που εξαιτίας και των κλιματικών αλλαγών, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις μπορεί να αποκτήσει την έκταση καταστροφής.
Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «ΣτηρίΖΟΥΜΕ Βόρεια Εύβοια», με αφορμή τις πρόσφατες καταστροφές εξαιτίας των δασικών πυρκαγιών στη Βόρεια Εύβοια, προσανατολίζεται: α) στην ευαισθητοποίηση των μαθητών/-τριών σχετικά με την πρόληψη των δασικών πυρκαγιών, τις επιπτώσεις τους στο φυσικό περιβάλλον, στην κοινωνία και στην οικονομία, β) στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων αναφορικά με το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον και γ) στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών/-τριών και την ανάληψη δράσεων.

Διαβάστε περισσότερα  ΕΔΩ

Διαβάστε για την εθελοντική – περιβαλλοντική δράση  ΕΔΩ

covid 19 gr

 

4.Β) Μέτρα για τις στενές επαφές επιβεβαιωμένου περιστατικού COVID-19

 

Όλα τα άτομα που εμπίπτουν στον παραπάνω ορισμό «στενής επαφής» επιβεβαιωμένου περιστατικού COVID-19 στη σχολική μονάδα, αφού αναγνωριστούν και καταγραφούν από τον υπεύθυνο COVID-19 του σχολείου θα πρέπει:

Να συνεχίσουν τις δραστηριότητες τους και να μην τεθούν σε κατ΄οίκον απομόνωση (καραντίνα) με την προϋπόθεση:

  1. Εάν πρόκειται για ανεμβολίαστους μαθητές ή μέλη του εκπαιδευτικού και λοιπού προσωπικού, ή άτομα χωρίς ιστορικό νόσησης το τελευταίο 6μηνο, να υποβάλλονται επιπλέον των δύο υποχρεωτικών προληπτικών συστηματικών ελέγχων ανά εβδομάδα (αυτοδιαγνωστικών) σε διαγνωστικό εργαστηριακό έλεγχο με ταχεία δοκιμασία ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test), που θα παρέχεται χωρίς κόστος, σε δημόσιους φορείς πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, δύο φορές στο διάστημα των 7 ημερών μετά την τελευταία επαφή με το επιβεβαιωμένο κρούσμα. (Διευκρινίζεται ότι αποδεκτά είναι και τα rapid test που μπορεί να πραγματοποιηθούν ιδία δαπάνη σε ιδιωτικά εργαστήρια, εάν το επιλέξει η οικογένεια ή ο εργαζόμενος) Ειδικότερα:
  • Ως ημέρα 0 υπολογίζεται η ημέρα της τελευταίας επαφής με το επιβεβαιωμένο κρούσμα.
  • Την ημέρα 0 έως 1 καθώς και την ημέρα 7 μετά την τελευταία επαφή με το επιβεβαιωμένο κρούσμα θα διενεργούνται τα επιπρόσθετα του συστηματικού ελέγχου, rapid tests.
  • Τις ημέρες 3 και 5, οι μεν ανεμβολίαστοι μαθητές θα υποβάλλονται στον τακτικό τους αυτοδιαγνωστικό έλεγχο, οι δε ανεμβολίαστοι εκπαιδευτικοί και μέλη του λοιπού προσωπικού θα υποβάλλονται στον τακτικό τους εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Τα αποτελέσματα του ως άνω ελέγχου θα προσκομίζονται κάθε φορά και θα συλλέγονται και καταγράφονται από τον υπεύθυνο COVID-19 της σχολικής μονάδας, ο οποίος θα τα καταχωρεί στη φόρμα ιχνηλάτησης.

  1. Εάν πρόκειται για πλήρως εμβολιασμένους ή νοσήσαντες εντός του τελευταίου 6μήνου μαθητές ή μέλη του εκπαιδευτικού και λοιπού προσωπικού, να υποβάλλονται σε προληπτικό αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test), 2 φορές και ειδικότερα, την ημέρα 0 έως 1 και την ημέρα 7 μετά την τελευταία επαφή με το κρούσμα, δεδομένης της σημαντικά μειωμένης πιθανότητας μόλυνσης τους από τον ιό.
  2. Μαθητές ανεμβολίαστοι ή χωρίς ιστορικό νόσησης το τελευταίο 6μηνο που κάθονταν σε «κοντινή θέση», όπως: στη διπλανή θέση του ίδιου θρανίου, στο μπροστινό ή πίσω θρανίο, στο πλαϊνό θρανίο, θα πρέπει να υποβάλλονται σε rapid test τις ημέρες 0 έως 1 και 7, από την τελευταία επαφή με το κρούσμα καθώς και σε self test καθημερινά στο μεσοδιάστημα μεταξύ των δύο rapid test. Δηλαδή, η ομάδα αυτή των μαθητών, επειδή θεωρούνται αυξημένου κινδύνου, διενεργούν 5 self tests μεταξύ ημέρας 0-1 και 7ης

Τα ίδια ισχύουν και για τα παιδιά στις κατευθύνσεις.

2021 11 08 17 56 29

Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Δήμου Αλίμου (σε συνεργασία με τον Οργανισμό Κατά των Ναρκωτικών «Ο.ΚΑ.ΝΑ.»), σας προσκαλεί σε ομάδα γονέων μέσω πλατφόρμας ZOOM, 6 εβδομαδιαίων δίωρων συναντήσεων.

Οι συναντήσεις αυτές θα πραγματοποιηθούν κάθε Τετάρτη 16:30 μ.μ. – 18:30 μ.μ. στις κάτωθι ημερομηνίες.

1η συνάντηση :  17/11/2021

2η συνάντηση : 24/11/2021

3η συνάντηση : 01/12/2021

4η συνάντηση : 08/12/2021

5η συνάντηση : 15/12/2021

6η συνάντηση : 22/11/2021

Στόχοι της ομάδας αυτής είναι :

  • Να ενισχυθεί το αίσθημα της επάρκειάς τους και κυρίως να ενταχθούν σε ένα δίκτυο μοιράσματος και υποστήριξης με άλλους γονείς
  • Να ευαισθητοποιηθούν σε δεξιότητες επικοινωνίας, στην θέσπιση των ορίων με αγάπη, στην έκφραση του συναισθήματος με λειτουργικό τρόπο.

Προκειμένου να εξασφαλίσετε την συμμετοχή σας θα χρειαστεί να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας επικοινωνώντας με το Κέντρο Πρόληψης Αλίμου στο τηλ. : 2109850339 καθημερινά 09:00 – 14:00 μ.μ. ή να στείλετε αίτημα με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο, Κινητό κ.λ.π.) στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο :keprageaalimos@gmail.com.

Το σεμινάριο αναφέρεται σε κατοίκους του Δήμου Αλίμου. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων 16 άτομα.

Η παρουσία σας είναι σημαντική και για τις 6 συναντήσεις, με ανοιχτές κάμερες καθώς το σεμινάριο είναι βιωματικό και διαδραστικό.

Στο τέλος του σεμιναρίου θα δοθεί ερωτηματολόγιο αξιολόγησης.

Για να συνδεθείτε στην πλατφόρμα ZOOM θα χρειαστείτε  υπολογιστή με κάμερα και μικρόφωνο, η laptop, ή κινητό τηλέφωνο.

Θα αποστείλουμε στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο τον ηλεκτρονικό σύνδεσμο προκειμένου να έχετε την δυνατότητα άμεσης σύνδεσης με διαδικτυακή πλατφόρμα ZOOM όταν επιβεβαιωθεί η συμμετοχή σας.

Συντονίστρια του σεμιναρίου είναι η κ. ΜανταδάκηΜπέττυ – κλινική ψυχολόγος.

Με εκτίμηση

Η Επιστημονικά Υπεύθυνη του Κέντρου

Παπακωνσταντίνου Σοφία – κλινική ψυχολόγος

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε.) διοργανώνει τον 82ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό (Π.Μ.Δ.) στα Μαθηματικά «Ο ΘΑΛΗΣ». Σκοπός του διαγωνισμού είναι η καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης και της ευγενικής άμιλλας μεταξύ των μαθητών σε ένα καθαρά διανοητικό τομέα, καθώς και η επιλογή των μαθητών που θα στελεχώσουν τις ομάδες που θα συμμετάσχουν στους Διεθνείς Μαθηματικούς Διαγωνισμούς.

Εξαιτίας της συνεχιζόμενης υγειονομικής κρίσης και τη φετινή σχολική χρονιά, ο 82ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός στα Μαθηματικά «Ο Θαλής» θα πραγματοποιηθεί εντός του σχολικού ωραρίου, τηρώντας απαρέγκλιτα τις οδηγίες του Υ.ΠΑΙ.Θ. και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) για την προστασία από τον κορωνοϊό – COVID 19.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί την Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2021 και ώρες 12:00-14:00. Θα έχει διάρκεια δυο (2) ώρες και θα απαρτίζεται από τρία (3) θέματα πλήρους ανάπτυξης. Εξεταστικό κέντρο θα είναι όποιο σχολείο έχει ενδιαφερόμενους μαθητές, το οποίο θα πρέπει να διαθέσει ανάλογα με το πλήθος των μαθητών αυτών τις ανάλογες αίθουσες (χωρίς να είναι απαραίτητο να γίνει αναπροσαρμογή του ωρολογίου προγράμματος) και τους αντίστοιχους επιτηρητές.

Στον διαγωνισμό αυτόν μπορούν να λάβουν μέρος μαθητές όλων των τάξεων των Λυκείων και των Β’ και Γ’ τάξεων των Γυμνασίων της χώρας, οι οποίοι και θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας που φοιτούν μέχρι και την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021. Με τα θέματα της Β΄ Γυμνασίου μπορούν να διαγωνιστούν και μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, εφόσον το επιθυμούν. Η συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι προαιρετική.

Από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr.

Έτσι για την Τρίτη, οι υπόχρεοι μαθητές ή οι γονείς/κηδεμόνες τους θα πρέπει να εισέλθουν στη νέα πλατφόρμα και να δηλώσουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας τους στους χώρους της σχολικής μονάδας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα της σχολικής μονάδας τους η κατάστασή τους:

Α) Σε περίπτωση που έχουν εμβολιασθεί ή που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μία μόνο φορά και

Β) σε περίπτωση υποβολής σε διαγνωστικό (rapid/PCR) ή αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test), όσες φορές απαιτείται από το εκάστοτε ισχύον πλαίσιο, π.χ. για τους μαθητές που δεν έχουν εμβολιασθεί/νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η αντίστοιχη δήλωση στο edupass.gov.gr πρέπει να υποβάλλεται δύο φορές την εβδομάδα.

Υπόχρεοι υποβολής στην πλατφόρμα edupass.gov.gr δήλωσης συμμετοχής με φυσική παρουσία στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία στις δημόσιες σχολικές μονάδες είναι:

(α) οι μαθητές/τριες,

(β) το εκπαιδευτικό προσωπικό

(γ) κάθε άλλο φυσικό πρόσωπο, που συμμετέχει με φυσική παρουσία σε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται εντός των χώρων της δημόσιας εκπαιδευτικής δομής («επισκέπτες»), όπως για παράδειγμα φοιτητές/τριες που πραγματοποιούν πρακτική άσκηση στη σχολική μονάδα.

Κατηγοριοποίηση

Δίπλα στο ονοματεπώνυμο της  δήλωσης  διαγνωστικού τεστ του μαθητή, θα   αποδίδεται έναν λεκτικό χαρακτηρισμό που αντιστοιχεί στις ακόλουθες καταστάσεις:

) μη επιτρεπτή παρουσία,

(β) επιτρεπτή παρουσία,

(γ) άγνωστη κατάσταση – απαιτείται περαιτέρω έλεγχος.

Χρώματα Πράσινο, κόκκινο και γκρι

Οι τρεις αυτές κατηγορίες  αποτυπώνονται με χρώματα και λεκτικά, ήτοι:

το «ΚΟΚΚΙΝΟ» για την κατάσταση της μη επιτρεπτής παρουσίας,

το «ΠΡΑΣΙΝΟ» για την κατάσταση της επιτρεπτής παρουσίας και

το “ΓΚΡΙ” ή «ΑΓΝΩΣΤΟ» για την άγνωστη κατάσταση όπου απαιτείται περαιτέρω έλεγχος (όπως, παραδείγματος χάριν, σε περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν έχει (εγκύρως) υποβληθεί δήλωση μέσω της πλατφόρμας «edupass.gov.gr» ή έχει εμφιλοχωρήσει κάποιο σφάλμα στη σχετική διαδικασία).

Χάρη στο edupass.gov.gr o Διευθυντής της σχολικής μονάδας θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιβεβαιώνει ότι εντός της σχολικής μονάδας βρίσκονται μόνο πρόσωπα (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί/μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., επισκέπτες), τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις φυσικής παρουσίας στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων