Feed
Άρθρα
Σχόλια
        Στον 78ο  μαθητικό   διαγωνισμό « Θαλής» που διεξήγαγε η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία στις 11 Νοεμβρίου 2017 ,διακρίθηκαν οι μαθητές μας  Χονδρογιάννης Χρήστος-Ιωάννης της Α’ Λυκείου και Τσίτουρας Κανέλλος της Γ’ Λυκείου,οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν και  στον διαγωνισμό «Ευκλείδης», ο οποίος θα διεξαχθεί στις 20 Ιανουαρίου 2018.
Η Διεύθυνση του σχολείου και οι καθηγητές τούς συγχαίρουμε και τούς ευχόμαστε δύναμη και επιτυχίες

                                             

Στις 3 Γενάρη 2018 , στη θεατρική σκηνή «Κάρολος Κουν» του Δήμου Αλίμου, η Ένωση Συλλόγων Γονέων Δήμου Αλίμου σε τιμητική εκδήλωση βράβευσε τους αριστούχους μαθητές που εισήχθησαν σε πανεπιστημιακές σχολές κατά το σχολικό έτος 2016 – 17.
Στην εισαγωγική του ομιλία ο πρόεδρος της ένωσης, κ. Κώστας Φραγκούλης συγχάρηκε τους μαθητές και περιέγραψε το πνεύμα υπό το οποίο η φετινή εκδήλωση διοργανώθηκε, δηλαδή τη στόχευση στην ουσία, που ήταν απόδοση τιμής στους μαθητές που αγωνίστηκαν και πέτυχαν τον στόχο τους, καθώς και η ενίσχυση των φοιτώντων μαθητών στα σχολεία του Αλίμου με κλήρωση 3 Η/Υ, ενός για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης. Κληρώθηκε επίσης και ένα laptop για τους επιτυχόντες. Η δαπάνη για την αγορά καταβλήθηκε από το ταμείο της ένωσης. Γι’ αυτό κάθε άλλη δαπάνη περιορίστηκε στα απολύτως απαραίτητα.
Στην ίδια εκδήλωση κόπηκε και η πρωτοχρονιάτικη πίτα της Ένωσης. Με σεμνότητα και σοβαρότητα χωρίς βερμπαλισμούς και ανούσιες παρεμβάσεις ο πρόεδρος της Ένωσης συντόνισε την εκδήλωση σε όλη τη διάρκειά της.
Αυτό που διαπιστώσαμε, με στοιχεία ,το βράδυ της βράβευσης των αριστούχων ήταν ότι το σχολείο μας είχε τους περισσότερους αριστούχους, από όσους τα άλλα Λύκεια του Δήμου, γεγονός που μας κάνει περήφανους για την ποιότητα των μαθητών μας και μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε την αγωνιώδη προσπάθειά μας να βοηθάμε αποτελεσματικά, βελτιώνοντας καθημερινά το επίπεδο των σπουδών τους.
     Το σχολείο μας στα πλαίσια της συμμετοχής του στο πρόγραμμα F1 in Schools, πραγματοποίησε την Πέμπτη 21-12-2017 εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ), στο τμήμα Αεροδυναμικής.
          Το πρόγραμμα συντονίζουν η Διευθύντρια του σχολείου κ. Ρομποτή Σταμάτα και ο εκπαιδευτικός κ.ο Πέτρος Καλογεράκος (Φυσικός).
Οι μαθητές μας που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι οι παρακάτω:
Χαίνης Γίαννης , Ζωίδης Αλέξανδρος ,Μπούτσικας Νίκος, Πότσικα Μιλένα , Μπούζι Γιούλι , Βαλαδάκη Διονυσία , Αυγερόπουλος Βασίλης, Βλοντάκης Φίλιππος , Κίνοβας Γιώργος , Πανταζή Δέσποινα , Μπούτσικα Ιωάννα , Πίκουλα Δανάη , Μαγκλάρας Θανάσης , Τράντου Βάγια ,Σαβράμης Πάναγιώτης  και Γιαννόπαπας Αντώνης.
            Στο τμήμα Αεροδυναμικής του ΕΜΠ ο καθηγητής κος Γιαννάκογλου Κυριάκος και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του τμήματος Μηχανολόγων του ΕΜΠ Παπουτσής Βαγγέλης και Νεοκλής Τραιφόρος, μας παρουσίασαν το αντικείμενο του τμήματος αεροδυναμικής σε επίπεδο έρευνας , μας ξενάγησαν στους χώρους πραγματοποίησης των πειραμάτων και μας παρουσίασαν το αυτοκίνητο F1 που έχει κατασκευάσει το τμήμα μηχανολόγων-ηλεκτρολόγων του ΕΜΠ σε συνεργασία με το τμήμα Αεροδυναμικής.
            Ο καθηγητής κος Γιαννάκογλου μας παρουσίασε τις συνεργασίες του τμήματος αεροδυναμικής του ΕΜΠ με μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες έχουν εμπιστευτεί στο τμήμα τη μελέτη και το σχεδιασμό του πλέγματος αεροδυναμικής, το οποίο εφαρμόζεται σε γνωστά μοντέλα των αυτοκινητοβιομηχανιών Toyota, Volkswagen και ΒΜW. Αξίζει να σημειώσουμε τις προσπάθειες του καθηγητή κου Γιαννάκογλου στον εκπόνηση διδακτορικών διατριβών και την αξιοποίηση στην Ελλάδα τελειόφοιτων του ΕΜΠ σε τομείς έρευνας που ανταγωνίζονται μεγάλα και γνωστά Πανεπιστήμια του εξωτερικού.
Στο διάστημα 7-12 Δεκεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε η πολυήμερη εκδρομή της Γ΄ τάξης του Λυκείου μας στην Κρήτη.
Το όνειρο όλων των μαθητών του Λυκείου να απολαύσουν ως τελειόφοιτοι την τελευταία σχολική εκδρομή τους έγινε πραγματικότητα. Οι μαθητές αποκόμισαν πλήθος γνώσεων και εμπειριών.
 Με την αποβίβασή μας στο λιμάνι του Ηρακλείου την Παρασκευή (8/12) βαδίσαμε ως την πλατεία με την κρήνη Μοροζίνι (γνωστή ως Λιοντάρια), κατασκευασμένη στις αρχές του 17ου αι. μ.Χ. Επισκεφθήκαμε επίσης το κτήριο που στεγάζει σήμερα το Δημαρχείο Ηρακλείου, την ενετική Λότζια, που, κατά την περίοδο της ενετοκρατίας, αποτελούσε  χώρο συγκέντρωσης ευγενών και αρχόντων.
Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσσού, όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο θαύμα του μινωϊκού πολιτισμού, ένα συνδυασμό ομορφιάς και καλαισθησίας με φανερά σημάδια οργάνωσης και ισχύος πριν από χιλιάδες χρόνια.
Επόμενος σταθμός μας το Ενυδρείο του Ηρακλείου, ένας μεγάλος εκθεσιακός χώρος  υποθαλάσσιας ζωής, με 200 διαφορετικά είδη ψαριών.
Οι ζωντανοί οργανισμοί που φιλοξενούνται στους κόλπους του υγρού στοιχείου, μερικοί υπερμεγέθεις και εντυπωσιακοί προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των μαθητών.
Στη συνέχεια κατευθήκαμε προς το ξενοδοχείο μας, ένα όμορφο κατάλυμα λίγο έξω από την πόλη των Χανίων.
Τη δεύτερη μέρα (9/12) επισκεφθήκαμε το γερμανικό νεκροταφείο στο Μάλεμε, όπου κείτονται γερμανοί στρατιώτες, θύματα της μανίας του πολέμου στη Μάχη της Κρήτης, τον Μάη του 1941, τελευταία πράξη του δράματος της κατάκτησης του νησιού από τους Γερμανούς.
Το μήνυμα προς τους μαθητές μας ήταν καθαρά αντιπολεμικό. Τι κι αν οι νέοι στρατιώτες ήταν Γερμανοί ; Ο πόλεμος έχει πάντα θύματα για τους εμπολέμους.
Στη συνέχεια ανεβήκαμε στο Θέρισο, διασχίζοντας μια απόσταση αρκετών χιλιομέτρων συνεχών στροφών σ΄ένα εκπληκτικό φυσικό τοπίο χαράδρας αναρριχώμενης σε πανύψηλο βουνό.
Εκεί ψηλά ωστόσο οργανώθηκε η αντίσταση του Κρητικού λαού σε πολλές διαφορετικές περιόδους της ιστορίας του. Στις 10 Μαρτίου του 1905, το Θέρισο αποτέλεσε την έδρα της επαναστατικής κυβέρνησης της «Ηνωμένης Αντιπολιτεύσεως»των Βενιζέλου, Μάνου και Φούμη εναντίοντης αρμοστείας του πρίγκιπα Γεωργίου και υπέρ της Ένωσης της Κρήτης με την Ελλάδα. Κατά τη διάρκεια της Κατοχής, το Θέρισο αποτέλεσε την έδρα του ΕΛΑΣ Χανίων.
 Επισκεφθήκαμε εκεί το αρχηγείο του Βενιζέλου κατά την επανάσταση του Θέρισου, το Μουσείο Εθνικής Αντίστασης, την πλατεία με τις προτομές ηρώων.
Γνωριστήκαμε με παλιούς αγωνιστές, αντάρτες κατά του κατακτητή και μας αφηγήθηκαν ιστορίες από τη δράση τους. Γευθήκαμε κρητικές παραδοσιακές γεύσεις και το απόγευμα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο.
Την Τρίτη μέρα (10/12) επισκεφθήκαμε τους τάφους των Βενιζέλων. Στον ίδιο χώρο, ο οποίος έχει αρκετά μεγάλη έκταση, βρίσκεται ο ναός του Προφήτη Ηλία. Είχαμε την τύχη να συναντήσουμε τον ιερέα, ο οποίος πρόθυμα εξήγησε στους μαθητές την ιστορία της περιοχής, την αντίσταση των Κρητών και τον αγώνα τους για την ένωση με την Ελλάδα.
Αυθεντικός, ειλικρινής και γήινος τόσο όσο χρειαζόταν για να μας πείσει για την αυθεντικότητα των λόγων του και τον ρεαλισμό της αφήγησής του.
Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε την πανέμορφη πόλη των Χανίων. Περπατήσαμε και απολαύσαμε τα στενά δρομάκια και τα όμορφα παραδοσιακά κτίσματα της παλιάς πόλης, το αρχαιολογικό μουσείο, που στεγάζεται από το 1963 στο Καθολικό της μονής του Αγίου Φραγκίσκου , το Φρούριο Φιρκά, τον Φάρο, το Γιαλί Τζαμί .
Την τελευταία μέρα (11/12) αναχωρώντας για το Ηράκλειο, επισκεφθήκαμε ως ενδιάμεσο σταθμό το Ρέθυμνο. Μία πόλη μαγευτική, στην οποία δεσπόζει το Φρούριο Φορτέτζα, βενετσιάνικο κάστρο του 16ου αι.
Αργά το απόγευμα φτάσαμε στο Ηράκλειο. Εκεί επισκεφθήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου,ένα από τα σημαντικότερα μουσεία της Ελλάδας και της Ευρώπης, με εκθέματα από τη νεολιθική εποχή ως τους ρωμαϊκούς χρόνους.
Απολαύσαμε απογευματινό καφέ και γλυκό, πριν την αναχώρησή μας με το πλοίο της επιστροφής.
Το ταξίδι είναι πλέον για όλους μας μια όμορφη ανάμνηση.
Συνόδευσαν οι καθηγήτριες:κ. Ρομποτή Σταμάτα,κ. Καντέλη Κωνσταντίνα,κ. Παυλίδου Αικατερίνη και κ. Σκαρή Αγγελική.

 

Συνεχίστε να διαβάζετε ›

       Στις 18 και 21 Δεκεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκαν δίωρες επιμορφώσεις αντίστοιχα στη Λογοτεχνία και τη Νεοελληνική Γλώσσα του Λυκείου από τη Σχολική Σύμβουλο των Φιλολόγων, κ. Τουρνά Χαρινέλα.
    Η επιμόρφωση στη διδασκαλία της Λογοτεχνίας με θέμα «Από τη λογοτεχνική θεωρία αναγνωστικής ανταπόκρισης και πρόσληψης στην πράξη της διδασκαλίας» και η επιμόρφωση στη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας του Λυκείου με θέμα «Από την κριτική προσέγγιση και παραγωγή κειμενικών ειδών στην αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση».
   Η εισήγηση της Συμβούλου υπήρξε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Η αμεσότητα της επικοινωνίας της, η διαθεματικότητα της προσέγγισης, η ρεαλιστική προοπτική της εφαρμογής του περιεχομένου των εισηγήσεών της στη σχολική τάξη, για να κινήσει το ενδιαφέρον των μαθητών και να μετατραπεί η τάξη σε ζωντανό κύτταρο γνώσης ήταν οι λόγοι για τους οποίους οι φιλόλογοι που την παρακολουθήσαμε ωφεληθήκαμε πολλαπλά.
    Είναι σκόπιμο να επισημάνουμε ότι έγιναν γόνιμες παρεμβάσεις από την πλευρά του ακροατηρίου και ανταλλάχθηκαν απόψεις.

       Την Κυριακή 17/12/2017 οι μαθητές του πολιτιστικού προγράμματος “Ζωντανά βιβλία: Ιστορίες της ζωής και ιστορίες που ζωντάνεψαν στη σκηνή και τη μεγάλη οθόνη” καθώς και άλλοι μαθητές του σχολείου με τις υπεύθυνες καθηγήτριες κ.Ρομποτή Σταμάτα, κ. Σκαρή Αγγελική και κ. Συμεωνίδου Δωροθέα παρακολουθήσαμε στο θέατρο “Αργώ” το έργο της Λιλής Ζωγράφου “Η αγάπη άργησε μια μέρα”.
       Η συγγραφέας ζωντάνεψε μια εποχή τυραννικής καταπίεσης των γυναικών, υποτίμησης και ισοπέδωσής τους από τους άνδρες, κατά την οποία η μάνα, η αδελφή, η ερωμένη βιώνουν ανείπωτες δυσκολίες και τελικά πεθαίνουν συντετριμμένες από την αρρώστια  και τη δυστυχία. Η Ερατώ που τόλμησε να ζήσει τον έρωτα με τον όμορφο Ιταλό Ντονίνο διαπιστώνει πριν αυτοκτονήσει πως  “Το μεγαλύτερο κακό δεν είναι ο θάνατος, το μεγαλύτερο κακό είναι ο άνθρωπος”.
      Η ηθοποιός Αιμιλία Υψηλάντη και οι συνεργάτιδές της ζωντάνεψαν στη σκηνή μια ολόκληρη εποχή.
      Η Λιλή Ζωγράφου μας χάρισε την ομορφιά του κειμένου και ο Ένκε Φεζολλάρι   σκηνοθέτησε το έργο ζωντανεύοντας το κείμενο.
      Στόχος της παράλληλης προσέγγισης από τους μαθητές κειμένου και παράστασης είναι να αναδειχθεί μέσα από τη σύγκριση η ομορφιά του καθενός χωριστά ή για όσους μαθητές δε διάβασαν το βιβλίο να παρακινηθούν να το διαβάσουν.
       Ελπίζουμε η φιλοδοξία μας να ευοδωθεί.
Την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου σε προγραμματισμένη διδακτική επίσκεψη οι μαθητές/τριες των τμημάτων Α1 και Α4 παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Επιστήμη, Τέχνη και Μαθηματικά» του Μουσείου Ηρακλειδών στο Θησείο.
Κατά το πρώτο μέρος της επίσκεψης, οι μαθητές/τριες συμμετείχαν στην εκπαιδευτική δραστηριότητα με τίτλο «Η συνάντηση δυο πολιτισμών πάνω σε ένα θεώρημα». Στην δραστηριότητα αυτή οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία με την καθοδήγηση ειδικά εκπαιδευμένου καθηγητή, να εμπλακούν σε αλληλεπιδραστικά πειράματα και παιχνίδια με στόχο την ανάδειξη σχέσεων και συμπερασμάτων σχετικά με το Πυθαγόρειο Θεώρημα. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν στους μαθητές και στις μαθήτριες των τμημάτων, ιστορικά στοιχεία από το θεώρημα καθώς και στοιχεία από την κινέζικη σύλληψη και υλοποίηση των σχέσεων του θεωρήματος.
Κατά το δεύτερο μέρος της επίσκεψης, οι μαθητές/τριες ξεναγήθηκαν στο χώρο της έκθεσης με τίτλο «Αρχαία Κινεζική Επιστήμη και Τεχνολογία». Είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά και να αντιληφθούν τη λειτουργία επιστημονικών οργάνων και διαφόρων τεχνολογικών επιτευγμάτων από τον αρχαίο κινεζικό πολιτισμό.
Συνοδοί καθηγητές: Δ. Γιαννόπουλος, Δ. Παπαζήσης, Φ. Καλαματιανού.

           Στις 19 Δεκεμβρίου 2017 οι μαθητές των τμημάτων Β1 και Β2 παρακολούθησαν στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας βιωματικό εργαστήρι με θέμα:
«Πώς να ελευθερώσω και να κυνηγήσω όνειρα για το μέλλον μου, ώστε να έχω τη ζωή που επιθυμώ»
Το εργαστήρι υλοποιήθηκε από την κ. Γωγώ Παπαδοπούλου, Systemic Life Coach. Η κ. Παπαδοπούλου έδωσε πρακτικές ιδέες για επαγγελματικό προσανατολισμό, ώστε ο κάθε μαθητής να :
  • Αναγνωρίσει την προσωπικότητά του
  • Πιστέψει στον εαυτό του
  • Οραματιστεί θετικά το μέλλον του
  • Ανακαλύψει τι ταιριάζει στην προσωπικότητά του.
Με την πεποίθηση ότι η επιτυχία στον επαγγελματικό προσανατολισμό εξαρτάται από το συνδυασμό τριών παραγόντων, των «θέλω», «μου ταιριάζει» και «μπορώ», η κ. Παπαδοπούλου έδωσε στους μαθητές τη δυνατότητα να οραματιστούν με θάρρος το μέλλον τους.
Με ευχάριστο διαδραστικό τρόπο, στην ουσία, τους έκανε κοινωνούς σε ένα παιχνίδι αναζήτησης του επαγγέλματος που τους ταιριάζει. Οι νικητές του παιχνιδιού βραβεύτηκαν.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Παπαδοπούλου για την εθελοντική προσφορά μιας τόσο ουσιαστικής υπηρεσίας.

Η ομάδα μας, AlimoDynamics  αποτελείται από  4 παθιασμένα με την F1 βασικά μέλη τα οποία φοιτούν στο 2ο Γενικό Λύκειο Αλίμου . Επίσης από 16 υποστηρικτές οι οποίοι προσπαθούν καθημερινά και με επιμονή να βάλουν το δικό τους λιθαράκι ,ώστε να υλοποιηθεί  η κατασκευή του αμαξιδίου, αλλά και με τις γνώσεις τους να βοηθήσουν την ομάδα να επιτύχει τους στόχους της. Η ηλικία μας κυμαίνεται από 15 έως 18 χρόνων.
Η ομάδα μας έχει 4 βασικούς στόχους:
  • Την σχεδίαση και κατασκευή ενός μηχανικά άρτιου αμαξιδίου
  • Την δημιουργία ενός άρτιου Brand
  • Την επιτυχή επικοινωνία και διάδοση πληροφοριών στο κοινό
  • Την αποκόμιση χρήσιμων γνώσεων και ικανοτήτων από τη διαδικασία

Διαβάστε – δείτε περισσότερα ΕΔΩ

Ο Σταύρος Τσιπούνης, μαθητής της Γ΄τάξης συμμετείχε στο “8th Hereya Open Tournament”  που διεξήχθη στη Σόφια της Βουλγαρίας στις 9 – 10.12.2017 και κέρδισε την πρώτη θέση (χρυσό μετάλλιο) στον αγώνα εφήβων -73 κιλά, στο ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ.
Με υπομονή, σκληρή δουλειά και αυστηρή προσήλωση συνεχίζει ο Σταύρος τις επιτυχίες του.
                   Θερμά Συγχαρητήρια!!!

      Δείτε το πρόγραμμα  ΕΔΩ

Χριστουγεννιάτικο μπαζάρ γλυκισμάτων οργάνωσαν με επιτυχία οι μαθητές μας της Β’ τάξης.Μεθοδικοί, οργανωτικοί, υπεύθυνοι φέρνουν σε πέρας με ταχύτητα και επιτυχία ό,τι αναλαμβάνουν. Τα χρήματα θα τα διαθέσουν για να ενισχύσουν οικονομικά αδύναμους συμμαθητές τους, για τη συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικές επισκέψεις ή την τετραήμερη εκδρομή τους.

Την Τρίτη 5/12/1017 τα τμήματα Α1, Α3, Α4 ΚΑΙ Γ’ επιλογής (Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων) επισκέφτηκαν το Χρηματιστήριο Αθηνών, όπου ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του, τη διαδικασία αγοραπωλησίας των μετοχών, τις προϋποθέσεις εισαγωγής των επιχειρήσεων σε αυτό και παρακολούθησαν ζωντανά τη συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου. Οι μαθητές έδειξαν ενδιαφέρον και έθεσαν ερωτήσεις. Η ενημέρωση ήταν πολύ ενδιαφέρουσα.
Αρχηγός της εκπαιδευτικής επίσκεψης ήταν η κ. Ιγνατίδου Σοφία και συνοδοί καθηγητές  η κ.Καρούζου Παναγιώτα, η κ.Σκαρή Αγγελική, η κ.Φώκου Παγώνα και ο κ. Παπαζήσης Δημήτριος.

       Την Πέμπτη, 30 Νοεμβρίου 2017, επισκέφθηκε το σχολείο μας, στα πλαίσια του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας με θέματα την Κρητική Μουσική Παράδοση και τους Ποντιακούς Χορούς ο κος Γιάννης Επιτροπάκης.
Ο κος Επιτροπάκης είναι ερασιτέχνης μουσικός και ασχολείται από την παιδική του ηλικία με την Κρητική Μουσική και τη Λαογραφία της ιδιαίτερης πατρίδας του. Το βασικό μουσικό όργανο που παίζει είναι η κρητική λύρα, ενώ παίζει λαούτο και διάφορα άλλα παραδοσιακά όργανα. Στο σχολείο μας παρουσίασε τα δυο κυρίαρχα στην Κρητική Μουσική όργανα, τα ακούσαμε ζωντανά, μας μετέφερε την εμπειρία του από την ενασχόλησή του με τη μουσική, απάντησε στις ερωτήσεις μας και τέλος χορέψαμε κρητικούς αλλά και ποντιακούς χορούς, συνοδευόμενοι από τη λύρα του.
Τον ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο του αλλά και τη διάθεσή του!

     Με ευαισθησία και αίσθηση καθήκοντος οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολουθήσαμε με ενδιαφέρον την εισήγηση κλιμακίου του ΚΕΔΔΥ αποτελούμενου από την κ. Αστέρη Ν. και την κ. Ταμπάκη Κ. για τον τρόπο αντιμετώπισης μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, κατά τη διδασκαλία και την αξιολόγησή τους.
Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση με τον Σύλλογο των Διδασκόντων κατά την οποία διευκρινίστηκαν σημεία της νομοθεσίας για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση και προπάντων έγινε κατανοητός ο διαφορετικός τρόπος λειτουργίας στην τάξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, καθώς και η σπουδαιότητα της ψυχολογικής  κυρίως υποστήριξης αυτών, πολλοί από τους οποίους ενδέχεται να είναι ταλαντούχοι ή ιδιοφυείς.

Στις 24 Νοέμβρη 2017 η Α΄τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε τη μεγαλειώδη έκθεση – παράσταση της ζωής και του έργου του μεγάλου ζωγράφου Βίνσεντ Βαν Γκογκ.
Από κατασκευής εντυπωσιακά υψηλού επιπέδου ο χώρος του Mεγάρου, χώρος πολιτισμού γίνεται πλουσιότερος με την παρουσίαση των υψηλής αισθητικής αξίας δημιουργημάτων του μεγάλου ζωγράφου.
Στο εκθεσιακό χώρο σμίγει η τέχνη με την τεχνολογία. Η δεύτερη τίθεται στην υπηρεσία της πρώτης, αναδεικνύοντας τα αριστουργήματα του Βαν Γκογκ, από τα οποία αποδίδεται το συναίσθημα του δημιουργού με απόλυτη φυσικότητα σε μια εκθαμβωτική αρμονία χρωμάτων.
Αρχικά στο χώρο του ισογείου οι μαθητές ενημερώθηκαν από ξεναγό σχετικά με τον ζωγράφο, την ιδιαιτερότητα του ψυχισμού του, την πολυτάραχη ζωή του και πώς τα παραπάνω αποδόθηκαν στους πίνακές του. Στη συνέχεια – σε υπόγειο χώρο – τα αριστουργήματα του ζωγράφου ζωντάνεψαν με 49 ταυτόχρονες προβολές που συνοδεύονταν από κλασική μουσική και εμπλουτίζονταν από κείμενα (μικρά ή μεγάλα) τουν Βαν Γκογκ.
Το περιβάλλον μας υπέβαλλε, κατά τον χρόνο της προβολής, βυθίζοντάς μας στο «σύμπαν» του ζωγράφου.
Συνόδευσαν οι καθηγήτριες κ. Ρομποτή Σταμάτα, κ. Σκαρή Αγγελική και κ. Σκούρα Αθανασία.

 

Συνεχίστε να διαβάζετε ›

           Στις 22 Νοεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε απογευματινή ενημέρωση των εκπαιδευτικών σχετικά με τα προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολικού συγκροτήματος 2ου ΓΕΛ Αλίμου και 4ου Γυμνασίου Αλίμου. Η ενημέρωση έγινε από τους Υπεύθυνους Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ΄ Διεύθυνσης, κ. Τερέζα Γιακουμάτου, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, κ. Θάνο Ιωάννου και Αγωγής Σταδιοδρομίας κ. Κωνσταντίνα Σωτηροπούλου.
   Οι εισηγητές έδωσαν διευκρινίσεις σχετικά με την εγκύκλιο για τα Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων καθώς και ιδέες για σχέδια υλοποίησης, όπως και παράδειγμα υποβολής σχεδίου προγράμματος  μέσω του myschool.
   Ακολούθησε ενδιαφέρουσα συζήτηση σε πολύ καλό κλίμα, με έκδηλη την πρόθεση των Υπευθύνων να στηρίξουν το έργο των εκπαιδευτικών των σχολείων, με στόχο να ενεργοποιηθεί η σκέψη των μαθητών και να απαγκιστρωθούν από την κατάσταση της αδράνειας και της παθητικότητας με την μαθητοκεντρική και συνεργατική μέθοδο εργασίας.
Δείτε τις παρουσιάσεις από τη ιστοσελίδα της Διεύθυνσης και τα πολιτιστικά της κ. Τ. Γιακουμάτου.

           Στις  21 Νοεμβρίου 2017, σε συνάντηση στο χώρο εκδηλώσεων του σχολείου μας,ο κ. Χατζόπουλος, Aντιπύραρχος που υπηρετεί στον 8ο Πυροσβεστικό Σταθμού του Ελληνικού ενημέρωσε τους μαθητές μας σχετικά με την πυρόσβεση και την πυροπροστασία στο χώρο του σχολείου αλλά και στο σπίτι, στο αυτοκίνητο ή σε εξωτερικό χώρο. Ο ομιλητής τούς ενημέρωσε για τους διαφορετικούς τύπους πυρκαϊάς ανάλογα με το καύσιμο (στερεό, υγρό και αέριο) και τους διαφορετικούς τρόπους αντιμετώπισης αυτών.
    Οι μαθητές συμμετείχαν απαντώντας σε ερωτήσεις που τους απηύθυνε ο ομιλητής ή του υπέβαλλαν οι ίδιοι ερωτήσεις.
    Προβληματίστηκαν σχετικά με ένα τόσο σοβαρό θέμα που είναι πιθανό να αντιμετωπίσει ο καθένας μας, οπουδήποτε κι αν βρίσκεται.

      Με παλμό και αγωνιστικότητα οι μαθητές μας τίμησαν τους αγωνιστές του Πολυτεχνείου (Δευτέρα 20 Νοέμβρη 2017), 44 χρόνια μετά την εξέγερση των φοιτητών ενάντια στη χούντα.
Το χρονικό του Πολυτεχνείου παρεμβαλλόταν στην παρουσίαση σε video των γεγονότων εκείνων των ημερών και εναλλασσόταν με τραγούδια εμπνευσμένα τα γεγονότα εκείνης της περιόδου.
Οι μαθήτριες Κράτση Αθηνά και Κρητικού Ελένη   τραγούδησαν και ο μαθητής Φραγκούλης Μιχάλης έπαιξε κιθάρα.
Τη γιορτή συντόνισαν οι καθηγητές κ. Καλαματιανού Φλώρα και Γιαννόπουλος Δημήτρης.

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων